Bekijk originele versie : ik voel me zwaar klote!!!
bent_maghrib
29-01-2003, 21:32
salaaaaaaam iedereen.
ik was vandaag met m'n vriend :Iluvu: met wie ik twee jaar een relatie heb!! ik zei vandaag tegen hem "het word maar eens tijd dat je om mijn hand komt vragen" hij reageerde heel geschrokken en krabbelde vreselijk terug!!! hij houd echt van mij dat weet ik zeker en ik van hem en ik wil zeker de rest van m'n leven met hem blijven.
hij heeft heel vaak over trouwen maar nu opeens zegt hij "nee we wachten nog effe ik wil eerst een huis!" "je komt alleen om m'n hand vragen thats it! we gaan nog niet samen in een huis wonen!" hij deed opeens heel gek dat hij nog niet wilde en hij beloofde volgend jaar zomer naar m'n vader te gaan maar ik geloof hem niet meer!
waarom doet hij ineens zo?
help me aub veeeel liefs bent maghreb!
Hij kan ook gewoon naar je vader gaan.. Eerst verloven en die huis kom later wel.
maar misschien wil hij gewoon alles perfect voordat hij gaat trouwen.
Maar toch moet hij je hand wel komen vragen. 2 jaar is al veel te veel.
bent_maghrib
29-01-2003, 21:36
Origineel gepost door RaZer
Hij kan ook gewoon naar je vader gaan.. Eerst verloven en die huis kom later wel.
maar misschien wil hij gewoon alles perfect voordat hij gaat trouwen.
Maar toch moet hij je hand wel komen vragen. 2 jaar is al veel te veel.
ja dat zegt hij ook "ik wil niet afgewezen worden dor je vader omdat ik niks heb!! als ik het goede erin zag zou ik zeker komen maar ik vind dat niet belangrijk!!! ik wil gewoon verloven en dan zien we wel maar hij doet opeens zo moeilijk :confused:
Miracle_I
29-01-2003, 21:38
ja ik ben het met razer is
huis kan later ik zou maar eerst verloven en dan over 2 jaar trouwen
Origineel gepost door bent_maghrib
ja dat zegt hij ook "ik wil niet afgewezen worden dor je vader omdat ik niks heb!! als ik het goede erin zag zou ik zeker komen maar ik vind dat niet belangrijk!!! ik wil gewoon verloven en dan zien we wel maar hij doet opeens zo moeilijk :confused:
Ik weet niet... denk je dat je vader moeilijk gaat doen?
Heb je hem een beeld gegeven van me vader is streng?
Of hij schaamt zich om met lege handen te komen. dat kan ik wel begrijpen maar je moet dan tegen hem zeggen dat dat voor je vader niet zoveel uitmaak, als dat zo is natuurlijk. Ik neem aan dat hij op school zit ofzo?
mimi3000
29-01-2003, 21:39
accepteer zijn mening!! Ik heb het gevoel dat hij er nog niet klaar voor is, om zo'n grote stap te nemen!!!
:zwaai:
bent_maghrib
29-01-2003, 21:40
Origineel gepost door Miracle_I
ja ik ben het met razer is
huis kan later ik zou maar eerst verloven en dan over 2 jaar trouwen
ja dat is ook mijn idee maar hij is opeens bang ik weet niet waarom.....
bent_maghrib
29-01-2003, 21:43
Ik weet niet... denk je dat je vader moeilijk gaat doen?
Heb je hem een beeld gegeven van me vader is streng?
Of hij schaamt zich om met lege handen te komen. dat kan ik wel begrijpen maar je moet dan tegen hem zeggen dat dat voor je vader niet zoveel uitmaak, als dat zo is natuurlijk. Ik neem aan dat hij op school zit ofzo?
ja hij zit in z'n laaste jaar.. hij werkt hij is een hele goede jongen goed bezig maar ik denk zeker niet dat m'n vader hem zal afwijzen omdat m'n vader ook om mijn mening zal vragen en ik zeg dan natuurlijk "ja ik wil" :D maar ik begrijp zijn probleem niet hij wilde altijd zo snel mogelijk trouwen maar nu ik het echt wil stelt hij het uit!!!!
ik begrijp dat hij niet met lege handen aan wil komen maar dat hoeft ook niet ik wil hem gewoon met of zonder huis of geld.....
bent_maghrib
29-01-2003, 21:44
Origineel gepost door mimi3000
accepteer zijn mening!! Ik heb het gevoel dat hij er nog niet klaar voor is, om zo'n grote stap te nemen!!!
:zwaai:
nee mimi hij wilde het altijd maar toen was ik er nog niet helemaal klaar voor en nu ik er klaar voor ben krabbelt hij terug! waarom?? :confused:
Origineel gepost door bent_maghrib
ja hij zit in z'n laaste jaar.. hij werkt hij is een hele goede jongen goed bezig maar ik denk zeker niet dat m'n vader hem zal afwijzen omdat m'n vader ook om mijn mening zal vragen en ik zeg dan natuurlijk "ja ik wil" :D maar ik begrijp zijn probleem niet hij wilde altijd zo snel mogelijk trouwen maar nu ik het echt wil stelt hij het uit!!!!
ik begrijp dat hij niet met lege handen aan wil komen maar dat hoeft ook niet ik wil hem gewoon met of zonder huis of geld.....
je kan niemand iets dwingen, als hij niet wil dan zal hij daar wel een reden voor hebben.. ..
Maar lijkt mij beter verloofd te zijn...
bent_maghrib
29-01-2003, 21:46
Origineel gepost door R_Mokro
Nou, als hij zoals hij zegt, niet wil dat je vader hem afwijst, omdat hij niks heeft, zou ik gewoon wachten als ik jou was!
nee ik wil niet meer wachten!! ik ken hem zo goed en ik wil met hem verder en twee jaar safie baraka is genoeg ik heb voorgesteld over een half jaar maar dat vond meneertje ook te vroeg...
bent_maghrib
29-01-2003, 21:47
je kan niemand iets dwingen, als hij niet wil dan zal hij daar wel een reden voor hebben.. ..
Maar lijkt mij beter verloofd te zijn...
ja mij juist ook ja als je verloofd bent is alles veel makkelijker en dan kan ik hem tenminste zien zonder risico's :kwaad: :D :D
Nou meid zo iets maak ik ook mee,sterker nog ik ken hem al 4 jaar,al die tijd heb ik gedaan wat die zei,hij zei dat als ik dat zou doen we gingen trouwen,hij hield wel van me,en weetje wat vandaag belde die mij op,en zei dat die met me wilde praten hij wilde komen,ik blij daar aangekomen ik was te vroeg en weetje wat ik betrapte hem met 2 meisjes,met de ene was ie aan het zoenen!!!ik ben er kapot van.En er ziek van geworden 4 jaar voor niks!!!
bent_maghrib
29-01-2003, 21:54
Origineel gepost door kerimaa
Nou meid zo iets maak ik ook mee,sterker nog ik ken hem al 4 jaar,al die tijd heb ik gedaan wat die zei,hij zei dat als ik dat zou doen we gingen trouwen,hij hield wel van me,en weetje wat vandaag belde die mij op,en zei dat die met me wilde praten hij wilde komen,ik blij daar aangekomen ik was te vroeg en weetje wat ik betrapte hem met 2 meisjes,met de ene was ie aan het zoenen!!!ik ben er kapot van.En er ziek van geworden 4 jaar voor niks!!!
oh kerimaa zo erg man wallah echt vier verspilde jaren ja...
ik weet zeker dat mijn vriend niet met me speelt en hij het wel serieus meent maar ik ben ook zo bang doordat hij opeens er mee wil wachten.. nee ik ga niet nog langer wachten....
ik ben heel geduldig met hem maar m'n vader die komt ook steeds met "ik ken zo'n goede leuke jongen" en tja dat wil ik niet meer en ik wil gelukkig zijn en niet onzeker als"straks is hij niet serieus weet je?"
ik wil gewoon zekerheid!!!
maar kerimaa denk je nog vaak aan die vriend :eek: tfoe dat zulke klootzakken bestaan he...
mimi3000
29-01-2003, 21:54
je moet hem niet gaan dwingen....als iemand zo'n druk op mij zo zetten dan zou ik trillende handjes krijgen en heel erg bang worden!!! :D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.