Bekijk originele versie : Marokko.nl leden gaan massaal naar Israel
Marokko.nl leden zijn van plan om in februari massaal naar Israel te gaan om daar o.a. te demonstreren tegen de huidige regerende Sharon en om de Palestijnse inwoners te helpen hun land terug te krijgen.
Ja, dat zou pas meedelevend zijn ipv achtjer je pc-scherm een grote bek te hebben waar die arme Palestijnen niks aan hebben! :maf:
Marokko.nl leden zijn van plan om in februari massaal naar Israel te gaan om daar o.a. te demonstreren tegen de huidige regerende Sharon en om de Palestijnse inwoners te helpen hun land terug te krijgen.
Ja, dat zou pas meedelevend zijn ipv achtjer je pc-scherm een grote bek te hebben waar die arme Palestijnen niks aan hebben! :maf:
stomme topic:moe:
stomme tekst:moe:
stomme topicstarter:moe:
stomme topic:moe:
stomme tekst:moe:
stomme topicstarter:moe:
krijg je het benauwd van mijn ideetje arrogante bitch?
stomme reactie:moe:
Lella_Roosje
13-01-2005, 14:28
Zo`n gek idee is het eigenlijk niet..
Zo`n gek idee is het eigenlijk niet..
meeloper:moe:
MrBrownstone
13-01-2005, 14:29
Alsof Sharon zich daar iets van zal aantrekken...
Ik zie het al voor me "Hey... zijn dat.... zijn dat nou de leden van Marokko.nl?? Ok jongens, doek de boel maar op... we zijn d'r bij. RENNEN!!!"
fire_fighter
13-01-2005, 14:30
Mag ik dan mee om tegen zelfmoordaanslagen van Palestijenen te demonstreren?
stomme reactie:moe:
stomme reactie was toen je moeder jou voor de eerste keer uit haar k*t zag glijden. ze zei: help het is een biggetje geworden. :maf:
Mag ik dan mee om tegen zelfmoordaanslagen van Palestijenen te demonstreren?
grappig haha:moe:
En dan ons verwijten dat wij onze vrouwen zo slecht behandelen?! Eerst je mond gaan spoelen met zeep, want je praat hier tegen een lady! Wij willen wel naar Israël, maar de joden zijn goed in het doden van onschuldige burgers, lijkt me dus geen goed idee!
stomme reactie was toen je moeder jou voor de eerste keer uit haar k*t zag glijden. ze zei: help het is een biggetje geworden. :maf:
Nog stommere reactie :D
En dan ons verwijten dat wij onze vrouwen zo slecht behandelen?! Eerst je mond gaan spoelen met zeep, want je praat hier tegen een lady! Wij willen wel naar Israël, maar de joden zijn goed in het doden van onschuldige burgers, lijkt me dus geen goed idee!
barak allahu fiek agouwya, rabi geliek ;)
heb ik nergens gezegd!!! :kwaad:
barak allahu fiek agouwya, rabi geliek ;)
praat amazigh aub, ik kan geen arabisch. :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.