Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Domme Irakezen

Pagina's : [1] 2

SaidMaroc
29-01-2003, 20:11

Salamoe 3aleikum, Ik heb net Ned 3 zitten kijken waarin Paul Witteman een discussie voerde met een aantal Irakezen. Tot mijn verbazing, waren deze Irakezen VOOR de oorlog. Gelet op de doelstelling van de VS kun je toch nooit VOOR de oorlog zijn?????? Ik kan me best voorstellen misschien de families van deze Irakezen onderdrukt worden door het huidige regime, maar rechtvaardigt het de oorlog? De doelstelling van VS is niets anders dan de eigen economie stimuleren en is alleen opzoek naar macht in het middenoosten en het veiligstellen van de oliebronnen. Ik vraag me dus af of deze Irakezen zo dom zijn of gewoon westerse mentaliteit hebben en geen Moslims zijn. Ik vind Saddam geen lieverd, maar ik zou ook niet willen dat de VS doet waar ze maar zin in hebben, zonder te luisteren naar wat de andere landen te zeggen hebben....stelletje cowboys!!!!!!!!! :kwaad: Wa salaam

Zaraa
29-01-2003, 20:55
Ja, ik had het ook gezien, en mijn mond viel open van de verbazing!! Domheid straalde ervan af..jeemiggg :eek:

foad
29-01-2003, 23:47
Salaam, Propaganda dat is het allemaal, je gewoon verwarren ... maar je moet weten wie hier achter zit, dan zul je het begrijpen incha'allah

tonk
30-01-2003, 11:52
Als een oorlog tot gevolg heeft dat ze van Hoessein afzijn, kan ik me best voorstellen dat ze voor zijn. Ook al voert de VS oorlog om andere redenen.

nurdin
30-01-2003, 12:01

Jammer ik heb het programma niet gezien.

sol_y_mar
30-01-2003, 14:40
Origineel gepost door SaidMaroc Salamoe 3aleikum, Ik heb net Ned 3 zitten kijken waarin Paul Witteman een discussie voerde met een aantal Irakezen. Tot mijn verbazing, waren deze Irakezen VOOR de oorlog. Gelet op de doelstelling van de VS kun je toch nooit VOOR de oorlog zijn?????? Ik kan me best voorstellen misschien de families van deze Irakezen onderdrukt worden door het huidige regime, maar rechtvaardigt het de oorlog? De doelstelling van VS is niets anders dan de eigen economie stimuleren en is alleen opzoek naar macht in het middenoosten en het veiligstellen van de oliebronnen. Ik vraag me dus af of deze Irakezen zo dom zijn of gewoon westerse mentaliteit hebben en geen Moslims zijn. Ik vind Saddam geen lieverd, maar ik zou ook niet willen dat de VS doet waar ze maar zin in hebben, zonder te luisteren naar wat de andere landen te zeggen hebben....stelletje cowboys!!!!!!!!! :kwaad: Wa salaam He he, ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt. Ik vind die Irakezen gewoon landverraders!!! :kwaad: Ja Saddam is ook geen heiligerd, maar achter de Amerikanen staan..nou die zijn niet goed wijs. En die Irakezen die achter de VS staan dat zijn meestal de koufar...ik ken er genoeg :kwaad:

Sanae-01
30-01-2003, 14:42
Origineel gepost door SaidMaroc Salamoe 3aleikum, Ik heb net Ned 3 zitten kijken waarin Paul Witteman een discussie voerde met een aantal Irakezen. Tot mijn verbazing, waren deze Irakezen VOOR de oorlog. Gelet op de doelstelling van de VS kun je toch nooit VOOR de oorlog zijn?????? Ik kan me best voorstellen misschien de families van deze Irakezen onderdrukt worden door het huidige regime, maar rechtvaardigt het de oorlog? De doelstelling van VS is niets anders dan de eigen economie stimuleren en is alleen opzoek naar macht in het middenoosten en het veiligstellen van de oliebronnen. Ik vraag me dus af of deze Irakezen zo dom zijn of gewoon westerse mentaliteit hebben en geen Moslims zijn. Ik vind Saddam geen lieverd, maar ik zou ook niet willen dat de VS doet waar ze maar zin in hebben, zonder te luisteren naar wat de andere landen te zeggen hebben....stelletje cowboys!!!!!!!!! :kwaad: als een paar irakezen voor de oorlog zijn moet je ze niet allemaal beoordelen op een feit Wa salaam

sol_y_mar
31-01-2003, 10:31
Origineel gepost door AceChilla Q Er zaten bij dat programma net zo veel mensen die voor een oorlog waren als die tegen een oorlog waren. Dus die complottheorie van jouw gaat niet op. Het is wel opvallend dat mensen die geen zak met dat conflict te maken hebben allemaal tegen een oorlog zijn en mensen die daar familie hebben wonen en dus beseffen hoe ernstig dat regime is voor een oorlog zijn. Die kortzichtige haat tegen Amerika voorkomt dat mensen realistisch nadenken. Zij haten Amerika zo erg dat alles wat Amrika doet negatief benaderd word zelfs als dit een positieve invloed heeft op de bevolking van Irak. Waarschijnlijk besef je niet hoe in en in slecht het regime van Saddam is en verdedig je hem omdat hij moslims is. Denk eens aan de mensen die onder die dictatuur moeten leven, mensen die geen toekomst hebben zolang Saddam aan de macht is. Ik hoop dat Amerika Irak zo snel mogelijk bevrijd met zo min mogelijk slachtoffers. En dat het volk van Irak daarna op democratische manier zal kunnen bepalen hoe hun land geleid word. Dat is wat het volk van Irak echt wil maar door jullie haat tegen Amerika zij jullie te kortzichtig om dat in te zien. Wazzup :cool: Moet je eens zien wie er hier naief is!!!! Denk je nou echt dat het dan beter zal gaan? Ja want we hebben zeker ook verbetering in Afganistan gezien!!!!!!! Jeetje wat een onzin! :stomp:

M_ROCPOWER
31-01-2003, 10:41
Origineel gepost door AceChilla Q Er zaten bij dat programma net zo veel mensen die voor een oorlog waren als die tegen een oorlog waren. Dus die complottheorie van jouw gaat niet op. Het is wel opvallend dat mensen die geen zak met dat conflict te maken hebben allemaal tegen een oorlog zijn en mensen die daar familie hebben wonen en dus beseffen hoe ernstig dat regime is voor een oorlog zijn. Die kortzichtige haat tegen Amerika voorkomt dat mensen realistisch nadenken. Zij haten Amerika zo erg dat alles wat Amrika doet negatief benaderd word zelfs als dit een positieve invloed heeft op de bevolking van Irak. Waarschijnlijk besef je niet hoe in en in slecht het regime van Saddam is en verdedig je hem omdat hij moslims is. Denk eens aan de mensen die onder die dictatuur moeten leven, mensen die geen toekomst hebben zolang Saddam aan de macht is. Ik hoop dat Amerika Irak zo snel mogelijk bevrijd met zo min mogelijk slachtoffers. En dat het volk van Irak daarna op democratische manier zal kunnen bepalen hoe hun land geleid word. Dat is wat het volk van Irak echt wil maar door jullie haat tegen Amerika zij jullie te kortzichtig om dat in te zien. Wazzup :cool: je moet niet denken voor mensen die jij niet kent. Je moet geen conclusies trekken omdat jij denkt dat het zo is. Waarom zijn er miljoenen mensen in Irak de straat opgegaan om tegen de oorlog Te DEMONSTREREN. Meneertje heeft dat over het hoofd gezien. Tuurlijk zijn de irakezen in Nederland voor de oorlog daarom zijn het ook asielzoekers, politieke vluchtelingen en als we dat als maatstaf moeten gebruiken om een oorlog te rechtvaardigen dan is het einde zoek. Ps:kom alsjeblieft niet met dat Sadam Hoessein zijn soldaten langs huizen heeft gestuurd om de mensen te dwingen te gaan demonstreren, want dat zou echt een lachtertje zijn.

alqadafi
31-01-2003, 13:32
Niet allemaal waren voor oorlog. Die meid niet.

Dua
31-01-2003, 14:15
Sorry Achmed. maar als jij Saddam een muslim noemt, elkkere muslim dan, hij bidt voor show en hij moord zijn eigen muslim broeders en zusters, goede muslim ben je dan................

3rabia
04-02-2003, 19:17
YOhhhhhhhhhhhhhhhh Hier wahed iraqeze meisje TEGEN oorlog ;)

Karima2
07-02-2003, 14:11
Die Irakezen leven nu al 35 jaar in een puinzooi, en ik kan het wel een beetje begrijpen. Ze moeten nu voor Sadam kiezen of voor Bush die Sadam weg wil hebben. En aangezien er heel veel gezinnen zijn die iemand aan de dood hebben verloren, waarbij hun familielid vervolgens gemarteld is en geexucuteerd kan ik er begrip voor brengen. Maar Amerika wil die oorlog meer voor eigen belang dan om de Irakezen te verlossen. Ik had laatst ook een programma gezien dat was toen die vader van Bush president was (zo vader zo zoon), mohim in Somalie was er ook zo'n tiran en die wilde Bush Senior ook weg hebben. Hij stuurde er de Amerikaanse leger naar toe die vervolgens een bloedbad aanrichten waarbij in een dag twee duizend mensen het leven verloren. Terwijl ze die tiran op de dag van vandaag nog steeds niet hebben opgepakt. Die documentaire was zooooo smerig, zoveel lijken. En als je dat hebt gezien dan weet je dat de Amerikanen ook al zeggen ze dat ze het op Sadam gaat, dat Sadan niet wordt gepakt maar dat vervolgens duizenden mensen dood zullen gaan. Sadam laat zich niet zo makkelijk overgeven. En waarom houdt Amerika zich niet bezig met Noord Korea (omdat zij geen olie hebben). Toen het World Trade Center neerging op 11 sept. verloren er zo'n 3000 mensen het leven. Onrust in de vrede, zo'n aanslag op Amerika, dat kann niet zegt men. Maar worden er in een land veel mensen vermoord waarbij er zo'n 100.000 bij omkomen dan is dat geen aanslag op de vrede. Amerika mag door de wc gespoeld worden, ik ben die Bush zat. Waarom denkt hij dat hij Sadam wel kan pakken, terwijl dat in 93 ook al niet gelukt was. Amerika hoeft echt niet voor de verlosser, of de reddende held te gaan spelen. Dit is mijn mening, wa Salaam karima

Pagina's : [1] 2