Bekijk originele versie : Wie is ook tegen imporhuwelijk?
alqadafi
29-01-2003, 19:21
Wie is ook tegen imporhuwelijk?
van de ene kant vind ik wel dat je gewoon van hier een partner neemt als het mogelijk is.
Heel veel halen hun partners uit marokko, en echt niet uit liefde.
Maar wel hebben ze andere redenen, en meestal vind ik het een domme reden.
Als je het echt uit liefde doet dan vind ik dat je het gewoon moeten doen.
anders niet.
next: alleen je mening en geen commentaar. :D
mimi3000
29-01-2003, 19:57
kijk...ik zie mezelf niet zo gauw op iemand uit Mocro land :Iluvu: Maar als je echt van diegene houdt en de bedoelingen zijn puur IN THE NAME OF LOVE dan waarom niet :D :D :D
chicamaroquia
29-01-2003, 20:01
als je verliefd bent dan mag je 'm zelfs uit het riool halen, boeiend!!!!!!!!! maar als je met iemand trouwt waar je niet van houdt, moet je dat gewoon niet doen! al helemaal niet als je ervoor betaalt wordt en je weet dat je gaat scheiden (papieren!) dat is gewoon fout! dus ben het, onder voorbehoud, met je eens... :D
Origineel gepost door chica*******a
als je verliefd bent dan mag je 'm zelfs uit de riool halen, boeiend!!!!!!!!! maar als je met iemand trouwt waar je niet van houdt, moet je dat gewoon niet doen! al helemaal niet als je ervoor betaalt wordt en je weet dat je gaat scheiden (papieren!) dat is gewoon fout! dus ben het, onder voorbehoud, met je eens... :D
Wat bedoel je met je uitspraak :boos:
Reageer maar op andere topic... bij kletshoekje..
En antwoord op Topic.. het is beter van niet.. Maar als het echte liefde is dan kan het niet anders.. het is wel beter voor diegene om snel de taal en de gewoontes te leren. Ook zie ik jammer genoeg van dat mannen die in marokko zijn opgegroeid hier schrikken van vrijheid en ervan profiteren. Echt jammer :jammer:
3ebergrechts
29-01-2003, 20:13
Ik zou het nooit doen, je kunt wel zeggen als het echte liefde is, maar het kan van jou kant wel zou zijn, maar van zijn kant denk ik dat het niet het geval is, hij ziet in jou gewoon de sleutel naar de hemel, Europa dus. Ik hou het liever bij een Marokkaan uit Nederland.
Ik heb echt geen zin om eerst super veel moeite voor hem te doen, hem alles leren, en dan na 3 jaar zwaait hij me uit en zegt hij ga maar terug naar je moeder en bedankt voor mijn vrijheid, nee liever niet
Liefde kent geen grenzen he?
Kvind T wel goed dat je dr voor moet betalen NU.
Dan denk je twee keer na voordat je zo een schaap uit Marokko haalt.
Origineel gepost door Geitje
Liefde kent geen grenzen he?
Kvind T wel goed dat je dr voor moet betalen NU.
Dan denk je twee keer na voordat je zo een schaap uit Marokko haalt.
Het zijn ook mensen hoor :D
Trouwens geitje, je mag de schapen niet discrimineren
-Y-
Origineel gepost door Asri
Het zijn ook mensen hoor :D
Trouwens geitje, je mag de schapen niet discrimineren
-Y-
Serieus? :confused:
Al3afriet
Ps. moet kunnen joh eentjuh importeren...alleen zijn die invoerkosten...wa nerrie... :kwaad:
zoals vele al zeide, vind ikke ook dat als het liefde is het mag gebeulen, maale als het geen liefde is dan is dat niete goed. maal de mensen gaan platen, platen ovel jou..dat je man/vlouw van je plofiteelt..maal daal moet je je niets van aanttlekke
Origineel gepost door suggerbabe
zoals vele al zeide, vind ikke ook dat als het liefde is het mag gebeulen, maale als het geen liefde is dan is dat niete goed. maal de mensen gaan platen, platen ovel jou..dat je man/vlouw van je plofiteelt..maal daal moet je je niets van aanttlekke
Hey... je kunstgebit zit denk ik verkeerd :D
Al3afriet...Niet nodig zo'n import...Genoeg leuke dames in NL
-Y-
chicamaroquia
30-01-2003, 12:13
Origineel gepost door suggerbabe
is je R van de computer afgehaald :confused:
Origineel gepost door chica*******a
is je R van de computer afgehaald :confused:
maal nee, ikke benne spelingcontloleul
niemand is meel als de andele.....
Origineel gepost door Asri
Hey... je kunstgebit zit denk ik verkeerd :D
Al3afriet...Niet nodig zo'n import...Genoeg leuke dames in NL
-Y-
Das C-kerszzz waar in NL zijn er genoeg....maarre..hiero mag je er maar 1...:stout:
Al3afriet
alqadafi
30-01-2003, 16:04
liefde kent geen grenzen? BARAK MLAKDOEB. :cool:
Je woont hier hele jaar door of twee jaar, en je gaat een keer per jaar of om de twee jaar naar marokko voor vier of vijf weken en je wordt gelijk verliefd?echt lakdoeb. :cool:
Dit is de reden:
Bij mannen,
1.Mannen gebruiken de meiden hier en als ze willen trouwen nemen ze altijd een zuivere meid :D
2.Of ze willen een echte huisvrouw.
3.Sommige worden gedwongen door hun ouders(komt heel weinig voor)
bij meiden:
1.Sommige zijn lelijk
2.bereiken een leeftijd en beginnen te twijfelen.
3.hebben geen keuze.
En ja heel af en toe is er wel sprake van liefde.
maar bijna nooit!! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.