Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Er is niks meer overgebleven van het paradijs op de wereld...

Noer3inetie
29-01-2003, 17:59

Salaam allemaal, Ik was er wel van bewust dat ze bestonden maar heb die gedachte verbannen naar het diepste gedeelte van mijn gedachten. Jullie denken nu waar heeft zij het nou weer over :confused: . Ik zal het jullie haarfijntjes uitleggen. We weten allemaal dat marokkaanse homo's bestaan, maar omdat ik er in levende lijve nooit 1 ben tegengekomen was het niet zo moeilijk om het snel te vergeten. Ik gaf het dus niet veel aand8. Maar nu komt het laatst hadden we het erover in een groep. Een vriendin van me zei er zelfs een site ervan is. ik zei NO WAY!!! en jaar hoor wat bleek HET IS WAAR.... :eek: :kwaad: Mensen de wereld is vervuild met haat en onrein.. De mensheid doet waar die zin in heeft en waar heeft ons dat gebracht??? Naar een bedorven paradijs......... ma3eselema, noertje

Death
29-01-2003, 18:05
hahahaha ik schrok me vorige week ook kapot hahahaha ik drukte op de link die ik liever niet geef en zag die gast met een .. in zijn hand en een andere mohiem laat maar moet alweer kotsen hahahahah tfoe maar tja maak je er niet te druk om ze krijgen wat hub toekomt ;)

Noer3inetie
29-01-2003, 18:08
Je weet dus waar ik het over heb.... oulah ik kreeg bijna een hartaanval. Maar dit had ik dus echt noooooooit verw8. Ik moet nog bijkomen van de schrik........ mijn gezicht ziet er nog steeds zo eruit :eek: thallah, noer

Death
29-01-2003, 18:10
hahaha arme meisje ja ik schrok ook volgens mij stiond die link hier vorige week hahahaha wweeejoo ghahah stel je voor hun familie ziet die link :confused:

Noer3inetie
29-01-2003, 18:26

Denk je echt dat ze niet wisten dat er foto's van hun werden gemaakt??? En dan ze3ma nog bang zijn voor de reacties van hun familie's ???..... Het vreemde is ze zijn niet eens zo lelijk er zitten best wel knappe guys bij....... :confused: ewa ja je weet wat ze zeggen over homo's ........ :D maar ik weet een ding als ik een van die kopppen een keer herken of tegen kom dan ......... bam....bap...auw....stoot....slash.....bammmmmmmmm m :p zo ff mijn woede afreageren ;)

Geitje
29-01-2003, 18:27
Paradijs op de wereld? Is T nooit geweest. Waarom schopte God Adam en Eva hier naar toe? Niet omdat T een paradijs was.

Death
29-01-2003, 18:29
Origineel gepost door Noer3inetie Denk je echt dat ze niet wisten dat er foto's van hun werden gemaakt??? En dan ze3ma nog bang zijn voor de reacties van hun familie's ???..... Het vreemde is ze zijn niet eens zo lelijk er zitten best wel knappe guys bij....... :confused: ewa ja je weet wat ze zeggen over homo's ........ :D maar ik weet een ding als ik een van die kopppen een keer herken of tegen kom dan ......... bam....bap...auw....stoot....slash.....bammmmmmmmm m :p zo ff mijn woede afreageren ;) hahaha dat is nergens voor nodig word je nog aangelaagd ook voor racisme en mishandeling ;) ik zie het zo ik kijk naar me eigen en probeer een voorbeeld te zijn voor de anderen met liefde zodat ze graag willen veranderen. ik geloof echt dat allah ieder geeft wat hem toekomt dus ik w8 geduldig af

Geitje
29-01-2003, 18:35
Hebben jullie dr echt zo'n gruwelijke hekel aan? Kheb zoiets van niemand is perfect..... Als zij T op die manier willen doen, dan het zijt zo. Waar k me me echt kwaad om maken, zijn de mensen die over andere oordelen, terwijl T bij hun ook van alle kanten rammelt.

Noer3inetie
29-01-2003, 18:37
Origineel gepost door Geitje Paradijs op de wereld? Is T nooit geweest. Waarom schopte God Adam en Eva hier naar toe? Niet omdat T een paradijs was. Meneer geitje, denk dat je maar eens met je neus in de geschiedenisboeken moet gaan snuffelen. het was ooit een paradijs. geen vervuiling geen haat, geen oorlog het was een prachtige groene tuin..... maar de mensheid heeft het vervuild :kwaad: en de vraag waar allah adem en eva hier naar toe schopte dat hoef ik je tog niet te vertellen???? :(

Noer3inetie
29-01-2003, 18:41
Voordat jij met oordelen begint lees mijn topicje goed!!!!! ik oordeel niet ik zeg alleen wat ik ervan vind.... Wat hun doen i really dont care want ik weet dat voor elke mistake in je leven vroeg of laat onze verdiende loon krijgen.....

Geitje
29-01-2003, 18:48
Origineel gepost door Noer3inetie en de vraag waarom allah adem en eva hier naar toe schopte dat hoef ik je tog niet te vertellen???? :( T was een retorische vraag, schat. Bovendien ben K geen 'meneertje'. Wel even scherp blijven he? PS.De aarde is een paradijs voor de ongelovige, en een hel voor de gelovige. ;)

Noer3inetie
29-01-2003, 18:52
He mensen nog schokkends nieuws!!!!!!!!!! Ik hoorde net van iemand dat ze ook nog een eigen moskee hadden "de Roze moskee" in adam... kunnen jullie dat geloven???????? ik krijg echt een hartaanval hier..................

Noer3inetie
29-01-2003, 18:53
Origineel gepost door Geitje T was een retorische vraag, schat. Bovendien ben K geen 'meneertje'. Wel even scherp blijven he? PS.De aarde is een paradijs voor de ongelovige, en een hel voor de gelovige. ;) oeps had mijn brilletje niet op :D maar het wat je helemaal onderaan zegt is waar alleen het was in begin ook een paradijs....................... :zwaai:

Noer3inetie
01-01-2005, 17:32
soooo.....dit was lang geleden zeg.....maar ik ben er nog steeds....:D