Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moordplan Hirsi Ali gevonden

Pagina's : [1] 2 3 4

Tim76
12-01-2005, 12:05

wo 12 jan 2005, 07:20 Hofstadgroep wilde toeslaan bij jaarwisseling Moordplan Hirsi Ali gevonden door Joost de Haas AMSTERDAM - Terroristen van de Hofstadgroep zijn van plan geweest het VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali tijdens de afgelopen jaarwisseling te vermoorden. Zij wilden toeslaan om middernacht, op het moment dat veel vuurwerk zou worden afgestoken. Dat blijkt uit een brief die door de Nationale Recherche is aangetroffen op het werkadres van verdachte Jermaine W. (17). Justitie spreekt van een beramingsbrief. Locatie In het epistel wordt een vrij nauwkeurige beschrijving gegeven van een locatie waar Hirsi Ali ondergedoken zou zitten. Justitie zoekt nog uit of de beschrijving overeenkomt met een beveiligd adres waar de bedreigde Hirsi Ali op enig moment was ondergebracht. Jermaine W. werd op 10 november 2004 in Amersfoort aangehouden. Zijn broer Jason W. (19) werd die dag met medeverdachte Ismail A. (22) overmeesterd na een urenlange belegering in het Haagse Laakkwartier. Bij de actie gooide Jason W. een handgranaat naar de politie. Het tweetal had volgens justitie aanslagen beraamd op Hirsi Ali en Kamerlid Geert Wilders. Ook burgemeester Job Cohen en wethouder Ahmed Aboutaleb van Amsterdam stonden op de ’dodenlijst’ van het duo. Voor het volledige artikel: www.telegraaf.nl

Laila
12-01-2005, 12:06
k ben geen fan van die trut maar de tijd an je dood is aan allah om die vast te stellen en nie aan een stel snotapen die denken dat ze moslim zijn

Anseo
12-01-2005, 12:38
Exactly my thoughts.. :) Zijn dezelfde "moslims" als degenen die Wilders in het zadel hebben geholpen. Nog even doormoorden en dan wordt hij premier. Sterker nog, als die slappe regering van ons niet optreedt tegen terrorisme stem ik zelf op hem!

zoekertje75
12-01-2005, 12:43
weet je wat zo stom is: als ze zo iemand als Hirsi Ali vermoorden het volgende moment staan er 10 op die nog veel erger zijn.....

MennovdMeer
12-01-2005, 15:30

wo 12 jan 2005, 07:20 Hofstadgroep wilde toeslaan bij jaarwisseling Moordplan Hirsi Ali gevonden door Joost de Haas AMSTERDAM - Terroristen van de Hofstadgroep zijn van plan geweest het VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali tijdens de afgelopen jaarwisseling te vermoorden. Zij wilden toeslaan om middernacht, op het moment dat veel vuurwerk zou worden afgestoken. Dat blijkt uit een brief die door de Nationale Recherche is aangetroffen op het werkadres van verdachte Jermaine W. (17). Justitie spreekt van een beramingsbrief. Locatie In het epistel wordt een vrij nauwkeurige beschrijving gegeven van een locatie waar Hirsi Ali ondergedoken zou zitten. Justitie zoekt nog uit of de beschrijving overeenkomt met een beveiligd adres waar de bedreigde Hirsi Ali op enig moment was ondergebracht. Jermaine W. werd op 10 november 2004 in Amersfoort aangehouden. Zijn broer Jason W. (19) werd die dag met medeverdachte Ismail A. (22) overmeesterd na een urenlange belegering in het Haagse Laakkwartier. Bij de actie gooide Jason W. een handgranaat naar de politie. Het tweetal had volgens justitie aanslagen beraamd op Hirsi Ali en Kamerlid Geert Wilders. Ook burgemeester Job Cohen en wethouder Ahmed Aboutaleb van Amsterdam stonden op de ’dodenlijst’ van het duo. Voor het volledige artikel: www.telegraaf.nl Als je leest dat een lid een bericht aan jouw stuurt: '"31 December zijn we vrij....'", en vervolgens zie je zelf dat tegenover je flat 5 volwassenen tegen de muur van het flat tegenover de jouwe zittend naar je handelingen kijken en slechts 2/3 rotjes afsteken en vervolgens na enige tijd verdwijnen, begin ik het enigszins benauwd te krijgen. Ik hoop dat ik mijn eigen gedachtes kan verloochenen!

TiBiA
12-01-2005, 15:35
Sluiten? ik was eerder met dit onderwerp...maar, goed...laat deze marokaan maar sociaal zijn ;)

House
12-01-2005, 15:36
Hebben de amateurtjes van de AIVD hier niet toevallig zelf iets mee te maken? Het is weer de zoveelste truc om de moslims in het verkeerde daglicht te zetten. Het begint nu gewoon echt te vervelen.

Laila
12-01-2005, 17:11
geweld lost weinig op,hirshi ali moeten we "doodzwijgen" haar negeren,geen debatten aan gaan met haar ,etc etc tenzij ze haar "kruistocht"tegen de islam staakt . redouan215@hotmail.com ben ik het niet mee eens! als wij niks van ons laten horen dan denken ze dat ze alles maar mogen zeggen! wij moeten eens wat meer van ons afspreken en nie stilzwijgen!

Tim76
12-01-2005, 17:18
Hebben de amateurtjes van de AIVD hier niet toevallig zelf iets mee te maken? Het is weer de zoveelste truc om de moslims in het verkeerde daglicht te zetten. Het begint nu gewoon echt te vervelen. Ja hoor, de Moslims zijn het slachtoffer. Ik dacht dat die klote jochies met een handgranaat naar de politie hadden gegooid! Door moslims zijn er 192 Spanjaarden vermoord. En dat willen we hier voorkomen. Ayaan moet weer gewoon kunnen functioneren en ze zal er weer hard tegen aan gaan. Ze is een taaie. En een politicus bedreigen is een bedreiging tegen ons democratisch stelsel.

House
12-01-2005, 17:30
Ja hoor, de Moslims zijn het slachtoffer. Ik dacht dat die klote jochies met een handgranaat naar de politie hadden gegooid! Door moslims zijn er 192 Spanjaarden vermoord. En dat willen we hier voorkomen. Ayaan moet weer gewoon kunnen functioneren en ze zal er weer hard tegen aan gaan. Ze is een taaie. En een politicus bedreigen is een bedreiging tegen ons democratisch stelsel. 192 Spanjaarden maar? Die klote moslims doen hun werk niet goed. Hier voorkom je niet dat die klote moslims meer dan 192 Nederlanders vermoord worden als die lieve Hirsi Ali haar kruistocht jegens de Islam voortzet. Het is nergens voor nodig. Een taaie zeg je? Waarom rent ze dan weg en laat ze die arme Nederlanders in de steek, wanneer het haar te heet wordt onder haar voeten? De islam belediging is een belediging tegen ons mooie geloof.

Ulysses
12-01-2005, 17:33
192 Spanjaarden maar? Die klote moslims doen hun werk niet goed. Hier voorkom je niet dat die klote moslims meer dan 192 Nederlanders vermoord worden als die lieve Hirsi Ali haar kruistocht jegens de Islam voortzet. Het is nergens voor nodig. Die massamoord is nergens voor nodig? Dat ben ik met je eens. Maar ja, de komende jaren zullen de geschiedenis wel ingaan als De Nacht van de Lange Tenen. De islam belediging is een belediging tegen ons mooie geloof. Dat is een aardige tautologie. Betekent hij ook nog iets?

Laila
12-01-2005, 17:36
En een politicus bedreigen is een bedreiging tegen ons democratisch stelsel. discriminatie is nie fout??? generaliseren is ook niet fout??? come onn! :o

Laila
12-01-2005, 17:37
uuuhm Ulysses moorden over het algemeen is toch nergens voor nodig! er is er maar een die je het leven schenkt en ook hij moet je het leven afnemen!

Tim76
12-01-2005, 17:39
192 Spanjaarden maar? Die klote moslims doen hun werk niet goed. Hier voorkom je niet dat die klote moslims meer dan 192 Nederlanders vermoord worden als die lieve Hirsi Ali haar kruistocht jegens de Islam voortzet. Het is nergens voor nodig. Een taaie zeg je? Waarom rent ze dan weg en laat ze die arme Nederlanders in de steek, wanneer het haar te heet wordt onder haar voeten? De islam belediging is een belediging tegen ons mooie geloof. En dat mooie geloof wordt beleden door mensen, en die mensen moeten tegen een stootje kunnen. Een geloof beledigen of ermee spotten moet kunnen, dat doen we hier al heel lang, en dat zullen we blijven doen. ;)

Ulysses
12-01-2005, 17:39

uuuhm Ulysses moorden over het algemeen is toch nergens voor nodig! er is er maar een die je het leven schenkt en ook hij moet je het leven afnemen! :goedzo: . Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik bedoelde dat het al absurd is om Hirsi Ali alleen te vermoorden, maar dat massale aanslagen op totaal onbekenden vanwege haar uitspraken helemaal krankzinnig zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4