Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Diep teleurgesteld!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
29-01-2003, 16:47

Ik was gisteravond bij mijn oom en rond 19.00 uur wilde ik naar huis gaan dus ik zocht naar de auto van mijn vader (Hij parkeerde het)! uiteindelijk heb ik hem gevonden en zocht naar de sleutels om erin te stappen. Op een gegeven moment zag ik een gestalte mijn kant op lopen en tot mijn GROTE verbazing was het een ouse vriend (Marokaans) van mij met wie ik wel goed contact had. Jullie willen niet weten wat ik zag! Hij kwam uit de H.oerenstraat en zat nog aan te kleden. hij liep heel mankt en denk dat ie dronken was. Ik voelde me zo verrot! Hoe kunnen jongens zo zijn? Ik dacht dat ie een goeie jongen was! Ik voelde echt een golf boosheid in me opkomen en ik reed weg. Thuis ben ik gelijk in mijn bed gekropen! Jongens waarom moeten jullie altijd iets doen waaroddor ik gelijk afknap! Helaas kan ik nu geen enkel jongen meer vetrouwen terwijl er wel jongens zijn die te vertrouwen zijn!.

DintelOx
29-01-2003, 16:49
GET A LIFE AND LET THE BOY HAVE HIS FUN HAHAHAHAHAHA dit is echt bullshit hoor vanwege 1 incident gelijk het vertrouwen kwijt hahaha wel een wat voorbarige conclusie dame think again....

grendel
29-01-2003, 16:55
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik was gisteravond bij mijn oom en rond 19.00 uur wilde ik naar huis gaan dus ik zocht naar de auto van mijn vader (Hij parkeerde het)! uiteindelijk heb ik hem gevonden en zocht naar de sleutels om erin te stappen. Op een gegeven moment zag ik een gestalte mijn kant op lopen en tot mijn GROTE verbazing was het een ouse vriend (Marokaans) van mij met wie ik wel goed contact had. Jullie willen niet weten wat ik zag! Hij kwam uit de H.oerenstraat en zat nog aan te kleden. hij liep heel mankt en denk dat ie dronken was. Ik voelde me zo verrot! Hoe kunnen jongens zo zijn? Ik dacht dat ie een goeie jongen was! Ik voelde echt een golf boosheid in me opkomen en ik reed weg. Thuis ben ik gelijk in mijn bed gekropen! Jongens waarom moeten jullie altijd iets doen waaroddor ik gelijk afknap! Helaas kan ik nu geen enkel jongen meer vetrouwen terwijl er wel jongens zijn die te vertrouwen zijn! Welcome in the REAL world ;) :D :zwaai:

-Reda-
29-01-2003, 16:56
Origineel gepost door Miss_Magrebia erg he! wat dacht van die jongen die op z'n 18e verjaardag naar de hoeren was geggaan, hij klaar loopt naar buiten komt z'n vader de deur er naast uit de **** die hij ook wilde maar die had al een klant! DAT IS PAS ERG! NIET RODDELEN :zweep::kwaad: :D

-Reda-
29-01-2003, 16:59

Origineel gepost door Miss_Magrebia oke :zwaai: :zwaai: ;) braaf meisje:D :zwaai:

RaZer
29-01-2003, 17:01
Ik durf hier te beweren dat ongeveer 60% procent van de jongens wel eens naar de hoeren is geweest.. en dan ben ik nog POSITIEF.. ;). En in marokko is het helemaal feest voor de marokkaanse jongens.. Voor 5 € heb je er een namelijk.. plus ze is marokkaans. er zijn ook genoeg jongens die het niet doen!!! Maar goed.. wat kan je eraan doen... Ze zullen er zich later wel voor moeten verantwoorden bij Allah (swt)..

SowFunny
29-01-2003, 17:01
**** is cool,**** is funny, some people **** for money, do you think **** is funny?Go **** yourself and save your money..... SowFunny

SweetLady
29-01-2003, 17:02
Origineel gepost door grendel Welcome in the REAL world ;) :D :zwaai: hahahahahahah... wallah iella :D :D :rolleyes:

RaZer
29-01-2003, 17:03
Origineel gepost door MissOogappeltje Maar hoe kan ik nu JONGENS gaan vertrouwen???? Vertrouw je toekomstige man.. Ga het ook niet vragen.. laat het gewoon aan Allah (swt) over.. Plus er zijn nog genoeg goede mannen die het niet doen!!!

MueZli
29-01-2003, 17:04
Triest, maar waar. Denk dat mensen zich allerlei gestaltes kunnen aanmeten. Zolang ze leven voor de gemeenschap, zal deze hypocrisie altijd blijven. Er mist true believe. Hart dat vervult is van liefde voor ALLAH swt.

-Reda-
29-01-2003, 17:05
Origineel gepost door MissOogappeltje Wij meiden houden ons ook in en wij blijven MAAGD! waarom doen de meeste jongens dan dat ook niet? Is het zo moeilijk? of zijn jullie slaven van jullie machientje geworden? ofcourse, juliie zijn innocnet...:rolleyes::D

SowFunny
29-01-2003, 17:06
Origineel gepost door SowFunny **** is cool,**** is funny, some people **** for money, do you think **** is funny?Go **** yourself and save your money..... SowFunny ****=fuc.k

MueZli
29-01-2003, 17:06
Origineel gepost door RaZer Ik durf hier te beweren dat ongeveer 60% procent van de jongens wel eens naar de hoeren is geweest.. en dan ben ik nog POSITIEF.. ;). En in marokko is het helemaal feest voor de marokkaanse jongens.. Voor 5 € heb je er een namelijk.. plus ze is marokkaans. er zijn ook genoeg jongens die het niet doen!!! Maar goed.. wat kan je eraan doen... Ze zullen er zich later wel voor moeten verantwoorden bij Allah (swt).. Wlke oorzaken liggen hier aan ten grondslag denk je ? Zou t helpen, als deze taboe werd doorbroken en we aan oplossingen dachten ? Gewoon op tafel gooien. T gebeurt, en hoe lossen we het op.

RaZer
29-01-2003, 17:08
Origineel gepost door MissOogappeltje Wij meiden houden ons ook in en wij blijven MAAGD! waarom doen de meeste jongens dan dat ook niet? Is het zo moeilijk? of zijn jullie slaven van jullie machientje geworden? Praat aub niet met jullie.. Je hoor mij ook niet zeggen.. Jullie vallen allemaal op Anti's en Suri's.. Ewa vraag het aan hun zou ik zeggen.. Ga bij een hoerentent staan en vraag aan elke Marokkaan die eruit kom waarom ze het doen. ;)

SowFunny
29-01-2003, 17:11

Origineel gepost door MissOogappeltje Maar wie zegt dat je met een condoom 100% veilig vrijt? de verpakking...... SowFunny

Pagina's : [1] 2 3 4