Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke meisje of jongen...

LZN
11-01-2005, 21:42

wilt zich overgeven aan zijn sexpartner, dan bedoel ik daarbij dat de vrouw of de man de baas over jouw zal zijn en er tijdens de sex keihard word uitgescholden enzo? :).

Grover
11-01-2005, 22:01
dat heet scheldpartij geen sex :moe:

Beauty_Samira
12-01-2005, 07:43
ik ben weleens genomen terwijl ik heel boos was en ik stribbelde heel erg tegen..en dan schold ik m weleens uit maar niet dat dat gepland was ofso en met schelden bedoel ik geen hele overdreven scheldwoorden hahaha.. het leek wel een verkrachting..maar eerlijk gezegd vond ik het heeeeeerlijk agressieve sex is het lekkerst..op zn tijd dan..

Arsinoe21
12-01-2005, 11:28
wilt zich overgeven aan zijn sexpartner, dan bedoel ik daarbij dat de vrouw of de man de baas over jouw zal zijn en er tijdens de sex keihard word uitgescholden enzo? :) lijkt mij vermoeiend :D

RuFF_Rydster
12-01-2005, 11:29

Mijn naam zegt het al, i like it RuFF dude, if it aint ruff, there ain no love..

Arsinoe21
12-01-2005, 11:29
lijkt mij vermoeiend :D daarbij heb ik t vooral over je avatar :p ;)

Grover
12-01-2005, 17:50
ik ben weleens genomen terwijl ik heel boos was en ik stribbelde heel erg tegen..en dan schold ik m weleens uit maar niet dat dat gepland was ofso en met schelden bedoel ik geen hele overdreven scheldwoorden hahaha.. het leek wel een verkrachting..maar eerlijk gezegd vond ik het heeeeeerlijk agressieve sex is het lekkerst..op zn tijd dan.. als ik jouw reacties zo terug lees vind jij alles heerlijk :hihi:

1MMM5
12-01-2005, 20:09
Ik heb het met haar gedaan en ze is fokking goed in bed...Ze heeft mij alle hoeken laten zien, echt een sex-koningin, Don't f*ck with her ;) Wie? Samira??

Beauty_Samira
13-01-2005, 19:13
Ik heb het met haar gedaan en ze is fokking goed in bed...Ze heeft mij alle hoeken laten zien, echt een sex-koningin, Don't f*ck with her ;) ooh jah joh? dan weet jij meer dan ik!!