Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het leven van Hirsi Ali zonder clitoris..

Pagina's : [1] 2 3

Farid130
29-01-2003, 14:55

Beste mensen, Eigenlijk zijn we veel te gemeen en hard als we het hebben over Hirsi Ali. Ik vind dat we meer begrip moeten tonen voor haar uitlatingen en standpunten, ook al zijn we het er niet mee eens. Het is een getraumatiseerde vrouw, die in haar overwegend islamitische vaderland de nodige dingen heeft meegemaakt en gezien. Haar frustratie is in eerste instantie begrijpelijk en oogt als die van een vrouw die in een verwerkingsproces zit en houvast zoekt in een politieke ideologie en om zich heen slaat als ze dingen ziet die haar terug doen denken aan het verleden. Paradox: Ayaan, die voor vrouwenrechten wil opkomen en de integratie van allochtonen in Nederland wil gaan optimaliseren en bevorderen tot een niveau waarin onze imams het gebed gaan verzorgen in het Nederlands, meent deze integratie nieuw leven in te blazen door onze profeet Mohammed (VZMH) te beledigen. Ayaan, die nu de tweede kamer in gaat zal nu meer dan ooit op toeren komen en met een gezonde vechtlust haar standpunten duidelijk maken in de tweede kamer. Ayaan, die met haar bovengemiddelde voorhoofd nu kopstoten gaat uitdelen aan de Islamitische gemeenschap, zodat onze vrouwen er op uitgaan en met het hele dorp gaan slapen om allemaal buitenechtelijke kinderen op aarde te zetten. Ach ja, want dat is volgens Ayaan emancipatie. Ayaan, die in haar vaderland deze vrijheden ook dacht te hebben kwam van een koude kermis thuis en kwam tot de ontdekking dat ze besneden is en dus niet meer over haar clitoris beschikt, want dat is haar echte frustratie!. Ayaan voelt niets meer tijdens de sex. Het wonder van het orgasme zal zij nimmer meer mogen ervaren. Als ik mij dat probeer voor te stellen dan word ik ook gek. Lieve Ayaan, Ik begrijp dat je het moelijk hebt, maar juist nu moet je, je wenden tot Allah (swt) om een diepere dimensie in je leven te krijgen en de frustratie die het niet hebben van een clitoris met zich meebrengt te vergeten en naar de achtergrond te schuiven, zodat je kan toewerken naar het paradijs, de kamer der kamers. In plaats daarvan kies je voor minder en ga je de tweede kamer in, nadat je weer een van je oude gewoontes, namelijk slapen met het hele dorp in praktijk hebt gebracht, door over te stappen van de Pvda naar de VVD. Ayaan, mij rest nog alleen te schrijven dat ik medelijden met je heb en dat je na een storm de tweede kamer toch weer uitwaait, om een kamer te belanden waarin de zetels uit hete kolen bestaan. Dan heb je nog steeds geen clitoris en een verbrande reet!!!

chadine
29-01-2003, 16:41
hahahahahahahahahahahahahaha

SowFunny
29-01-2003, 16:47
tis nie omdat zij iets ergs meegemaakt heeft in haar leven dat ze dat op de moslims moet gaan afreageren het is gewoon een wijf die de aandacht van de media wou trekken...... SowFunny

chadine
29-01-2003, 17:26
Zij haalt cultuur en islam door elkaar!! Cultuur in haar land is de clitoris eraf snijden!! Sorry maar in de koran staat niets in dat de vrouw besneden moet worden!!Dat is de islam!! Die vrouw moet opgenomen worden,ze droomt over dingen die ze vroeger heeft meegemaakt en verteld haar trauma's overdag!!Dat het bij islam hoort!!Meskiena safie!

lady_khadija
29-01-2003, 17:47

als ik haar hoofd al zie moet ik lachen. Damn, dat mens leeft in een fantasiewereld. Waar haalt ze al die onzin vandaan. En waar haalt ze het lef vandaag om onze profeet te beledigen??? Ik heb echt medelijden met haar, en zij maar denken dat ze het ver zal treffen, NO WAY!!!

chadine
29-01-2003, 17:51
Die ZAL HET OOK VER TREFFEN!!! IN HET GEKKENHUIS!!!!!!!!!!! :zwaai: GROETJES AAN LADY KHADIJA

lady_khadija
29-01-2003, 17:55
hey chadine, gelijk heb je. Ik vraag me af hoeveel hersencellen ze nog heeft. Ze sterven 1 voor 1 af. En dat van besnijdenis bij de meisjes. Damn, ik kan het nog steeds niet geloven dat ze dat heeft gezegd. Ze heeft de iq van een ezel. Maar ja. Beslama chadine

lady_khadija
29-01-2003, 18:19
die zit zeker!!

chadine
29-01-2003, 19:25
hahahah walahiela!! groetjes to lady_khadija :zwaai:

RealCasawia
29-01-2003, 19:30
Awelieeee 3la grappppp !!! 3la lehbeeeeel :maf2:

chadine
29-01-2003, 19:34
hahahahahahah real casawia je hebt gelijk,maschie ra lehbeel!!!

chadine
29-01-2003, 19:35
Wie profeet mohammed uitscheldt,toont geen medeleven meer!!Maar hoopt dat zij door ALLAH goed gestraft wordt!!Mezian!!

RealCasawia
29-01-2003, 19:37
Origineel gepost door chadine hahahahahahah real casawia je hebt gelijk,maschie ra lehbeel!!! Hahahah en ik d8 dat ik gek was en veel praatjes had aweliee dit is tog echt het toppunt van gestoord zijn meskiena clitoris FOETSIE BA7 :(

chadine
29-01-2003, 19:39
hahahahahahahahaha die is goed!!!!

Sanae-01
30-01-2003, 16:33

hahahaha die is goed :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

Pagina's : [1] 2 3