Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : prostitutie in de islam

killalot
11-01-2005, 17:34

pas geleden was een documentaire op tv over h o e r e n in iran. ze zaten aan de drugs, rookten heroine, gingen met mannen mee de auto in en namen hun kinderen gewoon mee. en die vrouwen verkleeden zich gewoon als moslima. en ze leesde gewoon uit de koran ook nog... :confused: BLIJKBAAR WORDT IN DE SHI'ITISCHE ISLAM HOERERIJ GEWOON TOEGESTAAN DOOR ZOGENAAMDE SIGHE-HUWELIJKNE. INGEZZEGEND DOOR EEN MULLAH GAAT MEN ZO EEN HUWELIJK AAN, EEN HUWELIJK WAARVAN IEDEREEN WEET DAT HET OM HOERERIJ EN SEKS GAAT! Sorry hoor, maar nu weet ik zeker dat shi'ieten een sekte zijn. :maf: Iran is geflipt.....

LOUIZ
11-01-2005, 17:39
pas geleden was een documentaire op tv over h o e r e n in iran. ze zaten aan de drugs, rookten heroine, gingen met mannen mee de auto in en namen hun kinderen gewoon mee. en die vrouwen verkleeden zich gewoon als moslima. en ze leesde gewoon uit de koran ook nog... :confused: BLIJKBAAR WORDT IN DE SHI'ITISCHE ISLAM HOERERIJ GEWOON TOEGESTAAN DOOR ZOGENAAMDE SIGHE-HUWELIJKNE. INGEZZEGEND DOOR EEN MULLAH GAAT MEN ZO EEN HUWELIJK AAN, EEN HUWELIJK WAARVAN IEDEREEN WEET DAT HET OM HOERERIJ EN SEKS GAAT! Sorry hoor, maar nu weet ik zeker dat shi'ieten een sekte zijn. :maf: Iran is geflipt..... Allah zal deze mensen veroordelen, maar overal heb je Ho's tussen zitten ook tussen de Marokkaanse vrouwen!

Bashir
11-01-2005, 18:09
Er zijn alleen hoeren als er gefrustreerde gasten zijn die gebruik maken van hub diensten. In Saudie-Arabie noemen ze hoeren 'dienstmeid' of 'slaaf'en ****** ze erop los, dit alles in overeenstemming met de schrift. Vraag die aziatische importslaafjes maar. Hypocrieten. Red light district Amsterdam? Kijk maar eens op het Heilig schiereiland! groetz,

ceuta
11-01-2005, 18:13
pas geleden was een documentaire op tv over h o e r e n in iran. ze zaten aan de drugs, rookten heroine, gingen met mannen mee de auto in en namen hun kinderen gewoon mee. en die vrouwen verkleeden zich gewoon als moslima. en ze leesde gewoon uit de koran ook nog... :confused: BLIJKBAAR WORDT IN DE SHI'ITISCHE ISLAM HOERERIJ GEWOON TOEGESTAAN DOOR ZOGENAAMDE SIGHE-HUWELIJKNE. INGEZZEGEND DOOR EEN MULLAH GAAT MEN ZO EEN HUWELIJK AAN, EEN HUWELIJK WAARVAN IEDEREEN WEET DAT HET OM HOERERIJ EN SEKS GAAT! Sorry hoor, maar nu weet ik zeker dat shi'ieten een sekte zijn. :maf: Iran is geflipt..... DAT NOEMEN WE HYPOCRIETE STINK H.O.E.R.E.N!!! :D :D

mohammedALI
11-01-2005, 18:14

Wie zijn jij en ik om daar over te oordelen..... ?????? allah s.w.t. geeft een ieder de straf die hem of haar toekomt, een ieder krijgt wat hij of zij verdient... of juist niet ;) !!!!! als we het dan toch over Hoeren hebben..... elk volk heeft ze... Iran is daar echt geen uitzondering op!!!!!! Gedrag van afdwalende moslims goedkeuren is ook een misdaad.

Bashir
11-01-2005, 18:21
Gedrag van afdwalende moslims goedkeuren is ook een misdaad. Wat is een afdwalende moslim, grappenmaker? Jij misschien? groetz

mohammedALI
11-01-2005, 18:30
Wat is een afdwalende moslim, grappenmaker? Jij misschien? groetz Een moslim die naar de hoeren gaat is dwalende . als ik het mis heb zeg het zodat ik kan leren van je uitgebreide kennis

Tijn
11-01-2005, 18:31
In Egypte komen tijdelijke huwelijken (legale prostitutie) ook voor....soennieten lusten hier dus ook wel pap van :nijn:

Bashir
11-01-2005, 18:40
Een moslim die naar de hoeren gaat is dwalende . als ik het mis heb zeg het zodat ik kan leren van je uitgebreide kennis Een tijdelijk huwelijk met instemming van de vrouw in kwestie kan als prostitutie beschouwd worden, zeker als dit huwelijk slechts dertig tot vijfenveertig minuten bestaat. De man is achteraf nog steeds een goede moslim. gegroet

mohammedALI
11-01-2005, 18:59
Een tijdelijk huwelijk met instemming van de vrouw in kwestie kan als prostitutie beschouwd worden, zeker als dit huwelijk slechts dertig tot vijfenveertig minuten bestaat. De man is achteraf nog steeds een goede moslim.gegroet Mischien in jouw ogen als ongelovige , maar niet in mijn ogen :)

Bashir
11-01-2005, 19:05
Mischien in jouw ogen als ongelovige , maar niet in mijn ogen :) Fijn dat je zo verlicht bent. Weet wel dat je schrift je in discussie met deze 'afvallige' weinig stof geeft deze meneer de hel in het vooruitzicht te stellen. Derhalve moet je opvatting als islamiet als islamitische prive mening worden aangemerkt, als niets meer en niets minder. De praktijk leert helaas dat je religie op geen enkele wijze dit soort gein in de weg staat; integendeel. gegroet

Diyai
11-01-2005, 22:51
ik vond die vrouwen echt zielig. zehma moslim-man zet ze aan de drugs en controleerd 100x per dag telefonisch of mevrouwtje nog thuis is. wat een leven moet ze hebben zeg met zon psychotische hoerenloper als tijdelijke echtgenoot.