Bekijk originele versie : marokkaanse jongeren kijken niet verder dan hun neus lang is.
Dimizzle
11-01-2005, 14:13
Marokkaanse jongeren die vinden dat de Nederlandse media de marokkaanse jongeren in verkeerd daglicht zetten, ontkennen de op 1 stapeling van feiten en misdrijven gepleegd door dergelijke groepjes.
Dimizzle
11-01-2005, 14:27
Alleen marokkanen begaan misdrijven
alleen marokkanen moorden
alleen marokkanen beroven
alleen maaaaaaar marokkanen doen het weer.......
Dat jullie altijd alleen maar de negatieve dingen van ons willen zien :ego: !!!!!
De media zet wel degelijk maroccies alleen maar in een verkeerd daglicht... er is genoegggggggggggggggg positiefs te vermeldden..... :ego:
oooh, ok... excuses :o , maar je hebt niet de vraag beantwoord. Maar om je tegemoet te komen zal ik marokkanen veranderen in Noord Afrikanen..
oh ennem, je hebt 4 negatieve punten genoemd, noem es 4 positieve punten?
groetjes!
Mocrobrains
11-01-2005, 14:28
Alleen marokkanen begaan misdrijven
alleen marokkanen moorden
alleen marokkanen beroven
alleen maaaaaaar marokkanen doen het weer.......
Dat jullie altijd alleen maar de negatieve dingen van ons willen zien :ego: !!!!!
De media zet wel degelijk maroccies alleen maar in een verkeerd daglicht... er is genoegggggggggggggggg positiefs te vermeldden..... :ego:
Maak je niet druk om dit soort mensen, ze hebben niet veel beters te doen, zolang ze met ons leven zullen ze altijd negatief zijn, van ons afkomen lukt toch niet, en samen in dit land leven willen ze niet.
Kort gezegt ik blijf me niet bewijzen, ik weet wat ik ben hoe ik ben, EEN TROSTE MAROKKAAN HEEL TROST.
Wie dit niet vind pech, wat kan ik eraan doen dat ze ons niet willen.
Dimizzle
11-01-2005, 14:31
Maak je niet druk om dit soort mensen, ze hebben niet veel beters te doen, zolang ze met ons leven zullen ze altijd negatief zijn, van ons afkomen lukt toch niet, en samen in dit land leven willen ze niet.
Kort gezegt ik blijf me niet bewijzen, ik weet wat ik ben hoe ik ben, EEN TROSTE MAROKKAAN HEEL TROST.
Wie dit niet vind pech, wat kan ik eraan doen dat ze ons niet willen.
ghehe good for you!
maar kan je je even niet aangesproken voelen en focussen op de topic? Ik neem aan dat je ook weet dat er hanggroep jongeren van Noord Afrikaanse afkomst herrie trappen. Niet meteen denken dat ik jou bedoel. Tenzij je rond hangt op straat en wél de kantjes van et leven er af loopt..
Mocrobrains
11-01-2005, 14:33
oooh, ok... excuses :o , maar je hebt niet de vraag beantwoord. Maar om je tegemoet te komen zal ik marokkanen veranderen in Noord Afrikanen..
oh ennem, je hebt 4 negatieve punten genoemd, noem es 4 positieve punten?
groetjes!
Grootste negatieve punt is ze vergeten, mensen zoals jou maken het nog moeilijker voor de Marokkanen.
Positieve punt is dat Marokkanen niks van jouw aantrekken.
Dimizzle
11-01-2005, 14:34
Ik (ben een individu en spreek voor mezelf) kijk wel degelijk verder dan mijn neus lang is.. tuurlijk maak ik me zorgen om de KLEINE groep ratten... tuurlik maak ik me zorgen om de jeugd die de islam verwaarloosd.....!!!!
je wilt 4 positieve punten:
Steeds meer MAROkkaanse jeugd vindt heil in hen geloof en proberen deze zo goed mogelijk te belijdden
Steeds meer jeugd doet het beter op studie gebied... als ik zie wat er op universiteiten rondloopt.... en VWO klassennn :goedzo:
Steeds meer afgestudeerde komen op goede plekken (functies) terecht......
Steeds meer jeugd weet hun draai te vinden tussen.. .de marokkaanse cultuur... islam en de nederlandse maatschappij......
moet ik nog verder gaan!
:) als je wilt hoor..
Maar je hebt gelijk, op de uni.. zitten idd ook mensen van Noord Afrikaanse afkomst, die zie ik ook niet als hangroepjongeren. Ik heb et over vmbo-niveau. Jongens die denken dat ze met een grote mond ver komen. Die te trots zijn om toe te geven dat ze niet zo slim zijn, wat hun weer agressief maakt..
Mocrobrains
11-01-2005, 14:35
ghehe good for you!
maar kan je je even niet aangesproken voelen en focussen op de topic? Ik neem aan dat je ook weet dat er hanggroep jongeren van Noord Afrikaanse afkomst herrie trappen. Niet meteen denken dat ik jou bedoel. Tenzij je rond hangt op straat en wél de kantjes van et leven er af loopt..
Ik hoef me niet te verdigen ik ken de Marokkaanse jeugd beter als jou, denk ik bij me eigen.
Jah dat weet ik, maar zijn niet alleen Marokkanen dus ik weet niet wat je precies bedoelt, dat Marokkanen niet verder kunnen kijken.
In Delfzijl (Groningen voor de topografie-debielen onder ons) hebben disco's Lonsdale en 'Karl' kleding verboden. Er wordt wel degelijk aandacht aan andere misdragingen aandacht gegeven.
Alleen dat verrekte slachtofferdenken van sommigen onder de Marokkaanse gemeenschap is vreselijk.
Ga eens "spoorloos" kijken.
Mocrobrains
11-01-2005, 14:36
:) als je wilt hoor..
Maar je hebt gelijk, op de uni.. zitten idd ook mensen van Noord Afrikaanse afkomst, die zie ik ook niet als hangroepjongeren. Ik heb et over vmbo-niveau. Jongens die denken dat ze met een grote mond ver komen. Die te trots zijn om toe te geven dat ze niet zo slim zijn, wat hun weer agressief maakt..
Wat is dit voor theorie.
Vmbo niveau, grote monde,trots, en aggressief.
In mijn ogen begrijp je er niks van, maar dat maakt niet uit.
Mocrobrains
11-01-2005, 14:37
In Delfzijl (Groningen voor de topografie-debielen onder ons) hebben disco's Lonsdale en 'Karl' kleding verboden. Er wordt wel degelijk aandacht aan andere misdragingen aandacht gegeven.
Alleen dat verrekte slachtofferdenken van sommigen onder de Marokkaanse gemeenschap is vreselijk.
Ga eens "spoorloos" kijken.
Jullie denken dat we slachtoffers zijn en hebben daar een eigen beeld van gemaakt, ook weer onzin hoor.
Ik ben teminste geen slachtoffer zoals jullie dat zien.
Dimizzle
11-01-2005, 14:40
Grootste negatieve punt is ze vergeten, mensen zoals jou maken het nog moeilijker voor de Marokkanen.
Positieve punt is dat Marokkanen niks van jouw aantrekken.
dat zijn we namelijk inmiddels wel gewend..Ik heb het over de jongens die automatisch bang worden als er politie langs loopt.
Maar even voor de duidelijkheid, ik heb het over hangroepjongeren, jongeren die zich misdragen, die geen respect hebben voor anderen en die zichzelf heel hoog zien staan terwijl ze écht nix uitvreten op een dag, of juist wel, het is maar hoe je et bekijkt...
Dus voel je niet zo aangevallen, als jij je niet kan identificeren met bovenstaande dan moet je ook niet reageren alsof je dat wel doet.
groet
Mocrobrains
11-01-2005, 14:40
Hoeft ook niet, dat zijn we namelijk inmiddels wel gewend..Ik heb het over de jongens die automatisch bang worden als er politie langs loopt.
Maar even voor de duidelijkheid, ik heb het over hangroepjongeren, jongeren die zich misdragen, die geen respect hebben voor anderen en die zichzelf heel hoog zien staan terwijl ze écht nix uitvreten op een dag, of juist wel, het is maar hoe je et bekijkt...
Dus voel je niet zo aangevallen, als jij je niet kan identificeren met bovenstaande dan moet je ook niet reageren alsof je dat wel doet.
groet
Waarom dat verband met Marokkanen dan, als je het hier over hebt:
ik heb het over hangroepjongeren, jongeren die zich misdragen, die geen respect hebben voor anderen en die zichzelf heel hoog zien staan terwijl ze écht nix uitvreten op een dag, of juist wel, het is maar hoe je et bekijkt...
Dimizzle
11-01-2005, 14:42
Wat is dit voor theorie.
Vmbo niveau, grote monde,trots, en aggressief.
In mijn ogen begrijp je er niks van, maar dat maakt niet uit.
hoe bedoel je 'ik heb een plaat voor m'n harsens....'
:confused:
Dimizzle
11-01-2005, 14:43
Ik hoef me niet te verdigen ik ken de Marokkaanse jeugd beter als jou, denk ik bij me eigen.
Jah dat weet ik, maar zijn niet alleen Marokkanen dus ik weet niet wat je precies bedoelt, dat Marokkanen niet verder kunnen kijken.
herstel, 2 platen voor m'n harsens..
Mocrobrains
11-01-2005, 14:45
Weer een onzin topic
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.