Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes Uit Belgie?heeeeeeeeelp!!!

Pagina's : [1] 2

tetuanchick
11-01-2005, 13:56

salaam alaikom, ik zit met n probleem, of een paar zelfs, mijn zus trouwt binnenkort en er moet nog vanalles gebeuren , ik regel de grote dingen maar zit voor sommige dinge vast, ik hoop dat jullie kunne helpe, ik zal jullie heeeel dankbaar zijn.... wel nu; ik zoek * voor de henna-avond heeft mijn zus gevraagd voor kaarsen met zilverkleurige motief...maar we vinden ze alleen in het goudkleurig...weet iemand waar ik die kan huren of kopen , het moete wel zeker zilverkleurig zijn :) * mijn zus heeft ook nog geen trouwjurk, liefst om te huren , weet iemand waar ze mooie jurke hebben in omgeving antwerpen liefst... safi, dit waren de voornaamste kopzorgen, ik hoop dat er enige reactie komt chokran satekes xxx asalaam alaikom

miss_verstand
11-01-2005, 14:14
nou ik kan je niet helpen sory....maar feliciteer jouw zus maar..haha.....hopelijk vind je die spuulllen snel..

Ghizlane_girl
11-01-2005, 14:22
salaam alaikom, ik zit met n probleem, of een paar zelfs, mijn zus trouwt binnenkort en er moet nog vanalles gebeuren , ik regel de grote dingen maar zit voor sommige dinge vast, ik hoop dat jullie kunne helpe, ik zal jullie heeeel dankbaar zijn.... wel nu; ik zoek * voor de henna-avond heeft mijn zus gevraagd voor kaarsen met zilverkleurige motief...maar we vinden ze alleen in het goudkleurig...weet iemand waar ik die kan huren of kopen , het moete wel zeker zilverkleurig zijn :) * mijn zus heeft ook nog geen trouwjurk, liefst om te huren , weet iemand waar ze mooie jurke hebben in omgeving antwerpen liefst... safi, dit waren de voornaamste kopzorgen, ik hoop dat er enige reactie komt chokran satekes xxx asalaam alaikom allah j kemel belgheer, inscha allah.. wanneer trouwt ze? en wat is de maat van je zus want ik heb wel een trouwkleed die ik ga verhuren na mijn trouw. (ik trouw eind maart) ik heb ook hennaspullen met kleedje. maar dat is niet in het zilver. de spullen die op tafel komen zijn in wit-goud. en de dingen die op de muur komen enzo zijn wit met groene tarz erbati. wou niet met 1 kleur werken. maar in Brussel kan je die kaarsen zeker vinden, hoor ik geloof 5€ per kaars... als je er echt niet vind. dan kan je gewone witte kopen. maar ik heb ze daar zeker gezien, in de rue du brabant, je hebt ze in alle maten.

tetuanchick
11-01-2005, 14:30
chokran bzaf... mijn zus trouwt 2 april, liefst maat 36-38 allah i kemel belgher ook voor jou ja en voor die kaarsen mijn zus heeft alles al gekocht voor lhenna van marokko , maar die kaarsen vind ze maar niet, maar zoals je al zei dan proberen we ook in brussel... mag ik je vragen of je fotograaf en camera gaat doen en voor hoeveel is dat dan as ik vragen mag? en hoe zit t met de versiering van de zaal? asalaam alaikom

SweetRose
11-01-2005, 15:05

Stuur me maar pm :)

Ghizlane_girl
11-01-2005, 16:21
chokran bzaf... mijn zus trouwt 2 april, liefst maat 36-38 allah i kemel belgher ook voor jou ja en voor die kaarsen mijn zus heeft alles al gekocht voor lhenna van marokko , maar die kaarsen vind ze maar niet, maar zoals je al zei dan proberen we ook in brussel... mag ik je vragen of je fotograaf en camera gaat doen en voor hoeveel is dat dan as ik vragen mag? en hoe zit met de versiering van de zaal? asalaam alaikom ALS FOTOGRAAF NEEM IK Smahan die vraagt 300 € voor 150 foto's (met 2 bewerkte foto's met de naam erin en ook inclusief de foto-album.) je kan kiezen voor zwart -wit, kleur of sephia (of alle 3) voor dezelfd prijs (300€ voor 150foto's) en je krijgt er de negatieven bij. voor uw foto's op cd-rom te zetten komt er 50€ bij. ik neem haar ook voor de hennadag. dat is ong. 50 foto's (met 1 bewerkte foto en fotoalbum) voor 170€ het zijn allemaal foto's van groot formaat. en als cameravrouw neem ik Fatima Dakka die vraagt 500 € voor de zaal en 250 € voor int park, je krijgt de originele DV's mee (kleine cassetjes) en je krijgt een videocasset mee, waar alles op bewerkt is. als je het op DVD wil laten zetten dan komt er nog 150€ bij.

Ghizlane_girl
11-01-2005, 16:23
chokran bzaf... mijn zus trouwt 2 april, liefst maat 36-38 allah i kemel belgher ook voor jou ja en voor die kaarsen mijn zus heeft alles al gekocht voor lhenna van marokko , maar die kaarsen vind ze maar niet, maar zoals je al zei dan proberen we ook in brussel... mag ik je vragen of je fotograaf en camera gaat doen en voor hoeveel is dat dan as ik vragen mag? en hoe zit t met de versiering van de zaal? asalaam alaikom versiering van de zaal : voor de inkom (die lange tafel aan de inkom) heb ik spullen gehuurd van mijn ziana (die verhuurt ook decoratie) Mijn zaal ( Salons Luithagen) is voor de rest op zichzelf al gedecoreerd. ik heb ook maat 36. en ik trouw de 25ste. Maar ik heb spijtig genoeg al iemand die hem gaat huren voor 2 april.

tetuanchick
12-01-2005, 15:46
ok, toch bedankt, allah i kemel belgher

OpzoekNaarJou
13-01-2005, 10:44
salaam alaikom, ik zit met n probleem, of een paar zelfs, mijn zus trouwt binnenkort en er moet nog vanalles gebeuren , ik regel de grote dingen maar zit voor sommige dinge vast, ik hoop dat jullie kunne helpe, ik zal jullie heeeel dankbaar zijn.... wel nu; ik zoek * voor de henna-avond heeft mijn zus gevraagd voor kaarsen met zilverkleurige motief...maar we vinden ze alleen in het goudkleurig...weet iemand waar ik die kan huren of kopen , het moete wel zeker zilverkleurig zijn :) * mijn zus heeft ook nog geen trouwjurk, liefst om te huren , weet iemand waar ze mooie jurke hebben in omgeving antwerpen liefst... safi, dit waren de voornaamste kopzorgen, ik hoop dat er enige reactie komt chokran satekes xxx asalaam alaikom De kaarsen heb ik vorige zondag gezien in een supermarkt (Softi) in Reu de Brabant ik dacht dat ze 7 euro het stuk waren (maar ben wel niet zeker vand de prijs) En ergens heel dicht bij reu de brabant kan je heel mooie jurken huren (ik ken het adres niet van buiten, maar ik geef je het wel door als je wilt) Daar moet je zeker eens gaan kijken, is ook een heel vriendelijke meisje echt, ze helpt je ook heel goed, je mag zoveel keer gaan passen en kijken dat je maar wilt en ze past de jurk ook aan als je dat wilt. Ik hoor het wel van je als de nummer wilt.

tetuanchick
14-01-2005, 12:43
De kaarsen heb ik vorige zondag gezien in een supermarkt (Softi) in Reu de Brabant ik dacht dat ze 7 euro het stuk waren (maar ben wel niet zeker vand de prijs) En ergens heel dicht bij reu de brabant kan je heel mooie jurken huren (ik ken het adres niet van buiten, maar ik geef je het wel door als je wilt) Daar moet je zeker eens gaan kijken, is ook een heel vriendelijke meisje echt, ze helpt je ook heel goed, je mag zoveel keer gaan passen en kijken dat je maar wilt en ze past de jurk ook aan als je dat wilt. Ik hoor het wel van je als de nummer wilt. ja dat zou wel leuk zijn als je het nummer zou wille doorgeve... en wat betrerft die supermarkt, as dat makkelijk te zien?of weet je ongeveer waar dat t is? insha allah hoor ik nog iets van je asalaam alaikom

tetuanchick
14-01-2005, 12:46
salaam tetuanchick, je regelt de trouw van je zus; insha'allah dat alles goed verloopt. is je zus misschien op zoek naar bedankjes om weg te geven aan de uitgenodigden? ik maak zelf bedankjes en als je zus geïnteresseerd is kan ze mij om meer info vragen op mijn adres 'bedankjes78@hotmail.com' beslama :) chokran mag ik vragen wat voor bedankjes, en rond welke prijs dat dat is ? ik hoop echt van je te horen , lijkt me wel leuk om te zien wat je maakt, want we zijn er nog niet helemaal uit wat te geven als bedankje... :D beslamaaa :) ik geef je voor de zekerheid mijn emailadres mochht ik niet reageren ofzo...want zelf heb ik geen internet dus hou ik reacties lmiever bij op mijn hotmailk: tetuania_x@hotmail.com ik hoop nog iets te horen van je insha allah

OpzoekNaarJou
14-01-2005, 13:49
ja dat zou wel leuk zijn als je het nummer zou wille doorgeve... en wat betrerft die supermarkt, as dat makkelijk te zien?of weet je ongeveer waar dat t is? insha allah hoor ik nog iets van je asalaam alaikom Die supermarkt is ongeveer in het midden, ze hebben een rang vol met alles voor een huwelijksfeest en andere feestjes en daar liggen die bij. En wat betreft die winkel voor kleedjes zal ik voor je het adres opzoeken. Mijn zus heeft die en ze woont in Brussel, ik zie haar van 't weekend. :zwaai: :zwaai: :zwaai:

tetuanchick
14-01-2005, 14:56
bedankt je bent een sgatje kwou je nog vrage eigelijk of je weet waar men bruidsjurken kan huren , in de buurt van antwerpen...de meeste die mijn zus vond zijn ofwel die dag verhuurd of niet haar smaak.. nogmaals tnx voor je reactie xxxx

OpzoekNaarJou
14-01-2005, 15:25
Ik ga jou na het weekend een adres geven in Brussel.

tetuanchick
17-01-2005, 11:12

tnx sgatke

Pagina's : [1] 2