Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwangerschapsstriemen!

Pagina's : [1] 2

Profiela
11-01-2005, 11:41

Kun je hier wat tegen doen? Misschien iets smeren etc...?? :zwaai:

100_zina
11-01-2005, 11:43
jah mijn zus had al vanaf het begin van haar zwangerschap een soort zalfje...die ze elke keer geruikte...

Selly
11-01-2005, 11:48
nou het helpt allemaal niks hoor, ik smeerde me rot maar 2 jaar na dato heb ik nog steeds strepen op mn buik. Maar ja niemand die het ziet behalve mn man en die heeft er zelf ook schuld aan dus die moet niet klagen hahahaha.

Profiela
11-01-2005, 11:52
:lol: Woellahiela hij moet zeker niet klagen, tis ook zijn schuld hahahaha:zwaai:

Profiela
11-01-2005, 11:53

Krijgt iedereen die striemen want sommige hebben helemaal geen striemen op hun buik na de bevalling kan dat ook?? :zwaai:

Manal01
11-01-2005, 11:54
Kun je hier wat tegen doen? Misschien iets smeren etc...?? :zwaai: Veel water drinken en insmeren met vochtinbrengende creme. :D

Hasna_real
11-01-2005, 11:55
Ik heb vanaf het begin van mijn zwangerschap mijn buik ingesmeerd met biodermal anti-striae creme en ik heb geen enkele zwangerschapsstriem op mijn buik. Volgens de verloskundige krijgt niet iedereen striemen, hoe jonger je bent, hoe minder kans op striemen. Nou dat wordt dus wat met een volgende zwangerschap. P.s Na mijn zwangerschap had ik wel striemen op mijn borsten, die waren mega gegroeid na mijn zwangerschap. Helaas heb ik mijn borsten nooit ingesmeerd, wist ik veel.......

Profiela
11-01-2005, 12:05
Veel water drinken en insmeren met vochtinbrengende creme. :D Dat lees en hoor je heel veel maar geloof daar niet zo veel van hoor..:) Als je ze krijgt dan krijg je ze geloof niet dat je daar wat aan kan doen...:)

Profiela
11-01-2005, 12:12
Ik heb vanaf het begin van mijn zwangerschap mijn buik ingesmeerd met biodermal anti-striae creme en ik heb geen enkele zwangerschapsstriem op mijn buik. Volgens de verloskundige krijgt niet iedereen striemen, hoe jonger je bent, hoe minder kans op striemen. Nou dat wordt dus wat met een volgende zwangerschap. P.s Na mijn zwangerschap had ik wel striemen op mijn borsten, die waren mega gegroeid na mijn zwangerschap. Helaas heb ik mijn borsten nooit ingesmeerd, wist ik veel....... Bij jou hielp het wa elhamdoulilah had ook je borsten ingesmeerd dan had je geen striemen overgehouden misschien een tip voor de volgende keer:)

Manal01
11-01-2005, 12:14
Dat lees en hoor je heel veel maar geloof daar niet zo veel van hoor..:) Als je ze krijgt dan krijg je ze geloof niet dat je daar wat aan kan doen...:) bij mijn zus heeft het geholpen ;) maar ieder lichaam is anders... :D dikke kus, Manal

Rzinia
11-01-2005, 12:21
ik heb geen striemen en mijn zus ook niet, maar de vrouw van mijn oom kreeg z wel heel erg, dat komt omdat je veel te snel aankomt dan je huid uitrekt. ik heb nog geen 1 striem en volgens mijn verloskundige zal het ook niet meer komen want ze beginnen eerder. ook smeer ik me niet in. het heeft er dus mee te maken hoeveel je aankomt. maar omdat je dat van te voren niet echt kunt weten, kun toch beter insmeren.

Profiela
11-01-2005, 12:26
ik heb geen striemen en mijn zus ook niet, maar de vrouw van mijn oom kreeg z wel heel erg, dat komt omdat je veel te snel aankomt dan je huid uitrekt. ik heb nog geen 1 striem en volgens mijn verloskundige zal het ook niet meer komen want ze beginnen eerder. ook smeer ik me niet in. het heeft er dus mee te maken hoeveel je aankomt. maar omdat je dat van te voren niet echt kunt weten, kun toch beter insmeren. Dat heeft niet alleen te maken met te veel aankomen, je huid ie breidt zich ook uit zo krijg je ze ook!

azinna
12-01-2005, 21:03
He rzinia wat je verloskundige zegt is niet waar hoor. Ik had helemaal geen striemen tot 37 weken en toen kwamen ze ineenkeer. En helaas voor mij beviel ik 1 week later en heb ik ze nu nog steeds dus ze kunnen dus echt nog wel komen hoor.En dat smeren helpt ook niet je krijgt ze of niet . azinna

sariyah
12-01-2005, 21:19
je krijgt het niet alleen als je zwanger bent die striemen.. ik zit nu in de puberteit en groei ik ben snel gegroeit en daardoor krijg je ze ook... en volgens de dokter kun je er niets tegen doen na mate je ouder word vervaagt het een beetje...

ZA3TAR
16-01-2005, 01:36

hallo, ik ben nu 32 weken zwanger en heb geen ene striem op mijn dikke buik... ik heb wel heeel veeel striemen op mijn achterwerk, maar die groeide ook echt in no time... Ik heb ze eerder gehad op mijn billen niet door zwangerschap maar doordat ik heel snel aankwam, ik ging toen een paar keer naar de zonnebank en ze waren verdwenen!!! een tip voor de dames... ;)

Pagina's : [1] 2