Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Vraagje Voor De Mannen...

Vin
29-01-2003, 11:30

Gegroet Mannelijke leden van Marokko.Poent en el, Even een vraagje voor joellie. Hoe zullen joellie je vrouw gaan behandelen en wat mag ze wel en niet doen?? In het kort gezegd, Hoe zou je haar behandelen en niet liegen aub:D:D

Gentlemen
29-01-2003, 11:31
als een winglie ik zou me vrouwtje behandel zoals ze altijd was en beter:D ik hou niet van slaan of aanraken als ze neit leuk vind snap ie mienier vien

Angel
29-01-2003, 11:32
wilde ook ff reageren, maar is alleen voor de guys :rolleyes: :rolleyes:

Zin_Rabat
29-01-2003, 11:35
Gentlemen als een winglie ik zou me vrouwtje behandel zoals ze altijd was en beter ik hou niet van slaan of aanraken als ze neit leuk vind snap ie mienier vien :rolleyes: Er Zijn dus toch nog echte Heren yes.... ze zijn nog niet uitgestorven ;) :zwaai: Ik Moest ook effe reageren :D

Gentlemen
29-01-2003, 11:37

:confused: we hebbe een niewling angel21 en vin:D hehehehe

Angel
29-01-2003, 11:38
Origineel gepost door Gentlemen :confused: we hebbe een niewling angel21 en vin:D hehehehe yep inderdaad :D :D

Mr_Nice_boy
29-01-2003, 12:50
Yo Vin.......!! Wazuuuuuuuuuuuuuuuuup? Ik zou mijn prinses behandelen zoals ikzelf behadelt wil worden. - Haar verzorgen zoals zij mij verzorgt - Haar liefhebben zoals zij mij lief heeft - Er altijd voor haar zijn zoals zij er voor mij is - zo kan ik wel doorgaan..... Je moet er altijd vanuit jouw standpunt bekijken: Hoe zou ik behandeld willen worden. Inderdaad als een prins!!! Behandel haar dan ook als een prinses!! Greatzzzzz Mr_Nice

Vin
29-01-2003, 15:02
kifesh??? dus als zij jou slecht behandelt doe jij dat ook??? als zij jou slecht verzorgd doe jij dat ook??

oujdiameghrabia
29-01-2003, 15:11
Origineel gepost door Vin kifesh??? dus als zij jou slecht behandelt doe jij dat ook??? als zij jou slecht verzorgd doe jij dat ook?? als zij voor hem kookt doet hij het ook als zij afwast doet hij het ook yek wela la

Marocca
29-01-2003, 15:30
Origineel gepost door oujdiameghrabia als zij voor hem kookt doet hij het ook als zij afwast doet hij het ook yek wela la :hihi: hahaha..Je hebt gelijk,meid!!!:goedzo: http://www.anchoredbygrace.com/smileys/ban_dance02.gif

Mr_Nice_boy
29-01-2003, 15:41
Origineel gepost door Vin kifesh??? dus als zij jou slecht behandelt doe jij dat ook??? als zij jou slecht verzorgd doe jij dat ook?? Je moet het niet al te letterlijk nemen. Zoals ik al zei: Behandel haar zoals jij behandeld wil worden. Dus met respect en en er voor haar zijn als ze je nodig heeft. Immers zij moet er ook voor jou zijn als je haar nodig hebt. In een relatie/huwlijk moet je er altijd voor elkaar zijn anders heeft het geen zin. Het belangrijkste is COMMUNICATIE..!!!! Peace Nice

slimpie30
29-01-2003, 15:45
In de Islam staat dat men elkaar goed moet behandelen en dat geldt voor beide personen. En dat vindt ik ook persoonlijk!

SowFunny
29-01-2003, 17:10
en liefst niet te streng zijn voor je vrouw of te plakkerig...... SowFunny