Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : diane 35 pil, wat zijn jullie ervaringen hiermee?

haliema1980
10-01-2005, 22:04

hallo dames, deze week ga ik beginnen aan de diane 35pil ivm mijn huid. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? -Kom je er van aan? -Na hoeveel maanden ga je echt resultaat zien? -Welke andere minder prettige bijwerkingen heeft het? -Wat doen jullie tegen de misselijkheid in het begin? Natuurlijk kan ik heel veel info op de bijsluiter vinden, maar elke vrouw zit anders in elkaar en daarom heb ik meer aan echte ervaringen met deze pil dan alleen het lezen vd bijsluiter. Sokran bezaf alvast! Salam alaykoum XXX haliema

haliema1980
10-01-2005, 22:23
niemand die hier ervaring mee heeft??

meknesia19
18-01-2005, 16:14
hallo dames, deze week ga ik beginnen aan de diane 35pil ivm mijn huid. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? -Kom je er van aan? -Na hoeveel maanden ga je echt resultaat zien? -Welke andere minder prettige bijwerkingen heeft het? -Wat doen jullie tegen de misselijkheid in het begin? Natuurlijk kan ik heel veel info op de bijsluiter vinden, maar elke vrouw zit anders in elkaar en daarom heb ik meer aan echte ervaringen met deze pil dan alleen het lezen vd bijsluiter. Sokran bezaf alvast! Salam alaykoum XXX haliema Hey schat ,,,, Jah ik heb t ook gekregen heb t een tijdje gebruikt maar me nicht zegt dat ik t beter niet kan slikken maar ik heb t ook maar via t zieknhuis op recept gekregen maar jah ben er nou mee gekapt maar heeft5 wel geholpen ik heb morgen weer een afspraak maar mijn gezicht is wel wat minder heb nou antibiotica gekregen..maar slik t ook niet begrijp je ik maak me nogal zorgen maar ze zeggen als je t nog nooit hebt gedaan dat t geen probleem is..duss jah... Maar heel toevallig heb ik morgen weer een afspraak......dus ik laat je het horen!!!! groetjes Topper!!!!

girlygirly
18-01-2005, 23:35
hey, ik slik zelf ook diana 35. Heb eigenlijk geen bijwerkingen gemerkt, behalve dat ik af en toe in een dip zit maar weet niet of het door de pil komt. Mijn nicht en vriendin slikken diana 35 voor hun puisten en ik moet zeggen dat mijn vriendin nu een supper gaaf huidje heeft. Maar ze slikt het nu al iets langer als een jaar. Bij mijn nicht begin ik het ook al te merken, maar zij slikt het nog maar 4 maanden. Verder had mijn vriendin ook geen bijwerkingen, maar mijn nicht had in de eerste maand erg last van korte, maar best heftige buikkrampen. We hebben geen van allen last gehad van misselijkheid. Wat ik wel merk is dat ik geen buikpijn meer heb als ik ongesteld ben, maar ik moet nog zien of dat geen toeval was, want het is bij mij de tweede maand dat ik het slik... Je vroeg ook hoe je eraan komt, gewoon via je huisarts aanvragen. Hij doet als het goed is niet moeilijk als je best veel puisten hebt, anders misschien wel. En het resultaat ga je naar mijn idee pas na een half jaar zien, maar dat verschilt natuurlijk... veel succes ermee en groetjes...

Atlas_Gebergte
19-01-2005, 10:15

Sallaam, ik heb het ook een jaar geslikt, maar ben toen overgegaan op de implanon (inmiddels verwijderd). Ik had wel goeie ervaring mee hoor, ben niet aangekomen hiervoor en het helpt ook jeugdpuistjes tegen te gaan, je krijgt wel een mooie huid hiervoor. Maar verder ik had er absoluut geen problemen mee. Je moet wel aan je huisarts vragen welke wel voor jouw het beste is, het verschilt per vrouw namelijk. Succes.

UndercoverAngel
19-01-2005, 10:30
Enige bijwerking bij mij is dat mijn borsten zijn gegroeid.. :o .:UcA:.

haliema1980
20-01-2005, 21:09
thanks meiden!

tashelhietje
23-01-2005, 00:05
Hallo Haliema, Ik slik de diana nu al iets meer dan 3 jaar. Op het begin kon ik goed merken dat mijn lichaam aan het veranderen was, zoals mijn borsten leken wel te groeien en mijn huid werd na korte tijd echt heel gaaf. Wel is het zo dat het een hormoon is dat je gereld op de juiste tijd stip moet innemen en je mag het niet vergeten. (100% veilig als anticonceptie middel is het niet). Maar even terug op jouw vragen. - Nee het zijn maar fabeltjes dat je er dik van wordt omdat je lichaam op het begin gewoon moet wennen aan het hormoon, maar daarna blijf je gewoon op gewicht zoals dat al . - En je ziet na 3mnd al resultaat aan je huid (je moet het wel op een vaste tijd slikken en niet elke keer veranderen)en kijk uit dat als je het vergeet niet de dosis dubbel gaat doen want daar kun je echt beroerd van worden, je kunt het dus beter een keer overslaan dan dat je dubbel in neemt. - En de bijwerkingen zijn meestal als je gaat rommelen met de dosis, zoals vergeten en weer in nemen en weer vergeten. (op het begin heb je een beetje druk in je buik, maar dit verdwijnt al gauw na een maand of 2. - En je wordt er eigelijk ook niet meer misselijk van dit is gewoon maar even . als je lichaam aan het hormoon is gewend dan merk je hier niks meer van. - en een voordeel is dat overtollig haar ook weg gaat, het maakt je huid als het ware heel gaaf en schoon en je hebt ook geen last meer van een vette huid of droge huid. PS( wil je echt geen problemen hebben met deze pil onthoudt dan een ding...slik hem op een vaste tijd en probeer hem ook nooit te vergeten)

missAya
24-01-2005, 12:15
Hoi Dames, klopt het ook dat het helpt tegen haaruitval? groetjes, Aya

alhoceima
24-01-2005, 12:21
salaam ik slikte het ook een tijd terug, tegen acne...het hielp wel, ik werd er alleen dik van, het was net alsof ik vocht vasthield ofzo, maar ik ben er ook na een paar maanden mee gestopt, puur omdat ik het troep vind, maar jah persoonlijk ben ik gewoon tegen anti conceptiemiddelen, maa jah dat is mijn mening

meknesia19
21-02-2005, 13:38
Hoi Dames, klopt het ook dat het helpt tegen haaruitval? groetjes, Aya Ja zeker weten als je het gebruiksaanwijzing boekje hebt gelezen staat het er ook in. groetjes

meknesia19
21-02-2005, 13:39
Hei dames! Ik heb een vraagje, ik slik de Dianapil nu al 3 jaar, ook tegen acne. Maar heb ook al 3 jaar last van hevige haaruitval en heb het idee dat dat door de dianapil komt omdat er mannelijke hormonen inzitten. Mijn dokter zegt dat dit niet kan, maar goed die zegt wel vaker wat toch...? Ben een keer een half jaar gestopt met de pil, maar binnen 1 week zat ik weer met een puistaanval! :( Ben toen uit schrik gelijk maar weer aan de pil gegaan, zonder dus tot de conclusie te zijn gekomen dat mijn haaruitval zou verminderen... Heeft iemand hier ook last van haaruitval?? En aan iedereen die nog aan de pil moet beginnen zou ik willen zeggen, als ik de keus opnieuw zou mogen maken... zou ik er NOOIT aan beginnen, je komt er nooit meer vanaf... Als je kinderen wil.. zit je binnen week vol met puisten, je moet toch een keer stoppen en het is ook schadelijk op andere manieren voor je lichaam... Alvast bedankt voor de reacties!! Yildiz Dianapil helpt juist haar uitval te voorkomen!!! groetjes ahlam

lil_angel1986
21-02-2005, 18:00
Ik moet er ook mee gaan beginnen. Hopen dat ik geen negatieve effecten krijg :rolleyes: