Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden Tis Jullie Eigen Schuld! Tjah, Als Je Nix Zegt....

Geitje
29-01-2003, 11:22

Vaak lees k op forums dat meisjes het oneerlijk vinden dat ze beperkt worden door hun ouders in hun doen vergeleken met hun broers. Kijk hoe je ouders je behandelen als meisje zijnde is 1 ding. Maar wat jij ermee doet is een 2de ding. Vaak is T zo bij meisjes dat wanneer 1 van de ouders iets verbiedt, ze zich daar bij neer liggen en geen discussie aan gaan. Dat is T punt. Als je geen discussie aan gaat, win je zowiezo geen terrein. Kwil niet zeggen dat je altijd discussies aan moet gaan, maar soms is T goed. Zelfs als je boos moet worden. Tenminste zo heb k T altijd gedaan. Fikse ruzies, zeggen wat K ervan vind, zeggen wat K WIL! En vaak, ja vaak hebben ze zo iets van: Laat maar gaan...Doe maar! Sta voor je PUNT en verdedig je PUNT!

kaasvaak
29-01-2003, 12:27
je moet in de politiek gaan jij

Death
29-01-2003, 12:30
hahaha als me ouders zeggen nee zeg ik ook nee

didi_1
29-01-2003, 12:50
He geitje straks komen ze morgen allemaal met een blauwe oog naar school of werk tnx to you . Laat die dames met rust joh. Wil jij rebellen van hun maken of zo ,komt niets goed van. Ouders moet je gehoorzamen Anders ben je een masgot walidien (net als jij )als je echt zo doet tegen je ouders doet :kwaad:

Nadia_
29-01-2003, 12:58

Origineel gepost door Zonnestraaltje Als mijn ouders mij iets verbieden, hebben ze altijd het beste met mij voor. Misschien zie je dat niet direct, maar later als je erover gaat nadenken kom je meestal tot de conclusie dat ze simpelweg gewoon gelijk hebben!! Als ik het ergens niet mee eens ben, dan zal ik dat wel aankaarten maar ik ga geen ruzie maken omdat ik iets niet mag. Jammer dan, dan niet! Het is niet het einde van de wereld! helemaal mee eens :goedzo:

LaZina
29-01-2003, 20:33
nee = nee bij mijn ouders.... dus zoiezo er tegen in gaan of een discussie aangaan zal tog nooit helpen. en tuurlijk word ik altijd boos maar ik uit dat niet... en bedenk me gewoon dat mijn ouders t beste met mij voor hebben en dat zie ik meestal (later) ook wel. beslama x x x x

narcis
29-01-2003, 20:36
Geitjeeeeeeee :lol::lol::lol::lol::lol: :maf2:

Asri
29-01-2003, 20:43
Origineel gepost door Geitje Vaak lees k op forums dat meisjes het oneerlijk vinden dat ze beperkt worden door hun ouders in hun doen vergeleken met hun broers. Kijk hoe je ouders je behandelen als meisje zijnde is 1 ding. Maar wat jij ermee doet is een 2de ding. Vaak is T zo bij meisjes dat wanneer 1 van de ouders iets verbiedt, ze zich daar bij neer liggen en geen discussie aan gaan. Dat is T punt. Als je geen discussie aan gaat, win je zowiezo geen terrein. Kwil niet zeggen dat je altijd discussies aan moet gaan, maar soms is T goed. Zelfs als je boos moet worden. Tenminste zo heb k T altijd gedaan. Fikse ruzies, zeggen wat K ervan vind, zeggen wat K WIL! En vaak, ja vaak hebben ze zo iets van: Laat maar gaan...Doe maar! Sta voor je PUNT en verdedig je PUNT! Geitje, Ik heb geconstateerd dat je steeds na een zin een regel open laat...Heb je daarbij een speciale bedoeling...een geheime boodschap ofsjo...niet aanvallend bedoelt maar gewoon ter verdediging ... :maf2: :zwaai: -Y-

Geitje
29-01-2003, 21:01
Origineel gepost door Asri Geitje, Ik heb geconstateerd dat je steeds na een zin een regel open laat...Heb je daarbij een speciale bedoeling...een geheime boodschap ofsjo...niet aanvallend bedoelt maar gewoon ter verdediging ... :maf2: :zwaai: -Y- Je constateert wel veel he? Jij moet bij de politie gaan. Vorige keer ook al met die andere nicks, vreemd....

Asri
29-01-2003, 21:07
Origineel gepost door Geitje Je constateert wel veel he? Jij moet bij de politie gaan. Vorige keer ook al met die andere nicks, vreemd.... Bij de politie?...Ik kan niet tegen de kleine ruimtes en harde muren tenzij ze een playstation hebben ..dan ga ik wel zonder tegenwerking :maf2: -Y-

mimi3000
29-01-2003, 21:33
Origineel gepost door Geitje Vaak lees k op forums dat meisjes het oneerlijk vinden dat ze beperkt worden door hun ouders in hun doen vergeleken met hun broers. Kijk hoe je ouders je behandelen als meisje zijnde is 1 ding. Maar wat jij ermee doet is een 2de ding. Vaak is T zo bij meisjes dat wanneer 1 van de ouders iets verbiedt, ze zich daar bij neer liggen en geen discussie aan gaan. Dat is T punt. Als je geen discussie aan gaat, win je zowiezo geen terrein. Kwil niet zeggen dat je altijd discussies aan moet gaan, maar soms is T goed. Zelfs als je boos moet worden. Tenminste zo heb k T altijd gedaan. Fikse ruzies, zeggen wat K ervan vind, zeggen wat K WIL! En vaak, ja vaak hebben ze zo iets van: Laat maar gaan...Doe maar! Sta voor je PUNT en verdedig je PUNT! http://www.smilies.nl/sleep.gif

mimi3000
29-01-2003, 21:42
:melig: :melig: :melig: :melig: Ik vond het ook al verdacht!