Bekijk originele versie : kan dit??
wie kan me dit vertellen ik las laatst een boekje en daar stond in dat boris becker een kind had gekregen van een fotomodel. zij beweerde dat ze dat kind had gekregen door het sperma van die man in dr mond te houden nadat ze hem afgezogen had en zo in dr poesje te stoppen een uur of wat later. is dit mogelijk groetjes Banetli-fik..
Morocaan
10-01-2005, 18:40
probeer het eens
Meknesiaaaaaaaa
10-01-2005, 18:56
klinkt erg gek:confused:
Meknesiaaaaaaaa
10-01-2005, 18:57
vieze avatar trouwens ieuwww
Ik denk het niet......want na een paar seconden leven die eitjes niet meer.
Want de mannelijke eitjes moeten gelijk in aanraking komen met de vrouwelijke eitjes.
Meknesiaaaaaaaa
10-01-2005, 19:06
[QUOTE=Banetli-fik]Bedankt :)
geen dank ;)
Angeltje
11-01-2005, 17:10
Ik denk het niet......want na een paar seconden leven die eitjes niet meer.
Want de mannelijke eitjes moeten gelijk in aanraking komen met de vrouwelijke eitjes.
Ik denk dat het wel mogelijk is.. Mannelijke eitjes leven nog 7 uurtjes verder... Daarna sterven ze pas af
meknassi
11-01-2005, 18:46
Mannen hebben zaadcellen en geen eitjes!
wie kan me dit vertellen ik las laatst een boekje en daar stond in dat boris becker een kind had gekregen van een fotomodel. zij beweerde dat ze dat kind had gekregen door het sperma van die man in dr mond te houden nadat ze hem afgezogen had en zo in dr poesje te stoppen een uur of wat later. is dit mogelijk groetjes Banetli-fik.het verhaal is wel waar :)
in je mond is de tempratuur te hoog als je ze daar een uur in gaat houden :D en ze worden heel snel inactief. de kans dat je dan nog zwanger raakt is minimaal. maar het kan wel . daarom zeg ik altijd doorslikken snol :hihi:
RuFF_Rydster
12-01-2005, 11:40
Alleen als je op je armen gaat staan.
cute_mokro
16-01-2005, 17:44
SAHARB TOCH...
k denk het niet......want na een paar seconden leven die eitjes niet meer.
Deze zin bevat veel fouten. zoals al gezegd heeft man geen eitjes schatje... en 2 : de zaadcellen leven echt wel langer dan paar seconden. meer dan 24 uur namelijk.
is het mogelijk? ja heel goed mogelijk, en denk je echt dat als het niet mogelijk zou zijn, dat Boris Becker haar miljoenen zou geven?
dames , niet opgelet tijdens biologieles? Naast sex in de praktijk moet je ook wat theorie leren he..... hihihi
Angeltje
16-01-2005, 21:42
Mannen hebben zaadcellen en geen eitjes!
Jah whatever :nijn:
Heb zo iets nog nooit gehoord :confused: ik vind da toch ma raar da het " echt bestaat"
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.