Bekijk originele versie : Dames, hoe zouden jullie reageren als je ziet dat jou ex gaat trouwen!!!
een vraagje!!
Stel je had een lange relatie (b.v. 6 jaar) met een jongen, en door omstandigheden zijn jullie uit elkaar. jullie hielden/houden van elkaar…en in jullie relatie hebben intieme contacten gehad…..!!!!!
maar jij bent degene die het uit had gemaakt….en natuurlijk gaat de jongen door met zijn leven, en op een gegeven moment komt hij een andere meisje tegen, en leert haar in korte tijd kennen, en gaat met haar ook trouwen….
hoe zou jij het vinden eigenlijk, als meisje!!!!
Groetjes….
beppie_truus
29-01-2003, 10:00
ik zou flink balen maar ja daarin tegen ik heb het zelf uitgemaakt.
lynamina
29-01-2003, 10:38
hi hi schatje 17 KLOOTZAKKEN NOEM JE ZE grappig...
ik zou ook flink balen maar tja... life goes on...
misschien zou ik zelfs opdagen op de trouw zelf WIE WEET...
als we echt gek waren op elkaar...dan doet het inderdaad veel pijn, maar als hij zo makkelijk een ander kan huwen, zou ik sterk zijn en doorgaan met mijn leven.
busje: is dit autobiografisch?
MANinBLACK
29-01-2003, 10:47
ik zou zeggen…Haar probleem, als ze gaat balen!!!…zij heeft het uitgemaakt…dus waarom is hij dan een klootzak??..zijn leven gaat gewoon door, ondanks het moeilijk is…
Ligt eraan he, of je dr overheen bent?
Misschien heb je een veeeeeeeeeel leukere kerel, en doet T jou niet
zoveel dat je ex gaat trouwens. Twas toch een lomperd!:D
Origineel gepost door OUIDAD1
busje: is dit autobiografisch?
nee…geen autobiografisch!!!
bedankt voor jullie reacties in iedere geval!!!
-xxx-Rachida
29-01-2003, 11:49
ik weet niet wat ik zou doen, aangezien ik er ook niet aan zou beginnen:rolleyes:
Origineel gepost door Busje_207
een vraagje!!
Stel je had een lange relatie (b.v. 6 jaar) met een jongen, en door omstandigheden zijn jullie uit elkaar. jullie hielden/houden van elkaar…en in jullie relatie hebben intieme contacten gehad…..!!!!!
maar jij bent degene die het uit had gemaakt….en natuurlijk gaat de jongen door met zijn leven, en op een gegeven moment komt hij een andere meisje tegen, en leert haar in korte tijd kennen, en gaat met haar ook trouwen….
Groetjes….
Aan de ene kant zou ik het heel erg vinden omdat we dan toch een lange relatie hebben gehad. Ik zou mezelf afvragen of hij zo snel over me heen is. Heeft hji dan ooit echt van me gehouden. Ik zou de gedachte hem met iemand anders zien niet verdragen.
En aan de andere kant ook al heb ik het uitgemaakt, ik zou toch willen dat hij gelukkig zou zijn. Ik zou het verschrikkelijk vinden als hij ongelukkig is en dat ik daar de reden van ben.
Origineel gepost door angel21
Aan de ene kant zou ik het heel erg vinden omdat we dan toch een lange relatie hebben gehad. Ik zou mezelf afvragen of hij zo snel over me heen is. Heeft hji dan ooit echt van me gehouden. Ik zou de gedachte hem met iemand anders zien niet verdragen.
En aan de andere kant ook al heb ik het uitgemaakt, ik zou toch willen dat hij gelukkig zou zijn. Ik zou het verschrikkelijk vinden als hij ongelukkig is en dat ik daar de reden van ben.
Meid…TBARK ALLAH 3LIKI….
dat is nou een antwoord….!!!
CHOEKRAAAN BEZAAAF!!! :zwaai:
Meid…TBARK ALLAH 3LIKI….
dat is nou een antwoord….!!!
CHOEKRAAAN BEZAAAF!!! :zwaai:
Allah ibarak fiek ya goya
Graag gedaan :) :zwaai:
rachidas
29-01-2003, 13:11
HIJ WAS MIJN LOT NIET........... ALTIJD VANUIT HET POSITIEVE BEKIJKEN...
ik zelf zou het wel en weer niet leuk vinden voor hem.
omdat ja aan de andere kant heb jij het dan uitgemaakt dan wil je graag toch dat hij weer gelukkig kan zijn met iemand anders.
maar dan weer aan de andere kant waarom heeft hij haar ten huwelijk gevraagt in zo'n korte tijd en terwijl jij dan 5a 6 jaar lang had met hem en hij toen die actie niet had genomen??
en dat is iets wat je dan echt pijn doet.
ook al ben je er al over heen vind ik doet het als nog pijn
Camilla27
29-01-2003, 14:13
een vraagje!!
Groetjes….
nou mijn ex-was al getrouwd voordat het mijn ex werd :huil: ....dus een zorg minder :D
Camilla27
29-01-2003, 15:44
Origineel gepost door Tamment_Anwoer
aahja camilla
ammenie jek..
wist ik veel :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.