Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is er hier zwanger. Zwangeren melden aub

Pagina's : [1] 2

Dropveter
10-01-2005, 15:29

Of misschien ben je nog niet zwanger, wel bezig?

Manal01
10-01-2005, 15:31
nee nog niet :( ben wel bezig... dit wordt de tweede ronde dat we aan het proberen zijn. dikke kus, Manal

Profiela
10-01-2005, 15:38
nee nog niet :( ben wel bezig... dit wordt de tweede ronde dat we aan het proberen zijn. dikke kus, Manal :( Hoelang ben je al gestopt met de pil? :zwaai:

Dropveter
10-01-2005, 15:44
Hoi Manal01. Niet getreurd. Zoals Profiela al vroeg, hoe lang ben je al met de pil gestopt. Ik moet zeggen dat ik niet met de pil gestopt ben, alhoewel ik het 2 keer vergeten ben, maar ik slik um al 5 jaar.

Manal01
10-01-2005, 15:48

hoi dropveter en profiela, ik ben pas gestopt met de pil, sinds begin december. heb net mijn eerste "natuurlijke" cyclus achter de rug... dus nu maar weer beginnen met proberen. en hopelijk komt die 2de cyclus niet meer. ;)

Manal01
10-01-2005, 15:49
Hoi Manal01. Niet getreurd. Zoals Profiela al vroeg, hoe lang ben je al met de pil gestopt. Ik moet zeggen dat ik niet met de pil gestopt ben, alhoewel ik het 2 keer vergeten ben, maar ik slik um al 5 jaar. wanneer wil je stoppen met de pil?

faiza24
10-01-2005, 15:53
Of misschien ben je nog niet zwanger, wel bezig? ik ben 2 maanden zwanger

Profiela
10-01-2005, 15:53
hoi dropveter en profiela, ik ben pas gestopt met de pil, sinds begin december. heb net mijn eerste "natuurlijke" cyclus achter de rug... dus nu maar weer beginnen met proberen. en hopelijk komt die 2de cyclus niet meer. ;) December is nog vrij kort, sommige vrouwen worden meteen na een maand zwanger anderen wachten maanden lang, het verschilt zo per persoon...dus precies weten kan je nooit helaads....:) Inshallah word je heel snel zwanger:) :zwaai:

Profiela
10-01-2005, 15:54
ik ben 2 maanden zwanger :hoera: Gair Inshallah:goedzo:

Dropveter
10-01-2005, 15:56
Ik heb vorige week overigens een zwangerschapstest gedaan. Ook al ben ik nite gestopt met de pil. resultaat: niet zwanger, echter vraag ik mij af (omdat ik de laatste 3 weken erg moe ben etc. of ik toch neit zwanger ben) heeft het zin om morgen weer een test te doen?

Manal01
10-01-2005, 16:02
Ik heb vorige week overigens een zwangerschapstest gedaan. Ook al ben ik nite gestopt met de pil. resultaat: niet zwanger, echter vraag ik mij af (omdat ik de laatste 3 weken erg moe ben etc. of ik toch neit zwanger ben) heeft het zin om morgen weer een test te doen? ik zou gewoon afwachten totdat je ongi moet worden. want die testen kosten je geld en je hebt toch geen betrouwbaar resultaat als het het voor je overtijd doet. (ik spreek uit ervaring) ;) dikke kus, Manal

Manal01
10-01-2005, 16:04
ik ben 2 maanden zwanger gefeliciteerd meid!!!!!!!! hoelang was jij gestopt met de pil voordat je zwanger raakte? Dikke kus, Manal

zine_du_bxl
10-01-2005, 16:05
Ik zou hééél graag willen maar de dokter heeft me verteld dat ik nooit kinderen zal kunnen krijgen dus ga ik er maar adopteren Ik vind het héél erg maar het is de wil van Allah en daar kan je niet onderuit. Ik laat het gewoon zo, ik slik de pil niet en zie misschien dat Allah me ooit wel kinderen zal schenken zoniet ook goed

faiza24
10-01-2005, 16:07
gefeliciteerd meid!!!!!!!! hoelang was jij gestopt met de pil voordat je zwanger raakte? Dikke kus, Manal ik heb een dochter van een jaar en na haar geboorte heb ik noiit de pil geslikt.

Manal01
10-01-2005, 16:08

Ik zou hééél graag willen maar de dokter heeft me verteld dat ik nooit kinderen zal kunnen krijgen dus ga ik er maar adopteren Ik vind het héél erg maar het is de wil van Allah en daar kan je niet onderuit. Ik laat het gewoon zo, ik slik de pil niet en zie misschien dat Allah me ooit wel kinderen zal schenken zoniet ook goed die dokters kunnen zeggen wat ze willen, maar als Allah (swt) jou een kind wil schenken dan gebeurd dat. Dus zeg nooit nooit! Dikke kus, Manal

Pagina's : [1] 2