Bekijk originele versie : Tekenen van Allah...
mohammed_b74709
09-01-2005, 23:00
Allahoe-Ahkbar! (http://www.islamcan.com/miracles/indonesia.shtml)
baby_selly
10-01-2005, 09:42
dot ik vind jou echt zielig.
Jamila_Et
10-01-2005, 09:52
hoezo zielig
mohammed_b74709
10-01-2005, 10:11
Normale reacties aub, het onzinhoekje is verder op...
Nou, na de aarde eeuwenlang verwoest te hebben en vooral genegeerd, nu eeuwen het wassen van de Nijl te hebben afgewacht willen sommige moslims de aarde terug. Ze beseffen blijkbaar ook dat er maar 1 van is.
De manier waarop ze dit doen is middeleeuws. Zo werden in de donkere middeleeuwen na een pestepidemie of een mislukte oogst altijd kinderen geboren met een derde arm of vlekken in hun handjes die dan zouden
wijzen op de stigmata van Jezus.
Deze riedel doet me denken aan die kinderen in Palestina. Die kinderen hadden een geboortevlek op hun arme koppie. En ja, hoor je kon erop wachten. Gelijk werd bij de eerste de Arabische naam van Mohammed herkend en bij de tweede ik zal maar zeggen de naam van een andere heilige uit het islam.
Die huizen werden bedevaartsplaatsen, de ouders rijk en die kinderenn later vast moeilijk opvoedbaar.
Hoe ver moet je gezakt zijn dat je streepjes om een kinder-of wereldbol nodig hebt om het bestaan van jouw god mee te bewijzen ...
Scottie.
Nou, na de aarde eeuwenlang verwoest te hebben en vooral genegeerd, nu eeuwen het wassen van de Nijl te hebben afgewacht willen sommige moslims de aarde terug. Ze beseffen blijkbaar ook dat er maar 1 van is.
De manier waarop ze dit doen is middeleeuws. Zo werden in de donkere middeleeuwen na een pestepidemie of een mislukte oogst altijd kinderen geboren met een derde arm of vlekken in hun handjes die dan zouden
wijzen op de stigmata van Jezus.
Deze riedel doet me denken aan die kinderen in Palestina. Die kinderen hadden een geboortevlek op hun arme koppie. En ja, hoor je kon erop wachten. Gelijk werd bij de eerste de Arabische naam van Mohammed herkend en bij de tweede ik zal maar zeggen de naam van een andere heilige uit het islam.
Die huizen werden bedevaartsplaatsen, de ouders rijk en die kinderenn later vast moeilijk opvoedbaar.
Hoe ver moet je gezakt zijn dat je streepjes om een kinder-of wereldbol nodig hebt om het bestaan van jouw god mee te bewijzen ...
Scottie.
Beter dan in jouw catogerie te gaan kijken :rolleyes:
metiwia999
10-01-2005, 11:18
masha allah ik dacht dat er maar 1 moskee was blijven staan, subhannalah walhamdoellilah walailaha illalah wa allah akbar
heel erg mooi ...mohammed krijg erkippenvel.Mashallah:D
Beter dan in jouw catogerie te gaan kijken :rolleyes:
Nou, hoe bedoel je dat dan? In mijn categorie kijken? Ik zou het maar niet doen, bij mij zie je het teken van het beest ...
Scottie, bokkepootje.
oSoleilo
11-01-2005, 15:30
De link doet het niet bij mi :confused:
mohammed_b74709
11-01-2005, 22:57
De link doet het niet bij mi :confused:
Is dat zo?
Want bij mij doe ie het nog.
Probeer het nog eens keer zou ik zeggen!
Topicstarter, deze moskee werd nog gebouwd door de Nederlanders, en die deden iets altijd grondig jammer genoeg.
Het heeft dus echt te maken met de manier van bouwen, en niet met iets van een goddelijk teken. Maar allah, als jij dat wilt blijven geloven, en niet de gewone werkelijkheid wilt zien, moet je het zelf weten.
mohammed_b74709
11-01-2005, 23:19
Topicstarter, deze moskee werd nog gebouwd door de Nederlanders, en die deden iets altijd grondig jammer genoeg.
Het heeft dus echt te maken met de manier van bouwen, en niet met iets van een goddelijk teken. Maar allah, als jij dat wilt blijven geloven, en niet de gewone werkelijkheid wilt zien, moet je het zelf weten.
Dat zou kunnen inderdaad!
Maar zou u misschien het geleverde bewijs, genaamd de bronstukken met ons mee willen delen, dat die moskee's door de Nederlanders zijn gebouwd?
Want ik begrijp alleen niet waarom ze daar de Nederlanders voor nodig hebben om een simpel moskee te bouwen in vergelijking met de grotere gebouwen die wel allemaal ten onder zijn gegaan?
http://www.travelmarker.nl/bestemmingen/azie/indonesie/bezienswaardigheden/banda_aceh.htm
Nederland heeft Vreselijk huisgehouden tegen dappere Atjehers. Het is vreselijk zoals mijn land daar gemoord heeft.
Maar deze moskee is echt door Nederland geschonken aan de Banda Atjehers.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.