Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VREEDZAME Demonstratie 30 januari 2003 12.30 uur, Den Haag

Pagina's : [1] 2 3

Moderator
28-01-2003, 22:05

================== persbericht ================= Donderdag 30 januari, begintijd 12:30 uur Inscha'Allah, tegenover de tweede kamer in Den Haag. Eindtijd 15:00 uur. Geachte heer/mevrouw, Wij zijn van Comité Moslimhaat Nee! Naar aanleiding van de uitspraken van Ayaan Hirsi Ali organiseren wij een VREEDZAME demonstratie/protestactie op 30 januari 2003 om 12:30 uur, in Den Haag, tegenover de tweede kamer. Dit is de zoveelste maal dat de Islam en onze profeet door het slijk worden gehaald en moslims worden beledigd en vernederd. Daar hebben wij meer dan genoeg van! Het is een dieptepunt in de Nederlandse parlementaire geschiedenis dat een lid dat het algemeen belang moet vertolken, haar debuut in de kamer maakt met een belediging van een bepaalde bevolkingsgroep, een wereldreligie met 2 miljard aanhangers en een belangrijk en geliefd persoon daarvan: de profeet Mohammed (vrede zij met Hem en Zijn Nageslacht). Het is de plicht van alle moslims om deze belediging niet over onze kant te laten gaan. Het Comité Moslimhaat Nee! laat het er niet bij zitten. Wij dienen een aanklacht in tegen mw. Ali en zullen het openbaar ministerie verzoeken haar te vervolgen vanwege discriminatie, belediging en aanzetten tot haat van moslims. Wij eisen het volgende: Dat mw. Ali in het openbaar haar excuses aanbiedt aan de moslimgemeenschap. En dat de VVD fractie, een democratische partij waarop ook moslims stemmen, mw. Ali die zich herhaaldelijk beledigend heeft uitgelaten over de islam, verwijdert uit de fractie. Iedere individuele aanwezigheid geschiedt op eigen verantwoordelijkheid, mede doordat het Comité door allerlei omstandigheden geen vergunning heeft weten te verkrijgen. Dus, donderdag 30 januari, begintijd 12:30 uur Inscha'Allah, tegenover de tweede kamer in Den Haag. Eindtijd 15:00 uur. Met vriendelijke groet, Comité Moslimhaat Nee! =========================================== Voor meer info; http://www.salam.nl Iedereen die mee wil helpen; http://www.salam.nl/index.php?actie=contact

Vin
29-01-2003, 01:07
Ik hoop dat het wat uithaalt mensen wallah ik hoop het

MANinBLACK
29-01-2003, 08:38
ik werk daar vlakbij…dus in mijn luchpauze kom ik….. gr

HoneyBee
29-01-2003, 09:46
Hallo lieve mensen, Het is goed dat we dit doen, en dat we voor ons geloof opkomen. Ik hoop inderdaad dat het een vreedzame actie zal worden, en dat we niet ons zelf voorschut gaan zetten, want zoals jullie weten zijn er altijd wel van die personen die het op de een of andere manier willen verpesten. Ayaan Hirsi Ali is een persoon die zoveel mogelijk aandacht op zich gevestigd wil krijgen, zoveel mogelijk media berichten met haar naam, en dat ze in alle kranten op de voorpagina staat. Het is haar gelukt, maar ze heeft zich zelf in iedergeval flink voorschut gezet tegenover de hele moslimbevolking waaronder ook de Somaliers, ik hoop dan ook van harte dat ze met de Demonstratie mee doen. een_Rotterdamse

sweetsara
29-01-2003, 11:16

I'LL BE THERE INSA ALLAH

Amira010
29-01-2003, 11:28
IK HOOP WEL DAT JULLIE ALLEMAAL WEL RUSIG BLIJVEN

NadorPrins
29-01-2003, 11:46
:confused: rustig blijven!! :confused: het is de tijd die gekomen is dat alle mensen wat tegen de islam hebben!! dat mens moet haar trauma niet vertolken naar de islam!!!...wat haar is overkomen stond niet geschreven in de koran!!!.....maar zoals je ziet is de nederlandse samenleving het ermee eens!! ze vergelijken haar nu met imam elmoumni!!! ( meningsuiting over homo's)......morgen is mij verjaardag dus en ik zou er graag bij willen zijn!!......i'll be there at 12:30....o'Clock............ :zwaai:

NadorPrins
29-01-2003, 11:48
in somalie besnijden ze toch ook vrouwen!!.....heeft dat soms ook met de islam te maken????

Lela_Sea
29-01-2003, 13:33
nadorPrins: dat willen we allemaal, maar ik denk als we dat denken dat veel beter is, zonder geweld, want dat is wat zij wil!!!!!!!!!!!! zij vind het leuk om in de picture te staan, maar ik hoop dat deze demonstratie, eindelijk tot haar en de vvd door dringt dat ZE DAT BETER NIET HAD MOETEN DOEN!!!!!!!!!!! en alle moslims vervloeken haar tot ze der bij neer valt dus waar zal zij wel niet eindigen en allah en onze profeet laten haar hier boete !!!!!!!!!!!!! dus lieve moslim broeders en zusters doe niet wat zij wil, lucht je hart donderdag uit en hou het daar AUB bij dan heeft de media teminste niet te melden: marokanen zijn WEEER eens aan het rellen, ook al hebben we daar alle recht op vind ik.

Mogast
29-01-2003, 14:19
He Moderator waarom laten jullie die foto van die lelijke vlek de hele tijd knipperen. Wallah ik schrik me steeds dood als ik dat lelijke gezicht van satan zie. haal alsjeblieft weg, ik ben die verschijning van die vlek meer dan zat. ik zeg vlek, omdat ik haar naam niet kan uitspreken.

oma
29-01-2003, 14:38
Inshallah zal de opkomst groot en inshallah zal Allah (swt) alle moslims bij staan. Broeders en zusters hoop dat ik er ook bij zal zijn, Ma3asalama

HoneyBee
29-01-2003, 15:14
Ik kan er helaas niet bij zijn omdat ik thuis andere verplichtingen heb (mijn dochtertje). Eigenlijk zou ik het voor geen goud willen missen. Dat mens moet weten dat wij Moslim vrouwen helemaal niemand nodig hebben die ons zogenaamd vertegenwoordigd en daarna beledigd. Dat was toch haar stelling vrouwen emancipatie voor de moslima's. Wij zijn zelfstandige onafhankelijke sterke moslimvrouwen met een eigen mening en staan sterk in de schoenen, met daarnaast alle respect voor mijn geloof. Ik ben in woord en praktijk een moslim en ik heb helaamaal geen Hirsi Ali nodig. Ik zou zeggen vrouwen, probeer dat goed duidelijk te maken morgen. La illaha ila lah een_Rotterdams

NoualMocro
29-01-2003, 16:32
Nou ja zeg waarom moet dat per se op 30 januari...precies in mijn toetsweek, en nu kan ik niet komen....kunnen we het ook op een andere dag doen oula???.... doei Noual

Moderator
29-01-2003, 16:34
Origineel gepost door NoualMocro Nou ja zeg waarom moet dat per se op 30 januari...precies in mijn toetsweek, en nu kan ik niet komen....kunnen we het ook op een andere dag doen oula???.... doei Noual Schikt het je niet?... ik zal ff de organisatie bellen, en alle persberichten annuleren ;)

amiratangawija
29-01-2003, 16:38

liever gaat ze weer een zolder zoeken om onder te duiken.....

Pagina's : [1] 2 3