Bekijk originele versie : welke lieve dame kan me helpen???
sellem alikom,
ik had een vraagje en maak me een beetje zorgen :o
ik slik al een paar maanden de pil en ikmoet over 2 weken ongesteld worden maar ik heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden en al ik naar de wc ben geweest sorry dat ik zo moet uitleggen heb ik een beetje bloed??????
wie weet wat hier aan de hand is of heeft hetzelfde meegemaakt...
of moet ik naar de huisartssssss...
alvast erggg bedankttttt... :)
ik hoop op jullie antwoorden inshalah :(
wa aleikom sellem.
Salam meid,
Ik vind toch dat ik je moet helpen ondanks het feit dat ik het niet heb meegemaakt en dat ik niet de pil slik.:(
Je zei dat je een beetje bloedde? En daara.. Bloedde je toen nog?
Ma3a salama.
soukran voor je moeite, maar als ik geplast heb en veeg sorry heb ik altijd wat bloed..... maar daarna niet meer. ik hoop dat je begrijpt en sorry voor me taal gebruik....
Graag gedaan,
Ten 1ste: Maakt niet uit,Vrouwen onder elkaar ;)
Wat vreemd dat je alleen bloed als je je behoefte hebt gedaan..Weet je zeker dat je daarna niet meer bloedt?
Doe voor de zekerheid maandverband in om te kijken of je daarna niet meer bloedt.
Als je alleen maar blijft bloeden tijdens je behoefte en niet meer daarna dan adviseer ik je toch naar de dokter te gaan. Sorry als ik je niet verder kan helpen.
moge allah swt jou belonen inshallah bedankt voor je moeite ....
nee daarna bloed ik niet meer ik heb wel steeds het gevoel alsofik ongesteld moet worden ... maar word het niet .... omdat het pas over 2 weken moet komen ..
maar toch bedankt;)
Shokrane zuster, Amien & InchAllah.
Wat vreemd!! Ik denk dat Portugeasa je geholpen heeft.. ;)
Veel succes, En vraag om een zwaardere pil..
Graag gedaan.. :)
lallakouzina
11-01-2005, 20:02
Ik heb daar de laatste tijd ook lastvan .ik heb een keer naar de huisartsgebeld,maar ze zei het is maybe overgebleven bloed(?) v je vorige menstruatie !!en deze pil die ik heb is al zwaar .ik heb al een stuk of 3 gehad .dus ik wacht af. het is trouwens 1 a 2 keer per maand.
sterkte !!!! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.