Bekijk originele versie : Voelen jongens ook pijn....
Salaam mijn broeders en zusters in de Islam,
Ik heb een vraagje?
Sinds kort ben ik uitelkaar gegaan met mijn vriend. Ik hield veel van hem. Gaf veel om hem.
Ik stond altijd voor hem klaar enzo.
Maar de laatste tijd ging het zo slecht tussen ons. Daardoor is onze relatie stuk gegaan. Hij was ook verliefd op me.
Maar ik heb een vraagje.
Hebben jongens ook liefdesverdriet.
Voelen ze ook pijn??
Ik weet het echt niet. Ik denk dat ik alleen de pijn voel.
Ik ben er helemaal kapot van. Ik sta der helemaal alleen voor.
Ik weet me geen raad.
Beslama
miss_mariam17
28-01-2003, 22:02
hey meid
als die jongen echt van jou houd dan heeft hij ook pijn natuurlijk jongens zijn ookk maar mensen en geloof me ze kunnen ook pijn voelen maar jongens laten dat meestal niet zien meisjes zijn daar makkelijker in. wat erg dat het over is maar remember na regen komt zonnenschijn.
sterkte :zwaai:
ferozkalloe34
28-01-2003, 23:59
assalam wa alaikum ,
nee jongens voelen geen pijn omdat wij geen gevoelens hebben en geen emotie,s en wij hebben ook geen hart enkel vrouwen voelen en ervaren pijn.
zo mag je nu weer lachen he.
assalaam wa alaikum
Salaam allemaal,
Bedankt voor jullie reacties.
Hij komt zo zelfverzekerd over en stoer.
Dan denk ik bij mezelf het doet hem niks.
Maar ja, allah ie sabarnie
bedankt nogmaals
Origineel gepost door Soumaia
Salaam allemaal,
Bedankt voor jullie reacties.
Hij komt zo zelfverzekerd over en stoer.
Dan denk ik bij mezelf het doet hem niks.
Maar ja, allah ie sabarnie
bedankt nogmaals
Lieve Zuster :)
Je hebt heel veel mannen die bang zijn om hun gevoelens te tonen, bang zijn om kwetsbaar over te komen.
Maar ik denk persoonlijk als iemand echt GROOT verdriet heeft man of vrouw, dan komt het er gewoon uit
Heel veel liefs en sterkte! :zwaai:
yasminne
29-01-2003, 13:15
Dat vroeg ik me nou ook af we ze wel pijn voelen, aangezien wij er kapot vaan gaan.
Moeslimma87
29-01-2003, 13:33
Als hij echt van je hield, en om je gaf
dan heeft hij zeker pijn geloof mij, en als
het een troost mag zijn, ik heb ook net
een relatie achter de rug van 11maanden!!!
Het doet pijn, maar je komt er wel doorheen
incha'allah!!! Als het mij is gelukt, lukt het jou
zeker!!!!
dikke knuffel
Je moest eens weten hoe jongens pijn voelen...
Ik denk het gevoel is zelfde als bij meisjes...
Jongens tonen minder emotie's dan vrouwen...
Maar van binnen lijken jongens erger dan vrouwen...
jongens tonen hun emoties niet zo snel
maar dat betekent niet dat ze geen liefdesverdriet hebben
en ik denk dat nurdin wel gelijk heeft
een jongen is misschien wel erger dan een meisje omdat ze alles toch opkroppen
ben maar niet bang
je bent niet de enige met pijn
jij en miljoenen anderen
bousa
hallo,
Je vraag was dus of mannen 'pijn' voelen??
Wel mijn antwoord hier op is dat ze zeker en vast pijn voelen, maar alleen als ze echt verliefd zijn geweest, of nog steeds zijn. In uw geval ik denk wel dat uw vriend om u gegeven heeft en nu dus wel verdriet heeft. Het is niet steeds zichtbaar bij een jongen want hij mag zich niet laten gaan voor de omgeving. Wij 'meisjes onder elkaar', vertellen elkaar snel wat op ons lever zit en zeker als we verdriet hebben, het is niks om beschaamd om te zijn. Maar als jongens onder elkaar zijn, wordt er dus niet echt over gevoelens of liefdesverdriet gepraat want anders ben je maar een verwijfd ding.
Ik weet van al mijn beste vrienden dat zij hun gevoelens niet bij hun vrienden uitten, maar liever bij de meisjes, wij luisteren naar hun en geven hun raad, maar hun vrienden in tegendeel die lachen hun uit, en zeggen dan '' hé, verman je, er zijn zoveel meisjes op de wereld''.
Dus een jongen zal nooit echt zijn pijn verdriet of gevoelens laten zien aan de buitenwereld, want het is tenslotte een man.
Dit is wat ik ervan vind, hoop dat je er wat aan hebt
Groetjes :zwaai:
Bedankt allemaal voor jullie reacties!!!
yasmine85
29-01-2003, 19:13
Ik weet zeker dat mannen ook pijn hebben... De meeste mannen kroppen hun gevoelens op en gaan ze los door bijvoorbeeld te sporten... zo "slaan" ze hun gevoelens van hun af... En geloof me, er zijn ook jongens die gaan huilen als ze alleen zijn.. Als hij echt van je houdt, zal hij ook gehuild hebben... :)
kiss
salaam...
weet je wat het vaak is wij vrouwen nou ja de meeste dan als ze een relatie hebben leven ze echt voor die jonge ze zeggen afspraken af. maar jongens daar integen die doen dat niet zo snel die hebben het vaak druk, dat wil niet zeggen dat ze geen pijn kunnen hebben maar meisjes die geven zich meestal ietsje meer. maar geloof wat zijn hart zegt wil niet zeggen dat zijn mond het zegt. hij kan zich echt sterk voor doen maar thuis in zijn bed denkt hij alleeen nog maar aan jou. ik ken een jonge een goede vriend van mij. hij had net een relatie achter de rug en hij had echt gehuilt ik was er zelf bij ik zei waarom zeg je da tniet tegen haar(zijn ex dus) hij zo nee dat doe ik echt niet wat zou ze wel niet denken. en tegen haar deed hij heel hart dus geloof me jongens kunnen wel pijn hebben. liefs Shafia
p.s ik hoop dat het snel goed komt meid!
Dankje Shafia. Echt waar!!!!!
Ik wist niet dat jongens zich ook zo voelden vandaar.
Nogmaals bedankt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.