Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom bestaat er geen knop als j er dan op drukt dat je dan klaarkomt....

Pagina's : [1] 2

LZN
09-01-2005, 16:11

Ik wil zo een knop uitvinden...Als je er op drukt dat je dan spontaan van klaar kan komen....Wie vind dit een lauw idee van mij? :D.

Rabiyah
09-01-2005, 16:17
Jippie 2 sec lol... sorry maar ik vind het nix aan ;)

GATAR_IK
09-01-2005, 16:56
hahah ya ezel...dan is er tog niks meer aan a sagbie.?

AdamX
09-01-2005, 18:04
das geen genot , klaarkomen moet je volhouden en ervan genieten net als een varken die kan een half uur lang genieten van zn orgasme

SABRI_Y
09-01-2005, 21:28

zo een knop zou ideaal zijn?? mensen met andere ideeen of die dat knoppie niet begrijpen... !!! zou wel ideaal zijn om aan te schaffen voor moederdag.. dan zie je tenminste die bananen en wortels en komkomers terug op tafel tydens eten.. en niet in de kuttt van je moeder!!! dat is verspilling!!

bentayeb_beauty
09-01-2005, 21:38
zo een knop zou ideaal zijn?? mensen met andere ideeen of die dat knoppie niet begrijpen... !!! zou wel ideaal zijn om aan te schaffen voor moederdag.. dan zie je tenminste die bananen en wortels en komkomers terug op tafel tydens eten.. en niet in de kuttt van je moeder!!! dat is verspilling!! :moe: Ga naar de koelkast jij :hihi:

SABRI_Y
09-01-2005, 21:43
hahaha ey laat mij.. dit ideee breng ik op de markt!! ik ga het maken... mij ideeen zijn duuuur... haha ik stop jouw in koelkast.... dan gaat je dooie lijffie langer mee..

bentayeb_beauty
09-01-2005, 21:48
hahaha ey laat mij.. dit ideee breng ik op de markt!! ik ga het maken... mij ideeen zijn duuuur... haha ik stop jouw in koelkast.... dan gaat je dooie lijffie langer mee.. Wuahhaha :lol: Jij bent de MAN! oke :hihi: Stop me maar in de koelkast en dan.. :o Kom ik eruit en ga jij er in :hihi: Of samen ... :o

SABRI_Y
09-01-2005, 21:49
ehm.. jij gaat in vriezer.... samen.. is het geen koelkast maar krijgt het functie van oven??? ijs gaat smelten.. meid.. ik heb zin in je..!!

bentayeb_beauty
09-01-2005, 21:53
ehm.. jij gaat in vriezer.... samen.. is het geen koelkast maar krijgt het functie van oven??? ijs gaat smelten.. meid.. ik heb zin in je..!! Whahaha Een ding mij krijg je de koelkast niet in hoor... :o Maar jij gaat er makkeljik in elke avond ben je daar tog voor iets of niet... :hihi:

SABRI_Y
09-01-2005, 22:01
haha verklap mij geheim nou nie... ik mis een Fortuin

bentayeb_beauty
09-01-2005, 22:03
haha verklap mij geheim nou nie... ik mis een Fortuin Wees niet bang jij... :o

MoslimAli
09-01-2005, 22:56
je kan beter knop uitvinden waarmee klaar komen uitgesteld word

SABRI_Y
11-01-2005, 20:46
waarom uitstellen, de meeste marokkanen willen snel weer buiten zijn..:p vluggertjes daar ze beste in!!

female_additude
11-01-2005, 21:05

als er al dergelijke knopjes bestonden dan zou ik jou eerst van een knopje voorzien waarme je spontaan gaat nadenken..... Ja Je HeBt EcHt GelijK JoH....IsZ toGh Nix aaN ZowN KnopJe...GeeF My HeT EchTe WerK MaaR...Wat KnoPje Wat DunYa...WhahAhAHhAAaaa

Pagina's : [1] 2