Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Om iemands hand vragen.....What do you do?!!

Pagina's : [1] 2

Marocca
28-01-2003, 18:28

Voor de meisjes :wat doen jullie als er iemand om jouw hand komt vragen???? Lopen jullie weg naar boven? Doen alsof je niets gehoord hebt? Or what? :D Voor de jongens ;hoe zouden jullie het aanpakken om een meisje haar hand te gaan vragen? :rolleyes: Duzz say what ya think :stout:

Sjakie
28-01-2003, 18:33
Qwaleb en Sjokola doen wonderen...:D Al3afroet

Marocca
28-01-2003, 18:37
Origineel gepost door Al3afriet Qwaleb en Sjokola doen wonderen...:D Al3afroet :hihi: Yeah right...

-Reda-
28-01-2003, 18:39
ik neem haar op een koopavond mee naar Lidl, spring op die band van de kassa en vraag haar daar ten huewlijk :D

Sjakie
28-01-2003, 18:41

Origineel gepost door Marocca :hihi: Yeah right... Jah serieus...;) Moet ik ut bewijzen...:stout: Al3afriet

Marocca
28-01-2003, 18:41
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO ik neem haar op een koopavond mee naar Lidl, spring op die band van de kassa en vraag haar daar ten huewlijk :D :hihi: hahahah...... :D Is wel erg origineel.... :stout: en romantisch :rolleyes:

Marocca
28-01-2003, 18:43
Origineel gepost door Al3afriet Jah serieus...;) Moet ik ut bewijzen...:stout: Al3afriet What did ya say??:ego: :D

Marocca
28-01-2003, 18:44
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui Ik kom op Nova ala Hirsi Ali style en in plaats dat ik de islaam ga dissen..............ga ik dr vragen om met mij te trouwen :D :hihi: Probeer het dan eens....

Sjakie
28-01-2003, 18:45
Origineel gepost door Marocca What did ya say??:ego: :D Kheb nix gesjegt...:( Al3afriet

Marocca
28-01-2003, 18:47
Origineel gepost door Al3afriet Kheb nix gesjegt...:( Al3afriet oke dan... :D Ik hoopte het al... :o ;)

Sjakie
28-01-2003, 18:51
Origineel gepost door Marocca oke dan... :D Ik hoopte het al... :o ;) OHwww...gedachte kan nog altijd veranderen :stout: Al3afriet

Marocca
28-01-2003, 18:53
Origineel gepost door Al3afriet OHwww...gedachte kan nog altijd veranderen :stout: Al3afriet hehe.... :p Liever niet,dank je... :o :stout:

Sjakie
28-01-2003, 19:02
Origineel gepost door Marocca hehe.... :p Liever niet,dank je... :o :stout: Wa di ba3dek ghir Sjokola...:D Al3afriet

fatimab
28-01-2003, 19:10
Origineel gepost door Marocca Voor de meisjes :wat doen jullie als er iemand om jouw hand komt vragen???? Lopen jullie weg naar boven? Doen alsof je niets gehoord hebt? Or what? :D Voor de jongens ;hoe zouden jullie het aanpakken om een meisje haar hand te gaan vragen? :rolleyes: Duzz say what ya think :stout: waarom weg lopen naar boven?? hangt af van wie je hand komt vragen natuurlijk, soms is het direct nee en als je ziet dat de persoon blijkt aandringen gewoon zeggen dat je erover gaat nadenken :o alwetend dat het nee is :D en wat zou jij doen marocca lieverd? en een ja is er nog nooit geweest zal wel komen inchaAllah :rolleyes:

Marocca
28-01-2003, 19:16

Origineel gepost door fatimab waarom weg lopen naar boven?? hangt af van wie je hand komt vragen natuurlijk, soms is het direct nee en als je ziet dat de persoon blijkt aandringen gewoon zeggen dat je erover gaat nadenken :o alwetend dat het nee is :D en wat zou jij doen marocca lieverd? en een ja is er nog nooit geweest zal wel komen inchaAllah :rolleyes: Ik ken genoeg meisjes die snel naar boven lopen ;) Echt waar... Wat ik doe??? Altijd nee zeggen want ik wil eerst mijn diploma voor mijn hogere studie's behalen voor ik ga trouwen ;)

Pagina's : [1] 2