Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : yasmina.nl in de krant (spits)

Death
28-01-2003, 17:54

hadden jullie het ook gelezen??? en dan lulde ze over ene gast hoe heet ie reduan of zo ik weet niet percies

miss_mariam17
28-01-2003, 17:58
Origineel gepost door Death hadden jullie het ook gelezen??? en dan lulde ze over ene gast hoe heet ie reduan of zo ik weet niet percies :confused:

Death
28-01-2003, 18:03
hahahah heb je de krant niet gelzen ik ben em vergeten in de trein maar het ging over hirsi blai tali je weet wel ze3ma de marokkanen zijn massaal een klacht gaan indienen zie de bovenkant van de page

miss_mariam17
28-01-2003, 18:13
Origineel gepost door Death hahahah heb je de krant niet gelzen ik ben em vergeten in de trein maar het ging over hirsi blai tali je weet wel ze3ma de marokkanen zijn massaal een klacht gaan indienen zie de bovenkant van de page o ja:D

minous21
28-01-2003, 18:17

Bureau Rassendiscriminatie: Vervolging van VVD-Kamerlid is verspilde energie Aangiften tegen Hirsi Ali door Judith Janssen AMSTERDAM - Het openbaar ministerie (OM) in Amsterdam gaat de aangiften die binnenkomen tegen aankomend VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali verzamelen en onderzoeken. In meer plaatsen in het land zijn inmiddels aangiften gedaan, zo liet het OM gisteren weten. Volgens het Landelijk Bureau ter Bestrijding van Rassendiscriminatie (LBR) bestaan er geen juridische mogelijkheden om Hirsi Ali strafrechtelijk te vervolgen wegens haar omstreden uitspraken die ze afgelopen weekend in Trouw deed over de profeet Mohammed. Hirsi Ali noemde de profeet "een tiran". Mohammed zou, gemeten naar onze westerse maatstaven, een perverse man zijn, aldus Hirsi Ali. Volgens LBR-woordvoerder Jeroen Visser is het overgaan tot vervolging op basis van het Beledigingsartikel in het Wetboek van Strafrecht 137c. verspilde energie. "Vervolging heeft weinig kans van slagen omdat Hirsi Ali zich met haar uitspraken uitsluitend heeft gericht tegen de profeet Mohammed. Er is dan ook geen sprake van opzettelijke belediging van een groep mensen." Volgens het LBR is het dan ook beter energie te steken in een inhoudelijk debat. "Als je alles op alles zet om haar te vervolgen, wordt de dialoog gestaakt wat leidt tot polarisatie." VVD-leider Zalm heeft Hirsi Ali laten weten dat haar "persoonlijke ontboezemingen geen invloed mogen hebben op haar Kamerwerk". Zalm benadrukte dat alle VVD'ers een eigen geloofsovertuiging mogen hebben, maar dat de partij "de politieke lijn niet baseert op het geloof. "Het geloof is een eigen verantwoordelijkheid van de leden van de fractie. Daar kan ik me niet van distantiƫren." Ayaan Hirsi Ali heeft met haar uitspraken zich niet alleen de woede op de hals gehaald van islamitische organisaties, ook Marokkaanse en Turkse jongeren hebben massaal hun beklag gedaan bij de Meldpunten Discriminatie. Zo heeft het meldpunt in Amsterdam, dat de klachten van alle regionale meldpunten verzamelt, inmiddels honderden meldingen binnengekregen. Op de webforums Maroc.nl en forums.marokko.nl laten woedende jongeren zich massaal uit over Hirsi Ali. Volgens Khalid Mahdaoui van Marokko.nl hebben sinds de uitspraken van Ali duizenden jongeren op het forum gereageerd. "Haar uitspraken hebben heel wat emoties losgemaakt. De jongeren zitten met hun handen in het haar omdat ze gewoon niet weten hoe ze hier op moeten reageren. Ze voelen zich gekwetst, beledigd en begrijpen niet waar de vrijheid van meningsuiting ophoudt." Mahdaoui heeft de forumbezoekers opgeroepen aangifte te doen bij de politie en hun klachten te melden bij het Meldpunt Discriminatie. Ruim 700 jongeren hebben aan die oproep gehoor gegeven. Ook oud-imam Abdullah Haselhoef heeft op het forum gereageerd op Hirsi Ali's uitspraken. "Zij beseft misschien onvoldoende dat haar persoonlijke uitspraken contraproductief werken in het creƫren van een draagvlak om daadwerkelijk iets te veranderen." Haselhoef zegt de indruk te hebben dat Hirsi Ali bezig is met een persoonlijke strijd tegen de religie van haar vader en moeder. De Kiesraad maakte gisteren bekend dat Hirsi Ali met 30.000 voorkeurstemmen in de Tweede Kamer is gekozen.

mziwna1
28-01-2003, 18:34
ik denk dat ze uit wraak tegen over haar ouders de islam zo zwart maakt en ik begrijp niet als mensen het moeilijk hebben dan de islam als oorzaak zien voor mij is dat onwetendheid en ik vind haar gewoon een domme koe die aandacht wil

Death
28-01-2003, 18:48
Khalid Mahdaoui who's he?????

sad_eyes
28-01-2003, 19:34
30.000 voorkeursstemmen zijn die mensen ziek ofzo. als er 1 iemand weg moet is zij het wel trut!!!

alqadafi
28-01-2003, 19:44
Tfoe 3la lelijke aap.