Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Idols......Flashers?????

Pagina's : [1] 2

Angeltje
28-01-2003, 17:26

Stelling: 'Idols' maakt winstgevende programma's over de rug van kwetsbare tieners. Eens of niet eens?? Graag je mening toelichten. Alvast bedankt...

al_hamka
28-01-2003, 17:39
DEFINATELY EEENSSSSSS :D

-Reda-
28-01-2003, 17:39
Origineel gepost door ANGEL18 Stelling: 'Idols' maakt winstgevende programma's over de rug van kwetsbare tieners. Eens of niet eens?? Graag je mening toelichten. Alvast bedankt... zeker. vooral nu...nu gaan ze elke week EEn persoon af laten vallen...tien weken lang stemmen mesnen massaal op hun favoriet...doe dat x 70 cent p/bericht en dat weer x 10 weken...zwaare doekoes maken ze...

mimi3000
28-01-2003, 17:41
Origineel gepost door Junkie4Life Idols maakt gebruik van hulpeloze domme Marokkanen door een Marokkaanse meisje toe te voegen aan het programma agree!!!! :D :D

Angeltje
28-01-2003, 17:42

Ja inderdaad D@T, maar er is veel meer aan de hand met die Idols, vooral het begin!! Je moest eens achter de schermen zijn, echt schandalig die Idols

MarocStar
28-01-2003, 17:43
En de winnaar staat al vast :D

-Reda-
28-01-2003, 17:45
Origineel gepost door ANGEL18 Ja inderdaad D@T, maar er is veel meer aan de hand met die Idols, vooral het begin!! Je moest eens achter de schermen zijn, echt schandalig die Idols geef eens een voorbeeld :stout: sinds die solo's zijn begonnen kijk ik niet meer zo vaak, het leuksten (audities en theaterrondes) zijn al voorbij

Angeltje
28-01-2003, 17:48
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO geef eens een voorbeeld :stout: sinds die solo's zijn begonnen kijk ik niet meer zo vaak, het leuksten (audities en theaterrondes) zijn al voorbij Bij de allereerste auditie ronde kreeg je niet eens die 4 achterbakse juri leden voor je neus. niet dat dat een ramp is, maar je kreeg twee mensen van de productie team voor je neus, die geen f*uck ervaring hebben met zangtalenten. En dan mag je niet een "zwarte nummers zingen". Een en al idioten, maar ja....

MarocStar
28-01-2003, 17:49
Ergens in februari komt SBS6 ook met zo een soort programma, maar dan gaat het over entertainment. Dus wie interesse heeft moet de komende weken goed opletten.

-Reda-
28-01-2003, 17:51
Origineel gepost door ********* Ergens in februari komt SBS6 ook met zo een soort programma, maar dan gaat het over entertainment. Dus wie interesse heeft moet de komende weken goed opletten. die eeuwige strijd tussen sbs en hmg houdt ook nooit op...wanneer verzinnen ze zelf iets origineels? Stomme commerciƫle honden :kwaad::D

MarocStar
28-01-2003, 17:53
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO die eeuwige strijd tussen sbs en hmg houdt ook nooit op...wanneer verzinnen ze zelf iets origineels? Stomme commerciƫle honden :kwaad::D Precies. Maar uiteindelijk trekt HMG toch aan eind. Ik kijk persoonlijk liever naar Yorin dan naar SBS

-Reda-
28-01-2003, 17:55
Origineel gepost door ********* Precies. Maar uiteindelijk trekt HMG toch aan eind. Ik kijk persoonlijk liever naar Yorin dan naar SBS me 2...SBS=Sex Broadcasting System :hihi: Je kan niet eens rustig 'Harlem Nights' kijken als hij om 23.00 begint zonder dat je elke keer tijdens die reclame moet switchen naar ned 1 ofzo omdat er van die fokking sexreclames zijn en je ouders naast je zitten :kwaad::D

MarocStar
28-01-2003, 18:01
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO me 2...SBS=Sex Broadcasting System :hihi: Je kan niet eens rustig 'Harlem Nights' kijken als hij om 23.00 begint zonder dat je elke keer tijdens die reclame moet switchen naar ned 1 ofzo omdat er van die fokking sexreclames zijn en je ouders naast je zitten :kwaad::D Hahahaahaha dat is nog het ergste van alles.

wafa_armani
29-01-2003, 10:49
het doet me eigenlijk niks, ik stuur nooit berichtjes dus het kost me ook geen geld..:D...zolang het me geen geld kost kan het me ook niks schelen...;) groetjess,

Angeltje
29-01-2003, 16:45

:lol: jah, das ook een manier!! :D

Pagina's : [1] 2