Bekijk originele versie : WeddingPlanner...???
xx_Sakina_xx
08-01-2005, 21:54
Salaam a Bnett..
Mijn vriendin heeft na een lange tijd hard werken een flink bedrag op haar bank staan maar ze wil het niet uitgeven aan kleding enzo.... Nee, ze wil met door nog een kleine lening af te sluiten een klein bedrijfje beginnen en soort van WeddingPlanner het idee moet zijn dat zei en haar Neef die samen het bedrag hebben gespaard Grote feesten zoals Bruiloften, Babyfeesten etc. willen gaan organiseren voor de gene die hun daarvoor willen inhuren zodat de familie geen stress heeft enzo...
Omdat dit nog al nieuw is zou ze graag willen weten of dit het zou gaan kunnen worden voor de Bruiloften etc. in de Toekomst voor de nieuwe bruidjes enzo...
Dus wat vinden jullie ervan zo'n WeddingPlanner...
Sakina
Ahlem_19_84
08-01-2005, 23:56
Het zou wel een goed initiatief zijn, vooral als je ziet hoe gestresst het er aan toe gaat op sommige Marokkaanse feesten.
Vooral wanneer er helder in kaart word gebracht wat de mogelijkheden allemaal zijn: want zoals je hier op de forums ziet, het is allemaal onduidelijk voor bruidjes.
Ze weten niet waar ze moeten beginnen met zoeken, mensen gaan ver over hun budget heen en dergelijke.......
Het zou ideaal zijn als je ergens aan kunt kloppen en dat meteen heel wat kwesties opgelost kunnen worden. Alleen hou het betaalbaar, dat ook normale mensen van de diensten gebruik kunnen maken........
nour2003
09-01-2005, 16:09
hallo
ja ik weet het niet hoor..je ziet tegenwoordig op elke bruiloft wel een cateraar en die nemen al heel veel werk uit handen voor de famillie dus ja zo'n weddingplanner? ik dnek niet dat dat zou helpen...want stel dat ik ga trouwen dan zou ik dus zowiezo een cateraar nemen en afspreken dat die alles regeln qua spullen en eten en koekjes...dus ja ik weet niet of het zal slagen ik denk het haast niet...
gr nour
xx_Sakina_xx
12-01-2005, 15:38
Salaam..
Bedankt voor jullie reacties....aan de aantal reacties zie ik ook dat het niet zo populair zal vallen misschien omdat ook veel mensen er van uit gaan dat zo'n weddingplanner heel wat gaat kosten maar reacties uit omgevind etc. waren wel positief en het handige van een weddginplanner is, is dat de weddingplanner met een aantal negaffa's , bands, en zalen kan samenwerken waardoor er meestal al wat van de prijs afgaat etc. en deze 2 mensen die vinden het zelf heel leuk om bruilfoten en etc. te organiseren dus die zouden er zoiezo niet veel voor vragen voor de moeite dan want de uitgaven aan zaal etc. is gewoon voor het bruidspaar.....
maar ja misschien wordt et wel wat als het bedrijfje van de grond is Insha Allah
Sakina
Siham001
12-01-2005, 16:31
Ja, misschien dat het inderdaad wel wat wordt, maar je moet er toch denk ik rekening mee houden dat er heel veel concurrentie is. Er bestaan niet zo zeer veel "weddingplanners" maar wel veel cateringbedrijven en die nemen je ook veel werk uit handen (als bruid en bruidegom). Ik denk dat je daarom een mooi prijsje moet maken, want de meeste cateringbedrijven zijn hartstikke duur!!!! En als zij toch wat goedkoper zijn, dan denk ik dat de meeste mensen voor hun zullen kiezen, als ze eenmaal bekend zijn!
[QUOTE=xx_Sakina_xx]Salaam a Bnett..
Mijn vriendin heeft na een lange tijd hard werken een flink bedrag op haar bank staan maar ze wil het niet uitgeven aan kleding enzo.... Nee, ze wil met door nog een kleine lening af te sluiten een klein bedrijfje beginnen en soort van WeddingPlanner het idee moet zijn dat zei en haar Neef die samen het bedrag hebben gespaard Grote feesten zoals Bruiloften, Babyfeesten etc. willen gaan organiseren voor de gene die hun daarvoor willen inhuren zodat de familie geen stress heeft enzo...
Omdat dit nog al nieuw is zou ze graag willen weten of dit het zou gaan kunnen worden voor de Bruiloften etc. in de Toekomst voor de nieuwe bruidjes enzo...
Dus wat vinden jullie ervan zo'n WeddingPlanner...
iets waar je zoizo verstand of talent voor moet hebben.
ik zit ook in het vak.maar mocht je het toch doen,veel succes!
ik zou zo'n weddingplanner geweldig vinden, mits het betaalbaar is natuurlijk. ik heb nu al koppijn bij de gedachte om mijn bruiloft te organiseren. als ik samen met een weddingplanner mijn bruiloft zou plannen, zou dit ideaal zijn. ik wil er natuurlijk nauw bij betrokken zijn, dus wel de lusten, niet de lasten.
Ik vind het een perfect idee !!!!!!!!
groetjes jamila
Allure_80
24-01-2005, 14:32
Ik vind het een geweldig idee. Temeer, omdat een goede vriendin van mij dit ook gaat doen. In mijn optiek is het een gat in de markt. Eén persoon bij wie je terecht kunt, die je alle info/prijzen/adresjes verschaft die belangrijk zijn etc. etc... ideaal toch. Bespaart je een hoop kopzorgen!
Ga ervoor!
Succes!
Allure
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.