Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn voorbehoedsmiddelen haram

Ewa_nador
28-01-2003, 17:15

Kijk ik wist het niet, maar ik had gehoord dat het haram is. Nooit wat van gemerkt en ik ken zoveel mensen (meisjes) die het gebruiken. Wat is nou het antwoord en hoe weet je het!!!!!

3ebergrechts
28-01-2003, 17:19
volgens mij is het eigenlijk wel haram om de pil te slikken, omdat je de natuur dan niet zijn gang laat gaan, maar dat weet ik niet zeker

wadiplayer
29-01-2003, 14:13
ik dacht dat condoom haram was......niet dus weer wat bijgeleert

chadine
29-01-2003, 16:52
Pista sluit me bij jou aan!!Het is eigenlijk de bedoeling dat je de natuur zijn gang laat gaan,maar gebruik van voorbehoedmiddelen is toegestaan!!

-Reda-
29-01-2003, 17:02

Origineel gepost door chadine Pista sluit me bij jou aan!!Het is eigenlijk de bedoeling dat je de natuur zijn gang laat gaan,maar gebruik van voorbehoedmiddelen is toegestaan!! sorry maar je kan dat ook anders bekijken. Een condoom enz is ook een voorbehoedsmiddel tegen ziektes als AIDS. En laten we eerlijk zijn., AIDS is niet normaal/natuurlijk

chadine
29-01-2003, 17:06
Ja daarom zeg ik,het is toegestaan van voorbehoedsmiddelen!!Tuurlijk ook voor ziektes als aids!!Maar je weet toch met wie je naar bed gaat!!

-Reda-
29-01-2003, 17:14
Origineel gepost door chadine Ja daarom zeg ik,het is toegestaan van voorbehoedsmiddelen!!Tuurlijk ook voor ziektes als aids!!Maar je weet toch met wie je naar bed gaat!! dat zegt niets, iemand kan soa's of aids ook 'onder de leden' hebben.

chadine
29-01-2003, 17:23
Ok daar heb je gelijk in!!Maar zoals ik al zei het is toegestaan om voorbehoedsmiddelen te gebruiken!!