Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maar 157 klachten tegen Hirsi Ali???

MrEsco
28-01-2003, 15:51

Ik kon mijn ogen niet geloven... slechts 157 moslims hebben klacht ingedient bij de meldingspunt discriminatie... Er zijn 800 000 moslims in Nederland... Dit is een manier van vreedzaam uiten dat dit niet kan. Niet moeilijk dat we nooit geaccepteerd worden omdat we niet als 1 groep staan. Ik kan het niet geloven, in Nigeria zijn er rellen uitgebroken, het land stond in brand nadat een journalist een uitspraak deed over onze Profeet Mohammed (vzmh) en wij kunnen zelfs niet 1 front vormen om onze ongenoegen te tonen. Ik heb veel moeten pikken na 11 september, elke dag kwam er wel wat bij maar dit Pik ik niet... Profeet Mohammed (vzmh) heeft veel voor de islam gedaan, zich geofferd voor onze geloof. Ik ga niet passief staan te kijken hoe ze de boodschapper van Allah (swt) beledigt. MrEsco

MrEsco
28-01-2003, 16:01
Hirsi Ali / 'Politieke partijen gebruiken dit soort ongeleide projectielen als spreekbuis' van onze verslaggevers 2003-01-28 Bij discriminatiemeldpunten is een recordaantal klachten gekomen tegen VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali, die Mohammed 'naar westerse maatstaven een perverse man' noemde. De landelijke klachtenteller stond gisteravond op 157, vooral van Marokkanen. Ter vergelijking: op Rob Oudkerks '***-Marokkanen' kwamen 20 klachten, op imam El-Moumni's 'Homoseksualiteit is een ziekte' zo'n 100. Het openbaar ministerie in Amsterdam verzamelt de aangiften bij de politiebureaus. Bron:http://www.trouw.nl/religieenfilosofie/hirsiali/artikelen/1043733703458.html MrEsco

missysaloua01
28-01-2003, 16:03
het zijn er nu veel meer en trouwens denk je dat ze die klachten serieus gaan nemen ik bedoel we zijn MAAR marokanen en moslims

tonk
28-01-2003, 16:09
Voor het in behandeling nemen van de klacht maakt het niet uit of er 157 klachten zijn of 1570 of 15700. Ook voor de 'uitkomst' maakt het volgens mij niet uit hoeveel klachten er zijn. Of er nu 1 klacht gegrond is of 1000 klachten, maakt geen verschil.

MrEsco
28-01-2003, 16:12

maakt alle verschil... als we een grotere groep vormen krijgen onze geroepen sneller en meer gehoor bij de politieke partijen. In een perfecte wereld zou het geen verschil maken... wake up and smell the thee...

DESPERADA
28-01-2003, 16:14
''Tegen VVD-politica Ayaan Hirshi Ali is een recordaantal klachten binnengekomen bij de diverse anti-discriminatiebureaus. De landelijke klachtenteller stond gisteravond op 157; ter vergelijking: op '***-Marokkanen' van Rob Oudkerk kwamen 20 klachten, op imam El-Moumni's 'Homoseksualiteit is een ziekte' zo'n 100. Alleen Pim Fortuyn scoorde er in zijn korte politieke carrière meer.'' 1 klacht of 1000 Wat is het verschil......?! Beland toch in de prullenbak.... :rolleyes: Propaganda van NL zet zich niet in voor Moslim's, als je een afvallige bent dan wordt je met open armen ontvangen en wordt er alles voor je gedaan maar als je maar geen Moslim bent........

Moderator
28-01-2003, 16:35
Origineel gepost door MrEsco Ik kon mijn ogen niet geloven... slechts 157 moslims hebben klacht ingedient bij de meldingspunt discriminatie... Er zijn 800 000 moslims in Nederland... Dit is een manier van vreedzaam uiten dat dit niet kan. Niet moeilijk dat we nooit geaccepteerd worden omdat we niet als 1 groep staan. Ik kan het niet geloven, in Nigeria zijn er rellen uitgebroken, het land stond in brand nadat een journalist een uitspraak deed over onze Profeet Mohammed (vzmh) en wij kunnen zelfs niet 1 front vormen om onze ongenoegen te tonen. Ik heb veel moeten pikken na 11 september, elke dag kwam er wel wat bij maar dit Pik ik niet... Profeet Mohammed (vzmh) heeft veel voor de islam gedaan, zich geofferd voor onze geloof. Ik ga niet passief staan te kijken hoe ze de boodschapper van Allah (swt) beledigt. MrEsco Salaam, Dat aantal was zondagavond actueel. Inmiddels zijn er alleen al via Marokko.nl al meer dan 850 klachten verstuurd. Wat zou het uitmaken denk je als AMOV reeds opgezet was ;) Moderator

mokromike
28-01-2003, 16:37
Ik hoop in iedergeval dat er wel meer dan 157 mensen naar de demonstratie in Den Haag komen tegen Hirschi Ali !! ZIE WWW.SALAM.NL Wan t dat is namelijk het alleminste wat je kunt doen. Ik weet anders niet of wij het waard zijn om onszelf Moslim te mogen noemen !

Kaboutertje
28-01-2003, 17:10
hoi missysaloua01, ik heb ook een klacht ingediend en heb meteen de volgende dag een mailtje gekregen dat ik moest reageren en mijn telnr moest doorgeven en dacht ook van er wordt niets mee gedaan maar ze hadden me gebeld en ze vroegen me of ze mijn toestemming wilde dat het doorgegeven wordt in Amsterdam en dat het doorgestuurd wordt naar het Openbaar Ministerie. dus ik ben benieuwd en ik hoop dat ze er echt wat mee gaan doen. Ik hoop dat ze haar uitkicken uit de Politiek zal wel niet (VVD) dus liefie denk wel dat ze het serieus nemen.

MrEsco
28-01-2003, 18:28
Origineel gepost door Moderator Salaam, Dat aantal was zondagavond actueel. Inmiddels zijn er alleen al via Marokko.nl al meer dan 850 klachten verstuurd. Wat zou het uitmaken denk je als AMOV reeds opgezet was ;) Moderator Ik sta nog steeds open voor AMOV mischien dat jullie nu meer tijd ervoor hebben. AMOV zou een sterke Lobby zijn voor kwesties zoals deze aan de politiek duidelijk te maken... MrEsco

MrEsco
28-01-2003, 19:45
Origineel gepost door bezoeker99182 ik hoop voor de moslims dat ze niet zo stom zullen zijn om nederland te willen veranderen in een land als nigeria. dan gaan we hier geen stemmen of klachten meer tellen maar pistolen, knuppels en wat dies meer zij. dan gaat de beer pas echt los en daar is niemand mee gebaat. Ik hoop dat de nederlandse politiek niet DOM genoeg is om het probleem te negeren anders blijven er minder en minder oplossingen over... Er is maar een beperking van wat ik kan verdragen... Moge Allah ons behoeden van fouten... MrEsco

miss_kreta
28-01-2003, 20:05
Ik heb 4 klachtbrieven verstuurd: - naar ayaan - de vvd - meldpunt - meldpunt

MrEsco
28-01-2003, 23:13
en graag uit ik mijn problemen aan mensen die het veroorzaken, als jij er last van zou hebben dan stel ik voor dat je er ook wat aan doet... of mag dat ook niet... If your not a part of the solution, you must be part of the problem... aan alles is er een keer zijde. Wil je zeggen dat het niet jou probleem wordt wanneer je buurman zich gekwest voelt? MrEsco