Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Israël introduceert bussen alleen voor Palestijnen

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7

Saliiss
04-03-2013, 18:42

Dit is discriminatie!!! Lijkt net Amerika in de jaren 50 . Had ook dit soort joden acties... Belachelijk enige gevaar dat men kent is het jodendom met hen rare gedachtengang. Een keurige Palestijn die alleen werken Wil word al scheef aangekeken belachelijke acties!!!

TamentthDhen
04-03-2013, 19:53
de Amerikaanse oud-president Carter zei het een paar jaar geleden al: israel is het enige Apartheid land op aarde

TamentthDhen
04-03-2013, 20:01
Omdat Israël het enige land is waar Joden vrij zijn van antisemitisme En om dat zo te houden zijn er nu eenmaal extra maatregelen nodig meen je die:hihi:

TamentthDhen
04-03-2013, 20:07
huh, ja? Als Israël zijn grenzen openstelt voor hun buurlanden, zal het antisemtisme toenemen in Israël haha ik geloof nog steeds niet dat je die meent

Equalitymen
04-03-2013, 20:30

huh, ja? Als Israël zijn grenzen openstelt voor hun buurlanden, zal het antisemtisme toenemen in Israël antisemitisme is een Europees fenomeen en hoort totaal niet thuis in het midden oosten of bij moslims.....dus ik weet niet waar je het over hebt?...israel haar eigen grenzen open stellen haha laat me niet lachen wanneer is dat dan ooit gebeurt dan...maar goed dat de Palestijnen zich zelf verdedigen is alleen maar een goede zaak hezbollah en hamas dat zijn pas de echte strijd krachten achter de Palestijns verzet en ik steun ze 100% tegen kindermoordenaars laf zijn israeliers zonder Amerika waren ze niks

Equalitymen
04-03-2013, 20:48
In het Midden Oosten is er meer antisemitisme dan in Europa hoor en kindermoordenaars? waar haal je dat nu? Israël heeft zelf speciale kinderklinieken voor Palestijnse kindjes die moeten verzorgd worden jongen ik praat niet eens meer doe eerst je huiswerk goed voor dat je iets gaat verdedigen want je vertoont schaapjes gedrag napraten net als een papegaai...en ja ziekenhuizen bouwen voor speciale zielige kinderen van Palestijnse moeders agghh weet je wat ze zouden moeten doen ophouden met onschuldige mensen vermoorden en het land terug geven dan zouden heel die ziekenhuizen niet nodig zijn pipo

Mathijs
04-03-2013, 20:54
bussen alleen voor Joden...mmmm antisemitiesch?

Mathijs
04-03-2013, 20:57
Heeft een busmaatschappij een extra bus ingelegd om de (palestijnse) arbeiders vlotter naar het werk te krijgen en alle racisten gaan uit hun dak en etaleren hun jodenhaat :hihi: de israelische overheid ontkent het trouwens. beetje oplletten aub.

MoroccanShow
04-03-2013, 20:59
ik heb nu meer medelijden met de joden als de palastijnen gekregen. de joden denken dat zij de uitverkoren zullen zijn en dat allah s.w.t hen zal begunstigen voor hen eeuwige trouw aan de juiste godsdienst. ya allah s.w.t ze weten niet dat zij uitstel hebben gekregen:hihi: en wat mijn broers en zussen betreft zij zijn het die de hemel zullen vullen. mogge die dag snel komen.

MoroccanShow
04-03-2013, 21:07
Allah is voor hen pas 2e of 3e keus, als uitverkorenen hebben ze daar redelijk goed zicht op, droom verder. ow geloven zij ook in de 3 eenheden geest van de vader, zoon van de god? ik droom veder niets hoor. la illah ilalah, ou allah ou allah ou malik lhamd. Joden en Moslims zullen in het paradijs arm in arm lopen, mark my words ;) ja en de christenen ook, en vergeet niet het volk van sabour allah s.w.t heeft hen ook het paradijs beloofd. maar dan hebben we het niet over de hedendaagse joden etc. maar over de eerste joden tot aan het christendom en zo veder.

MoroccanShow
04-03-2013, 21:10
sommige mensen die hen jeugd dromen niet waar hebben kunnen maken, gaan hier zwaar los op een marokkanen site. moet je eens zien posten als een stel bezetenen haha:lol: het zijn ook altijd van die eenzame zure misselijke mensen die je op straat weleens aantreft en waar geen hond naar om kijkt. maar aan ego short het niet zolang wifi een groen signaal af geeft:hihi:

Veerzara
04-03-2013, 21:11
wauw dit is toppunt van racisme! nog even en ze worden gedeporteerd naar de gas kamers....maar goed dat de Palestijnen tot de laagste klasse behoorden wisten we allang http://youtu.be/z0iujR6Ph6Y George Galloway :love:

Mathijs
04-03-2013, 21:13

Wat ontkennen ze mahijs. Het ministerie van Vervoer ontkent met klem dat het hier om gesegregeerde bussen gaat dus geen speciale bussen voor palestijnen volgens hen..al zeggen ze in de zin erna precies het omgekeerde.. De aparte lijnen zijn, volgens hun lezing, bedoeld om 'de stress van Palestijnse arbeiders te verlichten'. en dat is de dubbele tong die jij dan weer verdedigd zulke zinnen is hetzelfde als zeggen. "je hebt aan twee dingen een hekel, aan antisemitsme en joden"

MoroccanShow
04-03-2013, 21:15
Ik ga ook naar het paradijs :banana: ja dat hopen we allemaal:D

MoroccanShow
04-03-2013, 22:12
Ik zie je daar wel :D nou inschallah ik hoop het voor je, maar ik hoop het voor me zelf en de rest toch het meest.

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7