Bekijk originele versie : hoe schokkend!!
alhoceima
28-01-2003, 13:45
Salaam broeders en zusters....ik was net aan het kijken op www.trouw.nl en las de colum van ayaan hirsi Ali....ik ben echt geschrokken....
Woorden van haar;......
"Vergis je niet: ik heb al veel Nederlandse moslims aan mijn zijde, ze komen alleen nog niet naar buiten. Maar zodra ze dat doen, zodra dingen gaan veranderen en wet worden, zal het geen zin meer hebben om mij te doden. Voor mij is het gewoon een kwestie van volhouden. Hoe lang ik nog bewaking nodig heb? Niet lang meer. Het gaat niet alleen over mij. De islam en de manier waarop mensen of partijen zich inzetten om de leer van Mohammed te verdedigen is een internationaal onderwerp geworden, opgetekend in rapporten van de Verenigde Naties. Bin Laden en zijn stoet hebben precies het tegenovergestelde bereikt van wat zij voor ogen hadden. Het zal eerst erger worden - de aanval op Irak zal aantonen hoe erg - maar 11 september, mark my words, was het begin van het einde van de islam.''
Salaam Alaikoem
Toufik19
28-01-2003, 13:46
zij zal later nog meer schrikken
Die vrouwen werkt behoorlijk op mijn zenuwen................ :kwaad:
Chatefemqemamu
28-01-2003, 14:20
Dat mens heeft echt iemand nodig om 'r wakker te schudden... :rolleyes:
wordt er echt moe van.. pfff..
Dat mens is BEWUST en MET VOLLE VERSTAND ons Moslims
aan het beledigen, krenken en uitdagen...
Wat ze gezegd heeft dit zal haar NOOIT worden vergeven...
Allah, De Beschermers van de Islam en de Vrijwilligers slapen niet...
THRILLER
28-01-2003, 14:36
moge god haar op het rechte pad zetten. dat is het enige wat er aan toe te voegen heb. ik ga geen worden aan haar vies maken.
Deamn wat kan die vrouw mij boos maken zeg!!!!
maar Allah swt zal haar staffen voor haar daden Insha Allah.
Chatefemqemamu
28-01-2003, 14:53
Het meest erge vind ik dat ze bij mij het gevoel oproept dat ik 'r nek wil omdraaien... :boos:
alleen het feit dat zij zulke gevoelns bij me kan oproepen... grmmb pffff... :(
W T F denkt ze dat ze is...
:auw:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.