Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wenkbrauwen als de Beroemde zangeressen???

Pagina's : [1] 2 3

Assialady
07-01-2005, 23:05

Salaam mensen!! Ik heb een beste vriendin en die haalt wenkbrauwen echt super goed weg! Ze haalt het weg met touwtje namelijk! Bij mij haalt ze het ook altijd weg :D Je krijgt echt van die mooie strakke wenkbrauwen die echt in een super model zitten!!! Dus mensen wie intresse heeft laat het me weten via een pmtje en dan praten we verder.. Oja de prijs wat ze ervoor vraagt is maar 5euro... :D :D Kuzzies Assialady

Funk_Lady_Flex
08-01-2005, 08:58
:goedzo: asalaam aleikoem, lieve zuster ik wilde je wat vertellen, vat het alsjeblieft niet negatief op. ik bedoel het goed, maar wenkbrauwen epileren is haram. het mag niet volgens ons geloof. Moge Allah ons vergeven inscha-Allah wasalaam aleikoem

madame_hind
08-01-2005, 11:18
asalaam aleikoem, lieve zuster ik wilde je wat vertellen, vat het alsjeblieft niet negatief op. ik bedoel het goed, maar wenkbrauwen epileren is haram. het mag niet volgens ons geloof. Moge Allah ons vergeven inscha-Allah wasalaam aleikoem :goedzo: haal het aub weg, het is niet goed om andere zusters aan te sporen tot zaken die haraam zijn.

Assialady
08-01-2005, 13:13
Salaam zusters, Het is niet mijn bedoeling om mensen op het slechte pad te brengen. Allah swt heeft ons hersens gegeven. De meiden die hier komen kijken kunnen zelf beslissen of ze het willen of niet. Ik verplicht niemand om te reageren of iets dergelijks. Maar lieve zusters bedankt voor jullie reactie en ik begrijp wat jullie bedoelen :-) Wa salaam Assialady

Casaouia_Style
08-01-2005, 16:06

:hihi: als ik 4 maanden geleden deze topic las, had k je wel gepm'd maar k heb het epileren afgeleerd hamdoulah me eigen vorm is veel mooier vind ik ;) wel thnx

wipneusje
08-01-2005, 16:56
Salaam mensen!! Ik heb een beste vriendin en die haalt wenkbrauwen echt super goed weg! Ze haalt het weg met touwtje namelijk! Bij mij haalt ze het ook altijd weg :D Je krijgt echt van die mooie strakke wenkbrauwen die echt in een super model zitten!!! Dus mensen wie intresse heeft laat het me weten via een pmtje en dan praten we verder.. Oja de prijs wat ze ervoor vraagt is maar 5euro... :D :D Kuzzies Assialady Vond je het mooi dan van die hele dunne gepileerde wenkbrauwen :rolleyes: , ik vind het echt oerlelijk, je eigen vorm wenkbrauwen past altijd het beste bij je gezicht, maar als ze doorlopen kun je het beter wel weghalen vind ik, anders lijk je net een jongen :D

Assialady
08-01-2005, 17:18
Salaam! Je kan zulke mooie rechte en mooie vorm ook hebben zonder dat het dun is... Ik zelf heb geen dunne wenkbrauwen.. Ze zijn goed gevormd en recht.... Ik zelf vind die hele dunne echt afschuwelijk!!

wipneusje
08-01-2005, 17:29
Salaam! Je kan zulke mooie rechte en mooie vorm ook hebben zonder dat het dun is... Ik zelf heb geen dunne wenkbrauwen.. Ze zijn goed gevormd en recht.... Ik zelf vind die hele dunne echt afschuwelijk!! Ik haal wel eens een paar haartjes aan de onderkant weg om een strakkere wenkbrauwlijn te krijgen, maar omdat ik dat al zo vaak gedaan heb, groeien die haartjes niet meer aan, dus hoef ik niet eens meer te epileren.. maar het zijn ook maar 4 haartjes per wenkbrauw :D dus veel werk heb ik er niet aan

farida_22
18-01-2005, 11:34
beste dames, ik was vijftien, op school zei een meisje tegen mij. '' Weet je jij bent echt een hele mooie meisje maar die wenkbrauwen verpesten het'' Deze opmerking van haar heeft mij aanleiding gegeven om me wenkbrauwen te gaan epilirin. Ik had echt vreseleke wenkbrauwen breedde was 1 meter en onsymetrisch en door me kaar alsof die niet gekamt is. daarna begon ik me te schamen en dacht er alleen maar aan. daarna ging ik de uiteindes epilirin, toen leek het op muizestaartjes, dik-dun kombinatie, maar nu zitten ze redelijk goed. ik krijg zelf af en toe komplimenten, ik heb het onvoorstelbare bereikt, zeg ma. ma ik had liever vanzelf mooie wenkbrauwen gewild, als ik 3 dagen niet epileer komt er een warrige bos te voorschijn. Ik zou zeggen dames met vanzelf mooie wenkbraauwen verpest jezelf niet denk aan als je oud word, dan moet je blijven bijepilirin.

missy_riffia007
18-01-2005, 12:27
ey ey... heb je misschien een foto van een van de wenkbrauwen die zij heeft geepileerd... ik hou namalijk ook niet van superdunne wenkbrauwen...et mislukt bij mij heel vaak whaha... maare hoe bedoel je>>> met een touwtje?? enne assialady heeft gelijk...degenen die hier komen hebben zelf hersenen...en paar jaar geleden zo ik zo een topic gewoon negeren, omdat het haram is... maar het is MIJN keuze nu wel te reageren...maare goed dat jullie het tegen je zusters zegge :goedzo:

lailaxxx
18-01-2005, 12:40
asalaam aleikoem, lieve zuster ik wilde je wat vertellen, vat het alsjeblieft niet negatief op. ik bedoel het goed, maar wenkbrauwen epileren is haram. het mag niet volgens ons geloof. Moge Allah ons vergeven inscha-Allah wasalaam aleikoem helemaal gelijk :goedzo: wees blij met wat je hebt en hou et zo als et is

Assialady
18-01-2005, 19:38
Salaam dames!! Ben een tijdje weg geweest.. Hey ik zal een paar fotos maken zodat jullie kunnen zien wat zij dan al heeft gedaan... Mensen uit Azie( turkije iran enz...) die kunnen zo met een touwtje ongewenste haartjes weghalen.. dat geldt ook voor je wenkbrauwen.. ze haalt de ongewenste haartjes weg boven je wenkbrauw en zo krijgt die ook vorm.. ook gebruikt ze een kammetje en een schaar.. zo knipt ze die lange stukken.. en zo krijg je zo'n mooie vorm... natuurlijk gebruikt ze ook een pincet voor de onderkant van je wenkbrauw... Ik ga vrijdag naar haar toe want ze moet die van mij ff doen.. en dan maken we fotoss... dan kunnen jullie het zien!! Kuzzies Assialady

Tatouzient_love
18-01-2005, 20:23
Veel Turken doen dat ook met een touwtje :D, maar het resultaat s wel mooi(bij sommige dan) ;)

miss_roena
18-01-2005, 22:50
Hai HAi ... Turken zijn er hhet best ein met Touvvtjes... epileren ... Kent iemand de kapsalon PAPATYAAA ... evvaaa daar moet je egt zijn om je vvenkbrauvven te doen ...trouvven svoor alles :D Veel Succesv....(K)

diamanda
13-02-2005, 20:35

hallo ik zou graag haar tel of email adress hebben ik ben namelijk op zoek naar zo,n iemand. groetjes :D

Pagina's : [1] 2 3