Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kijk eens wat mensen van ons denken!!

Pagina's : [1] 2

LZN
28-01-2003, 13:12

Neem maar eens een kijkje op dit forum! http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25746.

roosje22
28-01-2003, 13:21
wel grappig zeg! Ik heb ook een klacht tegen haar ingedient, dat mens is gewoon een pim fortuyn wannabe ik bedoel Pim zei: Islam is een achterlijke cultuur wat zegt die miep: Islam is een achterlijke godsdienst. Hoe bedoel je ze moet echt de originaliteitsprijs krijgen hoor! Maar eerlijk gezegd moeten we haar niet serieus nemen ik bedoel kijk ze heeft niet eens respect voor haar eigen vader die ze vreselijk zwart op de tv zit te maken. Ze wordt totaal niet serieus genomen ze hoopt een tweede pim te worden maar dan mist ze een heel belangrijke factor namelijk de blanke huidskleur. Ze is zelf ook een alochtoon wat een domme miep is t. Ik vraag me af wat er in zo een persoon omgaat kan het niet begrijpen hoor. :rolleyes:

miss_mariam17
28-01-2003, 13:21
wat heeft Hirsi Ali eigenlijk gezegt??? ik zie het nu pas

roosje22
28-01-2003, 13:23
Origineel gepost door 0000 jaaaaaaa ik weet het . ik ken er niet meer tegen man weet rijst is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed koop je weet wat ik bedoel zo niet dan ben je een pannekoek liefst oooo dan ben ik een pannenkoek :confused:

miss_mariam17
28-01-2003, 13:27

ik snap er niks van kan iemand mij uitleggen wat zij gezegt heeft!!

sammmy
28-01-2003, 13:28
wajio wat een znoen zeg!!! wallah ik ga haar iets aan doen. ik trek het niet meer. dit *** land mag van mij de kanker krijgen zo das eruit

Riady
28-01-2003, 13:54
Ik heb het ook gelezen en " hoezo gefrustreerde autochtonen"??? Het blijkt maar weer wat voor schijntolerantie er in Nederland heerst! Overigens dat geld beide kanten op!

Simran
28-01-2003, 14:18
Godsamme, ik werd echt KWAAD toen ik die reacties las!!!!!!!!!!! PPPfffffffffffff, damn hey...........

roosje22
28-01-2003, 15:15
Origineel gepost door Junkie4Life Haar vader zwartmaken op tv? Zou ik ook doen, als hij me zulke shit flikte, zij heeft jarenlange mishandeling gehad, en weet ik veel wat voor andere shit, ik ken haar hele levensverhaal niet, maar zij heeft wel veel meegemaakt! En haar ENIGE fout is dat ze nu cultuur met geloof verwart;) Think about it Wat je ouders je ook aan doen, je mag hen nooit zo behandelen begrijp je. Als jouw ouders je zo iets aan doen ga jij het toch ook niet in de krant zetten. Een nederlands gezegde: "Je gaat je vuile was toch niet buitenhangen". Wat mijn ouders mij ook aandoen, ik zal tot op de dag dat ik sterf respect voor ze blijven houden voor het feit dat ze mij op deze aarde hebben gezet. Hetgeen wat je ouders allemaal voor jou hebben gedaan kun je nooit aan hen terug geven snappie! Wat ze je ook hebben aan gedaan. En tuurlijk is het niet goed dat je mishandeld wordt. De mensen die dat bij hun kinderen doen hebben een paar flinke steken los in hun hoofd maar hou je prive leven in huis en niet over heel Nederland op tv.

roosje22
05-02-2003, 15:54
Origineel gepost door JaseyX Ik kan me heel goed voorstellen dat als je het zelf zou hebben meegemaakt dit niet zou zeggen... Het praat niet goed dat Ayaan sommige dingen zegt waar ik het niet mee eens ben, maar feit is dat ze het in ieder geval probeert te onderbouwen (ookal is die onderbouwing poep in zuiverste vorm) dat is nu juist het verschil want wat die miep verward is geloof en cultuur. Neem bijv. de vrouwenbesnijdenis zover ik weet is geen enkele islamitische vrouw/meisje die ik ken besneden en gebeurt dat dus niet in marokko en vele andere islamitische landen. Het staat ook niet in de Koran dat dat moet gebeuren bij een vrouw. Ze weet niet waar ze het over heeft, haalt alles door elkaar en denkt dat ze de slimste persoon op aarde is terwijl ze juist de meest onwetende persoon is die ik naast P. Fortuyn heb gezien. Ze creeƫrt haat en bereikt met haar opmerkingen precies het tegenovergestelde. En onderbouwen doe je met feiten niet met persoonlijke belevenissen daarom gaat het ook helemaal nergens over.

roosje22
05-02-2003, 15:57
Origineel gepost door Junkie4Life Ja, ik zag zulke dingen vroeger wel op www.polinco.net Maar daar werd ik echt pissig op Enne Roosje, ik zal ook mijn ouders altijd respecteren, dat word ons ook aangeleerd door ons geloof, maar zoals je kan zien, heeft zij haar geloof verloren. jah eigenlijk heb ik hele diepe medelijden met deze vrouw. Ze heeft geen geloof is volgens eigen zegge atheist en kijkt zo negatief op het leven. Overal waar ze komt wordt ze gehaat en probeert nu een veilige haven te vinden bij de Nederlanders, terwijl naar mijn mening zij haar alleen als tweede Pim Fortuyn willen om stemmen aan te trekken. Kon je zo een vrouw maar helpen om weer op de juiste weg te raken en de leugens en onwaarheden haar proberen duidelijk te maken :rolleyes:

kickboxgirl
05-02-2003, 16:05
ja juist roosje ze heeft geen geloof ze lult om mensen ze is wanna bee pim that's itt ze zoekt aandacht en dat wil ze gewoon bereiken om over islam te praten en tegen de media pffffffffffffffffff we moeten haar gewoon geen aandacht schenken dat mens is getikt en komt aandacht tekort en is psychische gestoord. beslama

roosje22
05-02-2003, 16:23
Origineel gepost door kickboxgirl ja juist roosje ze heeft geen geloof ze lult om mensen ze is wanna bee pim that's itt ze zoekt aandacht en dat wil ze gewoon bereiken om over islam te praten en tegen de media pffffffffffffffffff we moeten haar gewoon geen aandacht schenken dat mens is getikt en komt aandacht tekort en is psychische gestoord. beslama haar negeren denk ik dat het erg fout kan gaan denk maar aan Pim! Iedereen dacht dat niemand die praatjes zou geloven maar het tegendeel is bewezen. Nee ik vind het wel een goed idee dat we met zn alleen een klacht tegen haar konden indienen, hierdoor kan ze vervolgt worden en is dit een waarschuwing voor alle overige politicie dat ze een beetje op hun woorden moeten letten en dat het zwartmaken van moslims niet de manier is om stemmen te winnen. We moeten terug vechten en niet over ons heen laten lopen.

mimi_tangaouia
05-02-2003, 16:44
ik kon beide sites al fok.nl en policoni.net ze zijn gewoon ziek en dat zullen zij waarschijnlijk ook van ons vinden

Pagina's : [1] 2