Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wil een Marokaans feest!!!!!

Liefste
28-01-2003, 13:03

hallo allemaaal Ik heb effe een vraagje aan jullie?????? Weten jullie wannneer er weer zo'n leuke feest wordt gegeven, het moet wel in de buurt van Eindhoven zijn. Want vorig jaar is er ook een leuke marokaanse feest gegeven in Eindhoven. En iedereen vondt het kei gezelllig. Maar weten jullie nog wie dat feest had georganiseerd????? Want dan mail ik effe die persoon, om te vragen of ie nog zo'n feest wil geven. Beslama, Nesma(die wil feesten)

Toufik19
28-01-2003, 13:04
even ter verduidelijking: zo een feest is haram

Liefste
28-01-2003, 13:06
Origineel gepost door Toufik19 even ter verduidelijking: zo een feest is haram Nou Nou zeg naar KOrn luisteren is oook haram :D ................Ik ga heus niet op jongens jacht ofzo..........mis gewoon marokaanse feesten..................snappie

Zin_Rabat
28-01-2003, 13:10
Salaam Ogtie , Ik Heb Vaage Plannen Gehoord Over Een hele leuke Feest Maar Ik Kan je er helaas nog niet veel over vertellen Als het voor mij Duidelijker Wordt Dan Zal Ik je Zo Snel mogelijk informeren en jou niet alleen Maar het is zo te zien wel in de smaak gevallen bij de mensen????.......... Gr Rbatie :zwaai:

RaZer
28-01-2003, 13:13

Origineel gepost door Nesma Nou Nou zeg naar KOrn luisteren is oook haram :D ................Ik ga heus niet op jongens jacht ofzo..........mis gewoon marokaanse feesten..................snappie Maar de mannen gaan wel op vrouwenjacht :D de vraag is kan jij die verleiding weerstaan? je zal zeker ja antwoorden. Maar of ik dat 1 2 3 geloof. Dat weet ik niet. Maar doe wat je wil doen. :D

Liefste
28-01-2003, 13:17
Origineel gepost door Zin_Rabat Salaam Ogtie , Ik Heb Vaage Plannen Gehoord Over Een hele leuke Feest Maar Ik Kan je er helaas nog niet veel over vertellen Als het voor mij Duidelijker Wordt Dan Zal Ik je Zo Snel mogelijk informeren en jou niet alleen Maar het is zo te zien wel in de smaak gevallen bij de mensen????.......... Gr Rbatie :zwaai: Kun je dan ook niet een heel klein beetje vertellen.........en hoe weet jij dat????

Zin_Rabat
28-01-2003, 13:20
Nou Nou Zeg Dus Jullie willen er een echte jacht van maken Voor mij is het meestal iets waar je naar toe gaat mensen te leren kennen gewoon voor de lol en echt niet in het bijzonder jongens en gewoon met zijn alle lol maken op een beschaafde fatsoenlijke manier Wij maken er meestal familie trips van Zo blijft iedereen beschaafd ;) maar lieverd ik snap je als je naar zulke feesten gaat dan zeggen sommige jongens de meisjes vragen er gewoon op terwijl dat helemaal niet zo het geval hoeft te zijn Oke Er Zijn Enkele Uitzonderingen Tussen Maar goed :zwaai:

Liefste
28-01-2003, 13:20
Origineel gepost door RaZer Maar de mannen gaan wel op vrouwenjacht :D de vraag is kan jij die verleiding weerstaan? je zal zeker zeggen ja. Maar of ik dat 1 2 3 geloof. Dat weet ik niet. Voor doe wat je wil doen. :D Ten eerste mag ik nog niet eens van me mammie naar jongens kijken of er mee praten, en aangezien ik een braaf meisssie ben die altijd na mamie luistert.... anders krijg ik klappies:zweep: .......zal dat niet gebeuren. En van mij mag er ook een feest worden gegeven zonder jongens!! :stout:

RaZer
28-01-2003, 13:21
Origineel gepost door Nesma Ten eerste mag ik nog niet eens van me mammie naar jongens kijken of er mee praten, en aangezien ik een braaf meisssie ben die altijd na mamie luistert.... anders krijg ik klappies:zweep: .......zal dat niet gebeuren. En van mij mag er ook een feest worden gegeven zonder jongens!! :stout: En die feest van vorig jaar? Was die zonder jongens?

Zin_Rabat
28-01-2003, 13:27
Kun je dan ook niet een heel klein beetje vertellen.........en hoe weet jij dat???? ;) ja meissie ;) hoor je het wel Insha allah

Liefste
28-01-2003, 13:27
Origineel gepost door RaZer En die feest van vorig jaar? Was die zonder jongens? Nee gekkie................maar als er zo'n feest komt mag er niet met elkaar worden geschanst anders wordt je eruit gezet!!!!!! Je moet gewoon net als broer en zus met elkaar omgaan.................snappie :D

Liefste
28-01-2003, 13:29
Origineel gepost door Zin_Rabat Kun je dan ook niet een heel klein beetje vertellen.........en hoe weet jij dat???? ;) ja meissie ;) hoor je het wel Insha allah Maar wordt het dan weet in Eindhoven gegeven......dat zal wel super mega leuk zijn. :D

Liefste
28-01-2003, 13:46
Origineel gepost door MrCharme Jij bedoeld die feest in de TU/e (Technische Universiteit van Eindhoven)....waar ook tegelijkertijd een marokkaanse modeshow werd gehouden? Ik was daar ook, teminste als je deze bedoeld. Dat was een heel leuk feest waar geen alcohol werd geschonken en waar je niet eens mocht roken. Op een gegeven moment hielden ze een uur pauze...gingen we allemaal eten....ik dacht dat het bestond uit thee en koekjes.... nee hoor....het was een uitgebreide halal catering met alles erop en eraan!! En die tribune....alatifff wat zaten daar veel mooie vrouwen met hijaab zeg.... De gestoorde vrouwen gingen natuurlijk dansen. Ja, ik bedoel dat feest..............het was echt gezellig en verder hebben we geen vervolg gezien.....van mij mag er wel elke maand zo'n feest komen.................iedereen had het na ze zin.............DUS WE WACHTEN OP EEEN NIEUWE LEUKE FEEST