Bekijk originele versie : Mannen, hoe ver gaan jullie??
Noesajbah
28-01-2003, 09:31
Stel je eens voor, je bent insha allah gelukkig getrouwd en dan zal er wel insha allah een moment zijn , waarin je besluit om kinderen te nemen. Zo gezegd zo gedaan.Je vrouw is dan zwanger!! En dan komt er heel wat bij kijken, want vrouwen zijn dan heel moeilijk tijdens die periode! Stel je eens voor midden in de nacht heeft je vrouw trek in pure chocolade met HELE hazelnoten!!Om 3 uur 's nachts!En je hebt allerlei chocola in huis behalve pure chocola met HELE hazelnoten?? Wat ga je doen??
Ik heb een vriendin en dit was haar broer overkomen, de dag ervoor had hij echt van alles gekocht allerlei chocolade en snoep en juist midden in de nacht om klokslag 3 uur werd ze wakker en ze zei: IK WIL PURE CHOCOLA MET HELE HAZELNOTEN!! En hij zei tegen d'r van we hebben genoeg chocola beneden, ga dat maar eten, maar ooh nee, ze wilde PURE CHOCOLA MET HELE HAZELNOTEN! En ja hoor midden in de nacht is hij op zoek gegaan naar die chocola en gelukkig heeft hij het bij een pompstation gevonden! Iwa en zij was blij en hij kon weer slapen!
Ik heb meer van dit soort dingen gehoord, mijn zwager meskien, zo die had het zwaar te verduren!
Maar heren hoe ver zouden jullie gaan???
Noesje :zwaai:
andalusie
28-01-2003, 10:27
Je bent gek, een stoot op haar oog dat kan ze krijgen midden in de nacht..........
nee grapje, voor mijn schatje zou ik dat ook doen. Als getrouwd stel moet je elkaar bijstaan in moeilijke tijden. Maar ik vind het eerlijk gezegd wel een vreemde situatie; zin in chocolade midden in de nacht.....hahahaha iwa fhem
Noesajbah
28-01-2003, 10:36
Origineel gepost door Mr. Cap
Je bent gek, een stoot op haar oog dat kan ze krijgen midden in de nacht..........
nee grapje, voor mijn schatje zou ik dat ook doen. Als getrouwd stel moet je elkaar bijstaan in moeilijke tijden. Maar ik vind het eerlijk gezegd wel een vreemde situatie; zin in chocolade midden in de nacht.....hahahaha iwa fhem
haha Mr. Cap maar dit is echt gebeurd!! Ik lachte me dood, maar voor degene was het minder leuk!!Ze wilde gewoon pure chocola met HELE hazelnoten en niet anders!! Dus geen stukjes ofzo maar HELE!! En het bleef niet bij chocola, ze wilde een keer ook midden in de nacht een macaroni schotel, echt waar ik verzin het niet, maar ze maakte haar man wakken en zei, ik wil een macaronischotel en wel nu!! Anders kan ik niet slapen en ja hoor ook weer midden in de nacht is hij gaan KOKEN!Dat vind ik een onwijs lieve man! Maar zij kon er ook niks aandoen, ze sliep en opeens, yep daar had ze trek in en ze moest het gewoon eten!!
En ze heeft trek in de gekste dingen op de gekste tijden !!Maar he , hij kreeg wel een beeldschone zoontje, dus achteraf vond hij het de moeite waard!
En Mr. Cap is jouw dit al overkomen, of moet het je nog overkomen insha allah?
samira007
28-01-2003, 10:57
Dat is toch mooi dat hij dat doet
want sommige mannnen zouden hun
vrouwen echt wel laten zitten
groetjes mij
Noesajbah
28-01-2003, 11:05
Origineel gepost door samira007
Dat is toch mooi dat hij dat doet
want sommige mannnen zouden hun
vrouwen echt wel laten zitten
groetjes mij
Daar heb je gelijk in, zulke mannen bestaan ook!Maar die vind ik echt wreed!!Ik bedoel die vrouwen kunnen er ook niks aandoen!
Noesje
Zo ver zou ik dus echt niet gaan, ben geen loopjongen....
Als ze echt zo kieskeurig/egoistisch is, mag ze het zelf halen.......maar is ik de volgende ochtend moet werken...ga ik dus echt niet
Noesajbah
28-01-2003, 12:09
Origineel gepost door Najim
Zo ver zou ik dus echt niet gaan, ben geen loopjongen....
Als ze echt zo kieskeurig/egoistisch is, mag ze het zelf halen.......maar is ik de volgende ochtend moet werken...ga ik dus echt niet
Meen je dat nou Najim?? Zij kan er ook niks aandoen, maar op dat moment moet ze datgene gewoon hebben! Dus jij laat haar wreed stikken?
Noesje
Origineel gepost door Noesajbah
Meen je dat nou Najim?? Zij kan er ook niks aandoen, maar op dat moment moet ze datgene gewoon hebben! Dus jij laat haar wreed stikken?
Noesje
Ik meen het jammer genoeg wel...... als je vrouw van je houdt dan zou ze je niet 3 uur op laten staan......
Als er alleen melkchocolade is dan kan ze dat zelf gaan halen ......... maar mij diep in de nacht laten opstaan voor een reep chocola????
Kijk, als ze ziek is dan is het een ander verhaal, desnoods ga ik 'snachts drie keer met haar naar het ziekenhuis of de dokter....
Noesajbah
28-01-2003, 14:01
Origineel gepost door Najim
Ik meen het jammer genoeg wel...... als je vrouw van je houdt dan zou ze je niet 3 uur op laten staan......
Als er alleen melkchocolade is dan kan ze dat zelf gaan halen ......... maar mij diep in de nacht laten opstaan voor een reep chocola????
Kijk, als ze ziek is dan is het een ander verhaal, desnoods ga ik 'snachts drie keer met haar naar het ziekenhuis of de dokter....
Najim, jij weet denk ik niet hoe vrouwen zijn tijens deze periode en vraag je moeder eens!! want geloof me , ik weet wel zeker dat zij jouw vader ook op de gekste momenten de gekste dingen heeft gevraagd!! Dat kan niet anders met zwangere vrouwen!
Dus ga het vragen en dan zul je weten wat ik bedoel!
ik heb een zus die zwanger is maar bij haar valt het gelukkig mee, wel wil ze patat ontbijten vroeg in de ochtend.
ze wil ook wel altijd haar zin hebben .
andalusie
28-01-2003, 14:15
nee het is mij niet overkomen, en voorlopig gebeurt mij zoiets ook niet.
groetjes......
Noesajbah
28-01-2003, 14:32
Origineel gepost door Mr. Cap
nee het is mij niet overkomen, en voorlopig gebeurt mij zoiets ook niet.
groetjes......
HAHA maak me niet wakker :p
Gair insha allah!
Noesje
Bent_Fes
28-01-2003, 14:48
Origineel gepost door Arab_Grote_Neus
Daar heb je schoonouders toch voor. Die zorgen wel voor een verse aanvoer van voedsel, drinken etc.
wat l ul jij nou.........en ga aub weg met die gore avater van je!!!!!!!
Bent_Fes
28-01-2003, 14:50
Maar Noesajbah het komt niet zo vaak voor dat vrouwen zo reageren, mij zus die had er ook geen last van...en als het mij zou overkomen dan zou ik mijn man er niet mee lastig vallen, maar het zelf halen....
Noesajbah
28-01-2003, 14:50
Origineel gepost door Arab_Grote_Neus
Daar heb je schoonouders toch voor. Die zorgen wel voor een verse aanvoer van voedsel, drinken etc.
Voorzover ik weet hoort een man voor zijn gezin te zorgen! Als zij dan alleen moet rekenen op haar ouders, wat moet ze dan met een man!!
Noesje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.