Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes die vreemdgaan??!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Amine
28-01-2003, 00:51

Het is wel raar. dat meisjes nu vreemdgaan. Heb het natuurlijk over marokkaanse meisjes. Wat hebben ze aan 2 of 3 vrienden? Het gaat er toch om dat je met degene een toekomst opbouwt. Of zijn ze gewoon oversext en willen ze de hele dag gepakt worden. :confused:

Dida
28-01-2003, 00:55
Of zijn ze gewoon oversext en willen ze de hele dag gepakt worden. :confused: HaHaHaHaHaHaHaHaHaHahaHa :haha: :hihi:

Amine
28-01-2003, 01:22
Ja is waar, waarom nemen ze dan meerdere vrienden

Laysa
28-01-2003, 04:19
Salaam ... De rollen zijn omgedraaid ... de wereld blijft niet hangen in een bepaald gedeelte en zo ook niet mensen .... tsja de grenzen vervagen .. iemand een krijtje ??????? Effe proberen weer te tekenen .....http://smilies.networkessence.net/s/otn/confused/1zhelp.gif :zwaai:

Wa7ida
28-01-2003, 09:29

Ewa jah zielig mensen toch!! Die meisjes denken dat hun zitten de PLAYEN (ze3ma) niet wetend dat ze KEIHARD worden gedist. En daarom lach ik ze vierkant uit. :melig: :melig: :melig: Lekker voor ze :hihi:

minora
28-01-2003, 10:22
Origineel gepost door Amine Het is wel raar. dat meisjes nu vreemdgaan. Heb het natuurlijk over marokkaanse meisjes. Wat hebben ze aan 2 of 3 vrienden? Het gaat er toch om dat je met degene een toekomst opbouwt. Of zijn ze gewoon oversext en willen ze de hele dag gepakt worden. :confused: tja heb hier ook een topic over geopend. laat ze lekker, want als je er iets van zegt dat krijg je toch als antwoord dat je jaloers bent or whatever. :(

Miss_Nerd
28-01-2003, 11:42
Origineel gepost door Amine Het is wel raar. dat meisjes nu vreemdgaan. Heb het natuurlijk over marokkaanse meisjes. Wat hebben ze aan 2 of 3 vrienden? Het gaat er toch om dat je met degene een toekomst opbouwt. Of zijn ze gewoon oversext en willen ze de hele dag gepakt worden. :confused: EWaa jaa je hebt van die rare gevalllen... ze wilen denk ik gewooon 1tje uitkiezen je weett toch als hte ui tis met die andere heb je die andere NOG...wallah die meissies zijn ZIEK>. en hebben harde klappen nodig....

Amine
28-01-2003, 12:15
Ik had een vriendin, ik had een vermoede dat ze vreemdging dusz had ik haar getest, en bleek dat ze er gewoon intrapte. Mijn beste vriend had haar gebeld om af te spreken. Eerst wou ze niet. Hij vroeg haar of ze een vriend had en ze zei gewoon van niet. Volgende dag gingen ze afspreken..................

zahia21
28-01-2003, 12:23
waaajaaaw, blijkbaar heb je haar niet genoeg aandacht gegeven,maar nee hoor,dan heeft ze nog geen recht om vreemd te gaan, ach Amine, je komt wel de vrouw van je dromen tegen,inshallah. Nee AMine,ik geef je geen ongelijk, wat miss nurd zei,als het met de ene uit is,heeft ze een andere,hahahahha. WEl slim hoor, maar zoals iemand anders al eerder zei, ze worden zelf ook geplayd,terwijl ze denken dat ze het slim spelen. Amine,ik hoop voor jou het beste inshallah, okeee laat dat meid maar, je bent een lieve jongen die een lieve meid verdient,okee daaaag!!!

zahia21
28-01-2003, 12:26
maar amine,vertel,ik ben vergeten te vragen hoe het is afgelopen met die vriend,vertel, vertel.....

Afrowoman
28-01-2003, 12:30
het komt ook vaker voor dat getrouwde vrouwen vreemd gaan. :( huwelijk is gewoon speelgoed geworden!!! Jammer genoeg :huil: waarom zouden mensen dan willen trouwen :confused:

Amine
28-01-2003, 12:44
Nou ik vroeg hem om met haar af te spreken. Dus heeft hij het ook gedaan, ze gingen elkaar alleen ontmoeten. Ongeveer een half uur erna had ik met haar afgesproken. Dus we gingen naar bios etc...... Op de terugweg had ik haar ermee geconfronteerd.

didi_1
28-01-2003, 13:01
Als een jongen 10 meisjes heeft is ie stoer En als een meisjes 10 jongens heeft is ze een .........(h.o.e.r.)

Geitje
28-01-2003, 14:10
Origineel gepost door Amine Het is wel raar. dat meisjes nu vreemdgaan. Heb het natuurlijk over marokkaanse meisjes. Wat hebben ze aan 2 of 3 vrienden? Het gaat er toch om dat je met degene een toekomst opbouwt. Of zijn ze gewoon oversext en willen ze de hele dag gepakt worden. :confused: Om maar even te zwijgen over de jongens. ;)

Amine
28-01-2003, 15:31

Nou ik denk dat meisjes het vaker doen (vreemdgaan) alleen zij worden minder snel gepakt

Pagina's : [1] 2 3 4