Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Dromen die uitkomen. Hoe kan dit?

Pagina's : 1 [2]

ourdia
25-02-2013, 20:56

Het beste is om zoveel mogelijk koran te reciteren ! Dat hept heel erg. Ik droomde vroeger ook over van alles en nog wat. Ik heb zelfs een keer gedroomd Dag des oordeels. die droom vergeet ik nooit meer. :( koran citeren doe ik af en toe maar ik luister ook weleens koran. maar kan dit iets te maken hebben met bezeteneheid, shir als je dat hebt. ik heb het wel ooit van iemand gehoord maar kan het nergens na lezen. als ik zo een chitan droom krijg dan weet ik dat maar zodra ik een droom krijg met een betekenis dan weet ik dat ook. ja de droom van uom al kayam heb ik ook weleens gehad maar dat zal wel komen omdat ik er bezig mee was voor het slapen gaan. Allah ou arlam.

UmmMeryem
25-02-2013, 21:00
koran citeren doe ik af en toe maar ik luister ook weleens koran. maar kan dit iets te maken hebben met bezeteneheid, shir als je dat hebt.ik heb het wel ooit van iemand gehoord maar kan het nergens na lezen. als ik zo een chitan droom krijg dan weet ik dat maar zodra ik een droom krijg met een betekenis dan weet ik dat ook. ja de droom van uom al kayam heb ik ook weleens gehad maar dat zal wel komen omdat ik er bezig mee was voor het slapen gaan. Allah ou arlam. Wees sterk meid, en zet deze gedachte uit je hoofd ! Ga koran reciteren en vertrouw op Allah subhana wa ta3la ! Probeer surah Albakarah af te laten spelen in je kamer , Surah Albakrah reinigt je huis tegen de shitans !! vraag Allah subhana wa ta3la tijdens je gebed om je te beschermen tegen het kwade,

Fisabilillaah
25-02-2013, 21:02
http://i49.tinypic.com/3451x21.jpg http://i46.tinypic.com/2i6mezl.jpg dit logo zeg maar. ( links onderin) Deze logo is me niet bekend zuster. Misschien dat je de namen en de auteurs van de boeken kan vermelden. Dan weet ik ineens over welke boeken het hier gaat want naar mijn weten waren er geen vertrouwde boeken in het Nederlands. Kan zijn dat ik me vergis.

UmmMeryem
25-02-2013, 21:06
Deze logo is me niet bekend zuster. Misschien dat je de namen en de auteurs van de boeken kan vermelden. Dan weet ik ineens over welke boeken het hier gaat want naar mijn weten waren er geen vertrouwde boeken in het Nederlands. Kan zijn dat ik me vergis. Mohammad ibn Saalih al-'Oethaymien Ik weet niet of je hem kent ught?

Fisabilillaah
25-02-2013, 21:09

Mohammad ibn Saalih al-'Oethaymien Ik weet niet of je hem kent ught? Ja ik ken hem maar hij heeft toch geen dromen uitgelegd?

UmmMeryem
25-02-2013, 21:16
Ja ik ken hem maar hij heeft toch geen dromen uitgelegd? Check je pm.

ourdia
25-02-2013, 21:17
Wees sterk meid, en zet deze gedachte uit je hoofd ! Ga koran reciteren en vertrouw op Allah subhana wa ta3la ! Probeer surah Albakarah af te laten spelen in je kamer , Surah Albakrah reinigt je huis tegen de shitans !! vraag Allah subhana wa ta3la tijdens je gebed om je te beschermen tegen het kwade, nee dat is geen gedachten die ik heb dat is een feit jammer genoeg maar ja hamdoelilah. moge Allah ons beschermen en genezen van ziketes inshAllah. ja was er veel mee bezig met soerat albakara draaien in huis, denk dat ik weer ga beginnen. inshAllah dat het gaat helpen. thanx voor je hulp.

UmmMeryem
25-02-2013, 21:19
nee dat is geen gedachten die ik heb dat is een feit jammer genoeg maar ja hamdoelilah. moge Allah ons beschermen en genezen van ziketes inshAllah. ja was er veel mee bezig met soerat albakara draaien in huis, denk dat ik weer ga beginnen. inshAllah dat het gaat helpen. thanx voor je hulp. Insha Allah Vertrouw op Allah subhana wa ta3la ! P.s Rukiah kan je ook luisteren is ook goed !

Turksbro
25-02-2013, 21:22
Ik droom bijna dagelijks over dingen die letterlijk uitkomen. De nacht ervoor of enkele nachten ervoor heb ik er dan over gedroomd. Het gaat hier over gebeurtenissen die zowel mij overkomen als bij een ander. En vaak gaat het over totaal onverwachtse dingen. Het frappante hiervan is dat ik die dromen ook als echt meegemaakt onthoud. Eerlijk gezegd begrijp ik niet hoe dit kan. Ik krijg dus een soort van visioenen in mijn dromen.. -__- Kan iemand hier een verklaring voor geven? In de Koran lezen we dat de profeet Yusuf ook visioenen had en uitlegger van dromen was. Inderdaad is het mogelijk dat dromen kunnen uitkomen. Je droomt een stukje van lehfe maruz ( alles wat in de boek vastsstaat). Wil dit nu zeggen dat je een heilige bent :) Neen, er zijn genoeg helderziende op deze aardkloot die hetzelfde als jouw hebben maar altijd zijn daar grenzen aan verbonden. Dus relevante boodschappen over de toekomst voor zelfgewin zal buitenschot blijven.

Oum-Sayfudien-Gharieba
25-02-2013, 21:39
Misschien moet je voor je gaat slapen dua's doen en surat ayat alkursi lezen dan zul je waarschijnlijk niet meer dromen. Ik droomde vroeger ook heel vaak, soms wwerd ik huilend wakker .. Maar voor ik ga slapen reciteer ik altijd de koran en ik zet mijn koran boek open op surah Albakarah. en ik heb onder mijn kussen surah Albakarah op papier. en Hamdullilah ik droom de laatste tijd niet meer ! Barak ALLAH ou feekie oughty Alhamdoullilah smeekgebeden horen we altijt te doen! en dat doe ik Alhamdoullilah elke ochtend elke avaond, middag adkhaar ook zowel in de ochtend etc. het zijn geen enge dromen ofzo! maar heeft meer met islam etc te maken! en ook val ik altijd in slaap met koran al van kleins af!

UmmMeryem
25-02-2013, 21:48
Barak ALLAH ou feekie oughty Alhamdoullilah smeekgebeden horen we altijt te doen! en dat doe ik Alhamdoullilah elke ochtend elke avaond, middag adkhaar ook zowel in de ochtend etc. het zijn geen enge dromen ofzo! maar heeft meer met islam etc te maken! en ook val ik altijd in slaap met koran al van kleins af! Goed van je mascha Allah. :goedzo:

miss-taza
02-03-2013, 17:55
In de Koran lezen we dat de profeet Yusuf ook visioenen had en uitlegger van dromen was. Inderdaad is het mogelijk dat dromen kunnen uitkomen. Je droomt een stukje van lehfe maruz ( alles wat in de boek vastsstaat). Wil dit nu zeggen dat je een heilige bent :) Neen, er zijn genoeg helderziende op deze aardkloot die hetzelfde als jouw hebben maar altijd zijn daar grenzen aan verbonden. Dus relevante boodschappen over de toekomst voor zelfgewin zal buitenschot blijven. Was ik maar zo heilig. Helaas ik bid niet meer en ik voel me verslagen. Constant heb ik een gevoel van woede en onbegrip. Helaas kan ik dit gevoel niet verklaren. Het is alsof ik iedere moment in tranen uit kan barsten. En dan ook nog die dromen erbij. Alles behalve rationeel..

miss-taza
02-03-2013, 17:56

Iedereen bedankt voor jullie reacties & advies.

Pagina's : 1 [2]