Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Getergde Arabieren slaan terug

Pagina's : [1] 2 3

ErikS
07-01-2005, 08:07

Bron: Trouw Met een grootse inzamelingsactie heeft een getergd Saoedi-Arabië gereageerd op het verwijt van gierigheid tegenover de slachtoffers van de Aziatische tsunamivloed. De tv liet de hele dag beelden zien van de rampgebieden, met aansporingen om gul te geven. In de moskee van de hoofdstad Riad konden mensen giften in natura afleveren. Tegen het eind van de avond stond de teller op vijftig miljoen euro. Geestelijken hielden gloedvolle bespiegelingen over de gunstige invloed van gulheid op lichaam en geest. ,,Open de poorten van het paradijs!'', riep een man Gods. ,,Zakenlieden, hoe denkt u dat u zich zal voelen als u op de jongste dag moet toegeven, dat u deze kans om de hemel te verdienen heeft gemist?'' Hij reageerde boos op gezeur van gevers, die eisten dat ze op een erelijst zouden worden vermeld. Een dag eerder verhoogde de Saoedische staat zijn toezeggingen van 8 miljoen tot 24 miljoen euro. De in Saoedi-Arabië gevestigde Islamitische Ontwikkelingsbank deed daar acht miljoen euro bovenop. In de uitzending kregen de ambassadeurs van Indonesië en Sri Lanka de vraag voorgelegd waarom moskeeën zo wonderlijk waren gespaard. De diplomaten antwoordden dat dat inderdaad soms was voorgekomen. De kritiek op de vermeende vrekkigheid van Arabische olielanden was extra pijnlijk vanwege de vele Aziaten, die daar werken. Het gemopper kwam ook van binnenuit. De te kijk gezette Golfarabieren sloegen hard terug. Het staatje Qatar, met weinig meer inwoners dan Friesland, beloofde 8 miljoen euro. Koeweit doneert hetzelfde bedrag en de Verenigde Arabische Emiraten 16 miljoen. Arabische landen, bron van gierige terroristen.

RECHTUIT
07-01-2005, 08:53
Erik S, Gierige terroristen ,hahahaha jij zotte moppen tapper. Vergeet niet dat Engeland en Japan en Amerika geld doneren dat van het Iraakse volk eigendom is.Dus dankzij dood van Irakezen worden er mensen in Azie gered. Het allergrootse geldbedrag voor hulp allertijden is grotendeels Moslimgeld grotendeels Iraakse geld maar ook geld van andere olielanden,ik denk 75percent van hulp komt van Islamitsche landen.Dus ik vraag U beleefd om de meer dan 150000 Iraakse doden te respecteren.

Pista
07-01-2005, 09:02
Erik S, Gierige terroristen ,hahahaha jij zotte moppen tapper. Vergeet niet dat Engeland en Japan en Amerika geld doneren dat van het Iraakse volk eigendom is.Dus dankzij dood van Irakezen worden er mensen in Azie gered. Het allergrootse geldbedrag voor hulp allertijden is grotendeels Moslimgeld grotendeels Iraakse geld maar ook geld van andere olielanden,ik denk 75percent van hulp komt van Islamitsche landen.Dus ik vraag U beleefd om de meer dan 150000 Iraakse doden te respecteren. Dat moet je nu eens effe duidelijk uitleggen, daar krijg ik kop noch staart aan! En niet op je duimen zuigen. :maf:

Thawrah
07-01-2005, 09:04
Arabische landen, bron van gierige terroristen. Het is nog maar de vraag of al die belooftes ook daadwerkelijk nagekomen zullen worden.

atropos
07-01-2005, 09:05

Erik S, Gierige terroristen ,hahahaha jij zotte moppen tapper. Vergeet niet dat Engeland en Japan en Amerika geld doneren dat van het Iraakse volk eigendom is.Dus dankzij dood van Irakezen worden er mensen in Azie gered. Het allergrootse geldbedrag voor hulp allertijden is grotendeels Moslimgeld grotendeels Iraakse geld maar ook geld van andere olielanden,ik denk 75percent van hulp komt van Islamitsche landen.Dus ik vraag U beleefd om de meer dan 150000 Iraakse doden te respecteren. je cijfers zijn al even mallotig als je politieke en maatschappelijke analyses...en al even ongehoord. knots de lala!

RECHTUIT
07-01-2005, 09:10
Dat moet je nu eens effe duidelijk uitleggen, daar krijg ik kop noch staart aan! En niet op je duimen zuigen. :maf: Mijn uitleg is extreem duidelijk en je reactie is extreem door media gemanipulleerd. Ga terug naar school en leer eens logisch redeneren. Duivelse christelijke Amerikanen zitten in Irak en doden masaal Irakezen voor olie. Tis al bewezen dat die oorlog enkel voor olie is.Dus jij begrijpt niet dat de duivelse Amerikanen nooit vrijwillig geld zullen geven omdat zij doden om geld te nemen. Ook Engeland en Japan.Die sluiten miljarden kontrakten in illegale bezette land Irak. Slaap maar lekker verder jij dwaze gemanippuleerde.

ErikS
07-01-2005, 09:14
Erik S, Gierige terroristen ,hahahaha jij zotte moppen tapper. Vergeet niet dat Engeland en Japan en Amerika geld doneren dat van het Iraakse volk eigendom is.Dus dankzij dood van Irakezen worden er mensen in Azie gered. Het allergrootse geldbedrag voor hulp allertijden is grotendeels Moslimgeld grotendeels Iraakse geld maar ook geld van andere olielanden,ik denk 75percent van hulp komt van Islamitsche landen.Dus ik vraag U beleefd om de meer dan 150000 Iraakse doden te respecteren. De anti-zionistische propagandamachine draait weer op volle toeren, lees ik.

Thawrah
07-01-2005, 09:22
De vraag is bovendien: geven de Arabieren donaties omdat ze willen helpen of daarmee een plaatsje in het pradijs te kopen?

ErikS
07-01-2005, 09:25
De vraag is bovendien: geven de Arabieren donaties omdat ze willen helpen of daarmee een plaatsje in het pradijs te kopen? Precies, Hij reageerde boos op gezeur van gevers, die eisten dat ze op een erelijst zouden worden vermeld.

RECHTUIT
07-01-2005, 09:36
De vraag is bovendien: geven de Arabieren donaties omdat ze willen helpen of daarmee een plaatsje in het pradijs te kopen? Doet er niet toe.Geven is geven en nemen is nemen.Als je geeft dan geef je ,Punt uit. Want als je geeft dan red je anderen.Maar als je geld geeft dat niet van jou is dan moet dat openlijk gezegd worden.Zoals vuile christelijke Engelsen en vuile christelijke Amerikanen die geld geven dat ze gestolen hebben met dodelijke geweld van onze broeders de Irakezen. Moge God alle Iraakse slachtoffers een plaatje geven in paradijs.EN moge God alle Amerikaanse en Engelse en JApanse en Joodse millitairen en heel hun fammillie vernietigen en in hel te smijten voor altijd.Ook zij die hen steunen.

Immanuel
07-01-2005, 09:43
Mijn uitleg is extreem duidelijk en je reactie is extreem door media gemanipulleerd. Ga terug naar school en leer eens logisch redeneren. Duivelse christelijke Amerikanen zitten in Irak en doden masaal Irakezen voor olie. Tis al bewezen dat die oorlog enkel voor olie is.Dus jij begrijpt niet dat de duivelse Amerikanen nooit vrijwillig geld zullen geven omdat zij doden om geld te nemen. Ook Engeland en Japan.Die sluiten miljarden kontrakten in illegale bezette land Irak. Slaap maar lekker verder jij dwaze gemanippuleerde.RECHTUIT, Jouw uitleg van deze situatie is extreem kortzichtig. De opbrengsten van de olie die in Irak wordt gewoonnen blijft in Irak en wordt besteed aan de wederopbouw van dat land. Op basis van het principe "wie wat beweert moet dat bewijzen" zag ik van jou graag het bewijs van de door Japan en Engeland gesloten miljardencontracten. Veel van de bedrijven die, tegen de stroom in, zaken doen in Irak hebben een contract met de Amerikaanse overheid. Die bedrijven worden niet betaald door Irak maar door Amerika. Daarnaast is, op voorspraak van de Amerikanen, een groot deel van de internationale schulden die Irak is aangegaan onder het bewind van Saddam Hoessein, kwijtgescholden. Hierbij gaf Amerika zelf het voorbeeld door een enorm bedrag van meerdere miljarden kwijt te schelden. Groet, Immanuel

RECHTUIT
07-01-2005, 09:53
RECHTUIT, Jouw uitleg van deze situatie is extreem kortzichtig. De opbrengsten van de olie die in Irak wordt gewoonnen blijft in Irak en wordt besteed aan de wederopbouw van dat land. Op basis van het principe "wie wat beweert moet dat bewijzen" zag ik van jou graag het bewijs van de door Japan en Engeland gesloten miljardencontracten. Veel van de bedrijven die, tegen de stroom in, zaken doen in Irak hebben een contract met de Amerikaanse overheid. Die bedrijven worden niet betaald door Irak maar door Amerika. Daarnaast is, op voorspraak van de Amerikanen, een groot deel van de internationale schulden die Irak is aangegaan onder het bewind van Saddam Hoessein, kwijtgescholden. Hierbij gaf Amerika zelf het voorbeeld door een enorm bedrag van meerdere miljarden kwijt te schelden. Groet, Immanuel Jij bent zo naief dat ik zweer dat je beter zwijgt .Want je bent jezelf zodanig aan het belachelijk maken dat jij mensonwaardig aan het worden bent.Er zijn grenzen aan naief gedrag.Ik ben extreem onder de indruk van je onwetendheid.Maar ja zolang je land maar meeprofiteerd van goedkope aardolie dan is het goed zeker.Ik begrijp je.Maar ik veracht je denkwijze die het rechtvaardigd dat vuile Amerikaanse christenen in Irak aanwezig zijn en onze broeders afslachten.Ik wens iedereen die Amerikanen steun het allerslechtse in hun leven en in leven van hun naasten zoals de Amerikaanse duivelse christenen dat van Irakezen en van Moslims wensen.

Tim76
07-01-2005, 09:57
Al het geld dat europa en z'n bevolking geeft is ook afkomstig van dode Irakezen, jezus Rechtuit wat ben jij toch een verknipte achterdochtige geest.

Grover
07-01-2005, 10:02
rechtuit heeft deels gelijk. en de mensen die hem belachelijk proberen te maken weten dat dondersgoed en schamen zich deels voor de waarheid. maar 50 miljoen is takke weinig want die theedoek rukker geeft alleen aan zijn vakantie 110 miljoen euro uit in marbella tijdens de zomer.

RECHTUIT
07-01-2005, 10:03

Al het geld dat europa en z'n bevolking geeft is ook afkomstig van dode Irakezen, jezus Rechtuit wat ben jij toch een verknipte achterdochtige geest. Jij bent oneerlijk zoals vele duivelse christenen.Ik heb het hier duidelijk gemaakt dat ik over de staatsdonatie's aan het praten ben en niet die van bevolking.

Pagina's : [1] 2 3