Bekijk originele versie : Samira Abbos bij Jongeren Lagerhuis
Hahaha..3la schreeuwlelijk :D
-Y-
SweetRose
27-01-2003, 19:26
wie of wat is dat? :rolleyes:
dag asri :zwaai: :D
wanneer was dat?!?!?!
Ik mis de laatste tijd altijd het lagerhuis :( :(
Op welke dagen komt het eigenlijk en hoelaat :)
alqadafi
27-01-2003, 19:31
zaterdag 21:00
en maandag voor jongeren rond 19:00 dacht ik.
Missrapster
27-01-2003, 19:32
tfoe...kmoest vandaag kijken van mn lerares......shit kben dood
Origineel gepost door zin 'n midar
wie of wat is dat? :rolleyes:
dag asri :zwaai: :D
Klik hier http://www.abbos.nl
Haar kop moet je wel herkennen :D
-Y-
Missrapster
27-01-2003, 20:16
wallah ik vind haar egt een stoere meid...alleen haar 's' is soms egt dodelijk....:D
Lady_Cazawia
27-01-2003, 20:41
ja ik heb het ook vandaag gezien, ik vond dat ze goed gesproken heeft alleen schreewde ze soms inderdaad te veel maar jah het is een mocro so I understand that :D
Maar die ene jongen heeft ook heel goed gesproken, zo'n kaaskop beetje flink was ie, hij had best goed gesproken vind ik.
Is echt een toppie het lagerhuis, kijk ik altijd :goedzo: ;)
Thallaw en beslamaaa :zwaai:
oujdia_s16
28-01-2003, 17:22
wajouw wajouw wajouw, hla gekkerd die samira abbos ze kan niet praten en ze herhaalt alles maar ik ben nederlander zegt ze en tegen die jongen zij ze jij hebt zwarte haren dus jij bent allochetone, je zag gewoon haar zwarte haargroei hahahahaah bij haar blonde haren!!!!
DESPERADA
28-01-2003, 17:48
Triest figuur zo kwam ze bij mij over :jammer: o.a door dat ''wanne be Dutch'' gedoe
Ewa_nador
28-01-2003, 18:42
Kijk als zich zelf als een nederelander wilt zijn. Haar probleem dus what the hell is the problem leave her alone.
DESPERADA
28-01-2003, 18:50
Origineel gepost door Ewa_nador
Kijk als zich zelf als een nederelander wilt zijn. Haar probleem dus what the hell is the problem leave her alone.
Kijk als ik nou een mening over haar heb, laat me dat dan zeggen daar zijn we hier toch voor, discussieren! What the hell is the problem leave us alone :rolleyes: :D :)
Origineel gepost door DESPERADA
Kijk als ik nou een mening over haar heb, laat me dat dan zeggen daar zijn we hier toch voor, discussieren! What the hell is the problem leave us alone :rolleyes: :D :)
Helemaal mee eens, waar zijn we hier anders voor?
Liefs Safia :zwaai:
Ja, vandaar die blonde haren!!!
'Ik ben geeeeeen allochtoon hoor. Ik ben Nederlander. Ik ben Nederlander! Ze barstte bijna in snikken uit, zo graag wil ze zich als Nederlander voordoen. TFOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE!!!!!!!!!!!
Dalilah18
29-01-2003, 10:16
Dag Asri of moet ik samira zeggen.
Je zit jezelf wel heel erg te promoten voor een uitgerangeerde doos. Je bent totaal uit, weetje nog wel. Ga in een graf liggen en trek het zand naar je toe. Anderen hebben je allang voorbij gestreven. Blonde gek
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.