Bekijk originele versie : Marokkaanse party'zzzzzzzzzzzz
Wat vinden jullie daar nou eigenlijk van? Zouden ze niet verboden moeten worden?
Funk_Lady_Flex
06-01-2005, 15:55
Die zyn nog erger dan gewone dancings.
Ze lokken er letterlyk de marokkanen naartoe wetend dat de meesten moslims zyn.
Terwyl by dancings ook vaak de ingang word geweigerd aan allochtonen.
Inplaats dat ze kleding voorschriften verplichten, maar nee hoor. Kom in je sting alles is welkom. Waar wil dit heen gaan. En sommige meiden denken echt ze jennefer Lopez zijn of zo. En vooral de mode van nu? Als of sommige gaan paardrijden... Allah ester oe sfie.
Funk_Lady_Flex
06-01-2005, 16:07
Nie overdryve :o
Het is de waarheid. Het is op tv geweest en ze vroegen jongen of ze hier voor een vriendin komen en wat zeiden ze: Hier vind ik geen vrouw met wie ik later wil trouwen, met andere worden het zijn toch allemaal hoeren.
Funk_Lady_Flex
06-01-2005, 16:24
Kledy heeft hier nix mee te make.
Ik keur da nie goe da ze uitgaan mja wie ben ik?
Funk_Lady_Flex
06-01-2005, 16:25
Kryg ik nu reputatiepuntje? :D
Funk_Lady_Flex
06-01-2005, 16:50
Hoezo gierig? :D
Mocrobrains
06-01-2005, 17:40
Dan moeten we andere soorten feesten organiseren die wel binnen de islaam horen.
Wat kunnen we doen om die feesten niet door te laten gaan, zijn er ideeen.
Dan moeten we andere soorten feesten organiseren die wel binnen de islaam horen.
Ke kunt je vrienden erop aanspreken. Want het wordt niet georganiseerd door de kafirun, zoals iemand eerder deed voorkomen.
Latex.
Khanoussi
06-01-2005, 17:50
Dus jij wil iemand anders z'n plezier onmogelijk maken door feesten niet door te laten gaan :confused:
Niemand verplicht je om naar die feesten te gaan hoor :rolleyes:
over scholing gesproken, welke opleiding hebben jullie genoten :hihi:
Jullie komen o zo smart over :D
Inplaats dat ze kleding voorschriften verplichten, maar nee hoor. Kom in je sting alles is welkom. Waar wil dit heen gaan. En sommige meiden denken echt ze jennefer Lopez zijn of zo. En vooral de mode van nu? Als of sommige gaan paardrijden... Allah ester oe sfie.
Jij doet er toch niet aan mee, wat is het probleem dan?
Bent-casa
06-01-2005, 18:17
Dat kunnen we niet. Er blijven en er zijn nog altijd mensen die die feetsen goedkeuren helaas.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.