Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zoekt er iemand een ziana

LZN
06-01-2005, 12:21

salam alikom allemaal, me zus layla is ook een ziana al bijna 6 jartjes enne ze is heeeeel bekend hier in denhaag en rondom andere steden en ook belgie zeheeft de nieuwste trendsqua kleding mocht je niet teveel van drukte houden op kleding of juist weer wel . of zoek je een beplde kleur dat kun je lleaal bij der vinden jurken zijn voornamelijk sisi urken ze doet de make-up e ze heeft de nieuwste sieraden . ze verhuurt ok (stoelen kongisstoele) moht je vervolgens ook naar en catering zoeken of dj dat kan zij ok allemaal voor je regelen want ze werkt namelijk ook met een catering en een dj . jah vor vraag of informaie moet jemaar met me in cotact komen hpelijk tot snel!!!!!!!!!! :) ;).

soennia80
06-01-2005, 12:38
Hey Loubna zou jij mij misschien de info kunnen mailen svp? soennia80@hotmail.com

anissa.kan
06-01-2005, 20:21
hallo werkt jou zus ook in maroc tijdens de vakantie, heb je foto´s kun je ze mij zenden am51_58@hotmail.com. alvast bedankt

nouheeltje
13-01-2005, 13:53
ooooooooohhhhhhhhhh deze meid ken ik ze is goed meiden echt geloof me!!!!!!!!!!! Ze zet hele mooie make up en doet je haar prachtig!!!!!!!! echt een meid die van alle markten thuis is. Haar jurken zijn ook beeldig!!!!!!!!Ze zal er zeker voor zorgen dat je een hele mooie prinses bent die dagen!!!!!!!!!!!!!Ze heeft stoelen waar je ook uitkunt kiezen en lopers met pilaren, en ze heeft ook een 3amaria! ECHT EEN SUPER VROUW!!!!!!! En zeker niet duur!! Bel haar kan kun je een afspraak maken 06-20326436