Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Angel21 heeeeeeeft mij gedist ...

Pagina's : [1] 2

Vin
27-01-2003, 17:03

Angel 21 heeft mij gedist :(:(:huil:

Vin
27-01-2003, 17:07
boeeeeeeeehoeeeeeeeeeee:huil:

Noer3inetie
27-01-2003, 17:10
nu begin je echt op mijn zenuwen te werken :kwaad:

emsoem
27-01-2003, 17:12
jaa net wat jij nodig had :kwaad: =emsoem=

Overspel
27-01-2003, 17:16

Mesckien, hij is gedist... Druiloor!!! Dissen voor jij gedist wordt... het gaat om een kwestie van macht.. :bril:

True_angel
27-01-2003, 17:24
Origineel gepost door MissOogappeltje oh mijn God! Hij staat weer voor mijn neus! Wat een nachtmerrie! ff van de schrik bijkomen! hahah miss iik zie het :D

Zin_Rabat
27-01-2003, 17:25
citaat: Origineel gepost door Overspel Mesckien, hij is gedist... Druiloor!!! Dissen voor jij gedist wordt... het gaat om een kwestie van macht.. Nou Ja Zeg Nooit Gehoord Van Een Serieuse Relatie Voor Altijd bij elkaar blijven of komen deze woorden niet in gij's rijtje voor in de toekomst voor Allah ie ster elke dag begin ik mij stand punt meer te bevestigen mannen...................... :confused: :tranen: :love2:

Vin
27-01-2003, 17:26
ooooooooooooo ze dacht dat ik Overspel was:D:D hahahah Ik dacht al :rolleyes:

Overspel
27-01-2003, 17:28
Origineel gepost door MissOogappeltje oh mijn God! Hij staat weer voor mijn neus! Wat een nachtmerrie! ff van de schrik bijkomen! hahahaha meid... je bedoeld eerder een Dagmerrie!!! :hihi:

Overspel
27-01-2003, 17:29
Origineel gepost door Rizlane hahah miss iik zie het :D wat zie jij!!!??? domme blinde varkenKip.. :kwaad:

Overspel
27-01-2003, 17:32
Origineel gepost door Zin_Rabat citaat: Origineel gepost door Overspel Mesckien, hij is gedist... Druiloor!!! Dissen voor jij gedist wordt... het gaat om een kwestie van macht.. Nou Ja Zeg Nooit Gehoord Van Een Serieuse Relatie Voor Altijd bij elkaar blijven of komen deze woorden niet in gij's rijtje voor in de toekomst voor Allah ie ster elke dag begin ik mij stand punt meer te bevestigen mannen...................... :confused: :tranen: :love2: Ik spreek alleen voor mij zelf... Relatie!! Je hebt tegenwoordig verschillende rellaties... ik ben meer voor Hoge lat relatie.. :D

True_angel
27-01-2003, 17:32
Origineel gepost door Overspel wat zie jij!!!??? domme blinde varkenKip.. :kwaad: wat voel jij je aangesproken :eek: maar misssssss vergeet niet he!!!! de auto ik regel wel voor muziek :D

Overspel
27-01-2003, 17:35
Origineel gepost door MissOogappeltje he maar over een half uur dan is het avond! :D Inderdaad... dan ga jij zeker effe sesamatraat kijken, daarna een glaasje warme melk :melk: drinken en naar bed... zzz zzz zzzzzzz zzzz zzzz zzzzz zzzzz zzzz Nou, droom zacht meid.. :hihi: zzzz z zzzzz zzzzz zzzzz zzz.....!!!!!!!!!!!!!

Overspel
27-01-2003, 17:39
Origineel gepost door Rizlane wat voel jij je aangesproken :eek: maar misssssss vergeet niet he!!!! de auto ik regel wel voor muziek :D :kwaad: dwing me niet!!! :kwaad: Want anders.... ach laat ook maar.. een kip blijft een kip.. :cool:

Overspel
27-01-2003, 17:40

Origineel gepost door MissOogappeltje Dank je wel schat! Kom je dan ff een verhaaltje voorlezen? Ik wil het verhaal van Doornroosje waar de prins het prinsesje een zoen geeft! :D Ik geef je een dikke vuist op je hoofd... :D

Pagina's : [1] 2