Bekijk originele versie : Help!!
haii allemaal,
Wat kan je doen als je last hebt van dat je zeg maar bang bent om zwanger te worden door je broers die ook thuis wonen. Dus dat je altijd je kleren controleert de wc en de douch ook en zo.
Weet iemand wat je daar tegen kunt doen??
Het klinkt een beetje raar maar ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
Alvast bedankt
groetjes mint_groen.
justice21
05-01-2005, 23:08
weet je eigenlijk wel hoe een vrouw zwanger wordt???????
sexy_sherine
06-01-2005, 10:02
hahahahaha schatje
je kan maar op 1 manier zwanger worden en dat is door sex te hebben met een man.
en niet van een toiletbril of van een overhemd met vocht van je broer, anders was heel nederland zwanger.
hahahahahahahahahahahahahahahaha
khadija86
06-01-2005, 18:05
hahahahaha schatje
je kan maar op 1 manier zwanger worden en dat is door sex te hebben met een man.
en niet van een toiletbril of van een overhemd met vocht van je broer, anders was heel nederland zwanger.
hahahahahahahahahahahahahahahaha
Wallah iella !
..dan had ik al elftal kinderen ..
Maak je maar niet druk meid... hahaha ik lach je niet uit hoor;)
meent ze dit serieus??? GRAPJAS!!! je wordt niet zwanger door aan de t-shirt van je broer te ruiken, gekkie, volgens mij had jij een heeeellleeee slechte biologieler(a)ar(es) op de middelbare school..... :stout:
Schattig, ik zie het al voor me dat ze steeds bang is om te plassen omdat ze denkt dat ze dan zwanger wordt hihi
Ja man, wallahiellah, hahahhaha
Meid, Je kunt niet zwanger worden als je op een toilletbril gaat zitten waar toevallig sperma opzit haha..
Vrouwen worden zwanger op een hele andere manier.. En niet op die manier.
Dus maak je niet druk, Zwanger wordt je heus niet van een T-shirt van je broer..
Liefs,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.