Bekijk originele versie : Nazwijn (LPF) spreekt bij Vlaams Belang
Tweede-Kamerlid en voormalig minister Hilbrand Nawijn zal eind januari een toespraak houden op een nieuwjaarsbijeenkomst van het Vlaams Belang. De LPF-politicus is uitgenodigd door de partij van Filip Dewinter om te spreken over de situatie in Nederland na de moord op Theo van Gogh.
Nawijn zegt persoonlijk uitgenodigd te zijn door Dewinter, met wie hij onlangs discussieerde tijdens een bijeenkomst op de Erasmus Universiteit Rotterdam. Het feit dat het Vlaams Blok vorig jaar door een Belgische rechter werd veroordeeld door racisme en vervolgens de naam wijzigde in Vlaams Belang legt de ex-minister naast zich neer. "Het Vlaams Belang is geen racistische partij. In Nederland worden ergere dingen gezegd", meent Nawijn. Eerder noemde hij het verbod van het Vlaams Blok al een schandaal.
Nawijn heeft volgens eigen zeggen geen overleg gehad met zijn fractiegenoten over zijn optreden bij het Vlaams Belang. Dat is volgens de politicus niet nodig, omdat hij sinds de zomer een status aparte zou hebben binnen de LPF-Kamerfractie.
Nazwijn op bezoek bij zijn neo nazi maatjes, maar nee hoor, ze zijn niet racistisch, dat lijkt alleen maar zo, het zijn misbegrepen engeltjes.....
Rebel_1963
05-01-2005, 22:17
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.
Camalia17
05-01-2005, 23:47
Ik wens Nawijn bijdeze veel plezier in Belgiƫ.
mohammedALI
05-01-2005, 23:50
verbaasd me niets
Sprak ie vlaams of nederlands?
mohammedALI
06-01-2005, 00:16
Sprak ie vlaams of nederlands?
hij sprak bullshit
hij sprak bullshit
Hoe klinkt dat ongeveer? :hihi:
miss_tetouan425
06-01-2005, 16:43
hmmm....history repeats itself...eerst mocht Pimmetje bij meneer de Winter op schoot... en nu is Nazwijn aan de beurt...
Ps. Hilbrand....hoe verzin je het?!
crusader-999
06-01-2005, 16:46
Het lijkt mij een goede zaak dat nederlanders en vlamingen zich verenigen in de strijd tegen het kwaad.
Is toch niets mis mee ?
crusader-999
06-01-2005, 16:49
hmmm....history repeats itself...eerst mocht Pimmetje bij meneer de Winter op schoot... en nu is Nazwijn aan de beurt...
Ps. Hilbrand....hoe verzin je het?!
Hilbrand klinkt mij heel wat vertrouwingwekkender in de oren dan tetouan. Doet me aan toeareg denken, wel een vriendelijk volk overigens.
Het lijkt mij een goede zaak dat nederlanders en vlamingen zich verenigen in de strijd tegen het kwaad.
Is toch niets mis mee ?
En jij bent het ik-ben-bang-om-te-zeggen-wat-ik-wil type.
Zeg dan gewoon Moslims, ipv er omheen te draaien.
miss_tetouan425
06-01-2005, 16:57
Hilbrand klinkt mij heel wat vertrouwingwekkender in de oren dan tetouan. Doet me aan toeareg denken, wel een vriendelijk volk overigens.
ok...dat kan...jouw mening.
Rebel_1963
06-01-2005, 17:16
Is toch niets mis mee ?
Welk kwaad? Ik bedoel, dat wij zij 'het kwaad' noemen zou best weleens het goede kunnen zijn.
Goed idee ,
Het wordt eens tijd dat er over de grenzen wordt gekeken ; Ik kan dit alleen aanmoedigen :)
eindelijk een politicus die zich niet door de linkse media laat beinvloeden
Mr_innocent
06-01-2005, 17:50
Tweede-Kamerlid en voormalig minister Hilbrand Nawijn zal eind januari een toespraak houden op een nieuwjaarsbijeenkomst van het Vlaams Belang. De LPF-politicus is uitgenodigd door de partij van Filip Dewinter om te spreken over de situatie in Nederland na de moord op Theo van Gogh.
Nawijn zegt persoonlijk uitgenodigd te zijn door Dewinter, met wie hij onlangs discussieerde tijdens een bijeenkomst op de Erasmus Universiteit Rotterdam. Het feit dat het Vlaams Blok vorig jaar door een Belgische rechter werd veroordeeld door racisme en vervolgens de naam wijzigde in Vlaams Belang legt de ex-minister naast zich neer. "Het Vlaams Belang is geen racistische partij. In Nederland worden ergere dingen gezegd", meent Nawijn. Eerder noemde hij het verbod van het Vlaams Blok al een schandaal.
Nawijn heeft volgens eigen zeggen geen overleg gehad met zijn fractiegenoten over zijn optreden bij het Vlaams Belang. Dat is volgens de politicus niet nodig, omdat hij sinds de zomer een status aparte zou hebben binnen de LPF-Kamerfractie.
Nazwijn op bezoek bij zijn neo nazi maatjes, maar nee hoor, ze zijn niet racistisch, dat lijkt alleen maar zo, het zijn misbegrepen engeltjes....
Van mij mag hij meteen daar blijven.........wat voegt deze man nou toe aan onze politiek. Als ik dat mannetje al zie krijg ik eerlijk gezegd al kotsneigingen, zijn manier van praten---->alles gewoon!
En daar gaat ons belasting geld nu naar toe.....van mij mag hij zoveel spreken als hij wilt, als hij dan maar daar blijft en zich bij hen aansluit!
Die sukkel naait alleen zichzelf een oor aan.......de oppositie partijen smullen nu al....wordt weer een vragenuurtje na het kerstreces, zou het graag willen zien hoe dit zwijntje zich nu weer gaat verdedigen!!!
Bah....weg ermee
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.