Bekijk originele versie : lid worden van AEL
shaqir21
27-01-2003, 15:35
Salaam broeders en sisters
Ik zag zaterag avond Bij Nova Aboe Jahjah en ik vind dat die man echt slimme dingen zeggen al probeerde ze hem in een hoekje te drijven, je kon merken dat hij wist wat hij zei en hoe hij het moest zeggen!
Vind hem echt een goeie! Ik zou eigenlijk ook wel lid willen worden van zijn partij de AEL maar weet niet hoe het moet of het wel mogelijk is nu ze nog geen partij in Nederland hebben!
Zou iemand het weten?
Wa salaam
missysaloua01
27-01-2003, 15:39
hij is echt wel goed
-xxx-Rachida
27-01-2003, 15:40
mijn stem heeft ie alvast......
mokromike
27-01-2003, 16:32
kijk op www.ael.nl
shaqir21
27-01-2003, 16:36
bedankt!
PABLO_ESCOBAR
27-01-2003, 18:39
Origineel gepost door MrCharme
Ik zweer het...AEL wordt sterk en machtig!!!!!
EENDRACHT MAAKT MACHT
freedom23
27-01-2003, 19:42
Origineel gepost door achmad
ook ik vind dat ie knap kan praten maar dat maakt hem tevens een gladde.
ik ben een blanke nederlander maar blijkbaar mag ik dus niet lid worden, bah, gaan we nu werkelijk op die toer?
Uhm waar staat dat jij geen lid mag worden?
Ik heb dat nergens gehoord/gezien/gelezen...
Mistake me if I am wrong....
:zwaai:
Origineel gepost door MrCharme
Ik zweer het...AEL wordt sterk en machtig!!!!!
En wij moeten hem steunen ;)
PABLO_ESCOBAR
27-01-2003, 21:54
Origineel gepost door butterfly1983
Ja ik vind het ook best raar dat Nederlanders geen lid van de AEL mogen worden...das toch raar voor een "democratisch" partij!
wie zegt dat ze dat niet mogen?? wij discrimineren niet zoals hen :D
Origineel gepost door shaqir21
Salaam broeders en sisters
Ik zag zaterag avond Bij Nova Aboe Jahjah en ik vind dat die man echt slimme dingen zeggen al probeerde ze hem in een hoekje te drijven, je kon merken dat hij wist wat hij zei en hoe hij het moest zeggen!
Vind hem echt een goeie! Ik zou eigenlijk ook wel lid willen worden van zijn partij de AEL maar weet niet hoe het moet of het wel mogelijk is nu ze nog geen partij in Nederland hebben!
Zou iemand het weten?
Wa salaam
Ik heb die programma ook gezien, Hierna is me pas duidelijk geworden, wat voor mens hij is..Hij is echt :goedzo:
mokromike
28-01-2003, 00:33
Iedereen mag lid worden van het AEL.
Maar niet iedereen kan militant (activist) worden.
AEL doet namelijk niet aan paternalisme......we moeten het zelf doen is het AEL motto.
noralive
28-01-2003, 01:32
Salaam broeders en zusters
ten eerste I love you all because Ilove ALLAH SWT.
Hee ik heb dat ook gezien bij nova, die man die hem vragen stelde begreep hem op een gegeven moment niet want die man van ael gebruikte moeilijke nederlandse woorden, wie moet er nou intergreren. :D :D :D
IK heb me net ook aangemeld bij AEL.
Dit zouden we eigenlijk allemaal moeten doen, en hij zette hirsi ali ook voorschut want die trut ooooooeeeeeeeeeeeeeeehhhhh wat heb ik een hekel aan haar, ze is echt psygisch in de put van wat haar allemaal over komen is in haar jeugd en die stomme party die haar heeft aangenomen maken misbruik van haar dat meissje zit in een soort of trauma, tttfffffffffffooooooooooooe wat haat ik die hirsie ali.
Zij is geen Moslim maar een Kafir en als ik haar op straat zou tegen komen met wat ze allemaal over onze lieve Profeet saws heeft gezegd trek ik dat kroesie boesie haar van der hoofd. :zweep: :auw: ttttttfffffffffooooooooooooe hla kafra.
Maar van jullie broeders en zusters hou ik. :Iluvu:
liefs jullie nora :zwaai:
Ismahane82
28-01-2003, 01:48
Hij is lekkerrrrrr hij heeft echt een prachtig gezicht en mooi haar mmmm hihihii :D
Salaam aleykum wa rahmatullah wa barakatuh,
achmad? waar heb je dat gehoord dat een nederlander geen lid mag worden van de AEL??
1) ik wil even iets verduidelijken ivm AEL. AEL is geen partij. AEL is een volksbeweging. AEL gaat ook niet als partij naar de verkiezingen in belgiƫ. AEL (dyab abou jahjah en ahmed azzuz) zal wel de lijst trekken, maar het wordt een pluralistische lijst met mensen (marxistisch + groen) die naar hetzelfde streven. hun streefdoel momenteel is een ontvoogdingsstrijd. een strijd voor gelijkheid.
2) de algemene regel om lid te worden van AEL is: ofwel ben je arabier, ofwel ben je moslim.
Salaam aleykum,
Noor.
SaraSahara
28-01-2003, 19:11
Zag je die Turk??? Whahahahahaha Die was echt grappig, iedereen begon te lachen.
Aboe Jahjah is echt een slimme man, finally somebody to be proud of!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.