Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft er bloedarmoede.

Pagina's : [1] 2 3

x_Sweetkiss_x
05-01-2005, 18:28

ik moet morge een bloedtest doen om te kijken wat voor ziekte ik heb. en de dokter gaat er van uit dat ik bloedarmoede heb. hebben jullie dat ook dat jullie het dan benouwd krijgen en moeiten hebben met adem halen. kusjes.

x_Sweetkiss_x
05-01-2005, 19:49
Niemand??????

15_enzo
06-01-2005, 12:20
hmmmm... eet jij te veel papier 0fzo ?

Safatjuh
06-01-2005, 12:52
ik heb vandaag bloedafgenomen en de dokter gaat er ook vanuit dat ik bloedarmoede heb. IK krijg vanmiddag een telefoontje....:( en volgens mij betekend het dat ik tekort aan ijzer heb

x_Sweetkiss_x
06-01-2005, 14:02

ja ik heb ook vandaag bloedafgenomen. maar ik krijg pas maandag de uitslag.

Bin_lady
06-01-2005, 14:08
Hey meid, Veel beterschap. Maar tis niets ernstig dat bloedarmoede. Dus je hoeft je je niet dramatisch te stressen. Ik had het ook toen ik klein was maar toen had ik ijzertabletten gekregen en dat heeft geholpen, i think. Maar ja; ik heb nog wel steeds vaak hoofddpijn en dat is erg. elke keer wanneer ik me teveel stresse of druk maak dan krijg ik die bonkende hoofddpijn :traan1: En dan weer medicijnen inslikken, wat jammer genoeg te sterk voor mij is. Maar jah, rabi shafina. Beslammaaaaa

Safatjuh
06-01-2005, 15:23
nee ik heb het nie:D maar ik moet weer terug komen misschien heb ik ziekte van pfeiffer:(

x_Sweetkiss_x
06-01-2005, 15:27
ik ben zo bang voor de uitslag van de bloedtest:(

berkania_meid
06-01-2005, 22:02
je moet gewoon voedsel eten waar veel ijzer in zit....dan heb je geen bloedarmoede meer

Funk_Lady_Flex
07-01-2005, 11:48
Ik begryp nie hoe sommige hier over praten alsof het niets is?? Da is namelyk wel ernstig!! Ik ben zo vaak flauwgevallen door die bloedarmoede & die dagelyks hoofdpyn & de hartkloppingen & buiten adem zyn door 10 meter te stappen & happen naar adem op bepaalde momenten & vermoeidheid & suf zyn. Ik ben hmdl wel net genezen. Ik kreeg vieze yzertabletten. Maar in ernstige gevallen kunne de bloedcelle nie reageren op yzertabletten. Dan stade daar & das wel ERNSTIG. Maar late het goede hopen. Dames je kan wel genezen sommigen zeggen dat da ongeneeslyk is ma das nie waar (werd my verteld) want ik ben net gelukkig & ben bly dak me gezondheid terug heb. Ik moest ze 3x per dag slikken ik HAATTE ZE. Ze waren zo groot & heb een hekel aan bruistabllette. De 1ste dag kreeg ik kotsneigingen ervan, dacht safé ik voel me maag keren & ik was toen op straat!! Gelukkig ging het snel over toen ik iets had gegegeten. Mohim ik kreeg da door zehma te lynen. Ik was op dieet & wou afvallen - ik at dagen nix. Nu wil ik nix meer weten van dieets. Nog liever een vetbol dan gaan afslanken & die ziekte hebben. Te kort aan yzer zorgt ook voor haaruitval dames!! 1 nadeel. Als u yzergehalte weer goed staat (is natuurlyk geweldig) dan moet je heel u leven tablette slikke zodat je nie weer hervalt (jammer mja) Allah ieshafiekoum amien thallaw. Elke ziekte moet je serieus nemen.

NisriN
07-01-2005, 12:04
ik moet morge een bloedtest doen om te kijken wat voor ziekte ik heb. en de dokter gaat er van uit dat ik bloedarmoede heb. hebben jullie dat ook dat jullie het dan benouwd krijgen en moeiten hebben met adem halen. kusjes. Jij bent zeker vaak moe? Duizelig ect? Zo ja, Mijn vriendin heeft het ook gehad, Ze had tekort aan ijzer. Later bleek dat ze de ziekte van Pfeiffer had. Ze moest veel ijzer binnen krijgen. Dus ze moest vaak spinazie eten, Maar dat vindt ze niet lekker dus ze kreeg de pil. Daar zit veel ijzer in zei haar dokter. Ze slikt de pil nu al 4 maanden. Eind deze maand moet ze stoppen, Ze mag 'm niet het hele jaar innemen. Als uit het onderzoekt blijkt eind deze maand dat ze nog steeds tekort aan ijzer/bloedarmoede en Pfeiffer dan moet ze weer de pil slikken. Maar nu gaat het wel beter met haar. Als je vaak moe bent moet je dus spinazie eten als je dat lust, Zo niet dan moet je je dokter vragen of de pil bij jou werkt.. Ligt eraan wat je precies hebt. Veel sterkte en succes, Inchallah zal het meevallen. Liefs,NisreN

x_Sweetkiss_x
07-01-2005, 17:02
soukran dames. maar ik voel me niet moe ofzo. ik krijg het alleen benouwd en voel me vaak misselijk en hoofddpijn.

NisriN
07-01-2005, 17:05
soukran dames. maar ik voel me niet moe ofzo. ik krijg het alleen benouwd en voel me vaak misselijk en hoofddpijn. Ik krijg het soms ook erg benouwd terwijl het ijskoud is.. Ik weet niet hoe het komt maar ik doe er niks aan.. :confused: Ben je al naar de dokter geweest?

x_Sweetkiss_x
07-01-2005, 17:19
ja woensdag en ik heb donderdag me bloed getest. en maandag krijg ik pas de uitslag:(

x_Sweetkiss_x
07-01-2005, 17:20

ik ben zo bang voor de uitslag..

Pagina's : [1] 2 3