Bekijk originele versie : help help PUISTJES
MoslimaAminatje
05-01-2005, 18:10
:traan1: help help help word gek van puistjes ik heb van alles geprobeerd maar niks helpt :traan1: :traan1: :traan1:
Wie wil mij helpen :( :traan1:
Je moet bij de drogisterij vragen naar benzo...nog wat :confused: weet effe nie meer hoe t heet. Maarre het helpt wel en het kost maar €2,95
succes!!!
berkania_meid
05-01-2005, 21:33
vragen naar benzoylperoxide hydrogel (apotheek of drogist) je hoeft maar klein hoeveelheid te gebruiken en droogt al je puisten op....echt goed spul
MoslimaAminatje
05-01-2005, 22:29
yazaak allah hoegayran lieverd :verliefd:
ik kan er maar niet van afblijven snap je me gezicht is er helemaal aan.......
DOUKALIA18
05-01-2005, 22:36
Ik gebruikte ook van dat soort spul alleen ik had dan alcohol en nu is mijn gezicht echt heel droog
MoslimaAminatje
05-01-2005, 23:00
Ik gebruikte ook van dat soort spul alleen ik had dan alcohol en nu is mijn gezicht echt heel droog
salaamAilkum lieve oegtie hoe lang heb je het gebruik en heeft het gewerkt?..
Yazaak allah hoegayraan....
Ik heb ook benzoylperoxide hydrogel gebruikt; het droogt je puistjes uit, maar kijk uit met een te hoge percentage!!!
Als je het wilt gebruiken, gebruik dan 5% (EN gebruik het niet te lang), ik heb destijds van de dokter 10% gehad en heb er littekens aan over gehouden (kleine inhammetjes aan de zijkant van m'n gezicht).
Ik wil het anderen besparen, dus kijk aub uit
Als je er erg veel last van hebt, ga dan naar een dermatoloog. Die weten beter dan een huisarts (ik heb destijds echt bijna alles geprobeerd; was proefkonijn en gelukkig heeft de dermatoloog mij geholpen)
MoslimaAminatje
06-01-2005, 23:13
yazaak allah hoegayran lieverd moge allah swt je belonen inchaAllah... :)
sWeEt_LaDy_
22-02-2005, 10:58
eej meisje over welke heb je het ??
die benzo van 2 ,95 of die ANDERE ???
vertel ff en wat was jouw ervaring ????
alhoceima
22-02-2005, 11:06
salaam alaikoem dames, dames blijf zoveel mogelijk uit de buurt van die benzoylperoxide! het is echt heel slecht voor je huid, het is troep echt waar, believe me ik heb er heel lang ervaring mee gehad! het tast je huid echt aan hoor, na een lange tijd ga je dat pas zien!
mimi_tangaouia
22-02-2005, 11:26
er is een middel dat echt helpt tegen acne, maar ik raad het alleen aan dames die de komende twee jr geen kinderwens hebben
het heet Rocutane en is een kuur van drie maanden, de eerste mnd krijg je een uitbarsting en zit je helemaal onder de tweede en derde mnd wordt je huid heel droog en schilferig
maar daarna ben je er vanaf je kan het recept bij je huisarts krijgen maar het middel is heel zwaar dus mocht je het gebruikt hebben enkrijg je in die twee jr daarna een kind dan heb je grote kans op een kind met het downsyndroom
daarom wordt het afgeraden bij getrouwde vrouwen
maar het werkt wel
alhoceima
22-02-2005, 11:32
mimi heb jij dat gebruikt? want ik had het voor de vakantie ook gebruikt, maar ben er na een paar weken mee gestopt, omdat ook dat echt gevaarlijk is! al die bijwerkingen, en het idee dat je onvruchtbaar kan raken, dames ik raad dit jullie ook echt af hoor! je kan echt het beste iets natuurlijks gebruiken zoals groene leem ofzo
latinalatifa
22-02-2005, 11:46
slapen met tandpasta op je gezicht en de volgende dag er goed uitwassen heb daardoor nog nooit een puist op mijn gezicht gehad hamdoelah..
ik heb het mijn nicht ook aangeraden en bij haar helpt het ook egt heel goed...
en als je huid te droog id kun je ook babycreme voor gebruiken...
;)
Weet je wat je moet proberen?
DD lotion..
Elke avond voordat je gaat slapen je gezicht goed reinigen met deze lotion..
bij mij helpt het erg goed, mijn gezicht is echt superschoon!
DD lotion is o.a. verkrijgbaar bij de drogist
(je kan ook DD creme krijgen, die je dan overdag op je gezicht smeert en dat houdt dan je huid schoon)
succes ermee!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.