Bekijk originele versie : Marokaanse meisjes die hun haar blonderen
Mimo_Men
05-01-2005, 12:29
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!
Een meisje vertelde me gisteren dat ik 87 euro's heb betaald om mijn haar te blonderen en ze was nog niet eteverden omdat het niet perfect geblondeerd was,
boodschap aan de meisjes blijf zoals je bent
Ik bedoel dit jaar in Marokko zag ik meisjes die erbij lopen zoasl Beyoncé en Jlo maar als je hen aanspreekt dan zijn ze meteen de heilige, dan zeggen ze meteen hey ik ben een moslimmeisje,
maar da past niet, zo gekleed lopen en dan nog een moslima zijn
sweetheart18
05-01-2005, 12:31
boeiuh
...noura...
05-01-2005, 17:20
ik heb het al van mezelf......
hamaswaalqaeda
05-01-2005, 17:51
domme mensen.......
[QUOTE=Mimo_Men]Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!
Als je het zo walgelijk vindt en je er aan irriteert waarom besteed je er dan uberhaupt aandacht aan MAYBE YOUR YEALOUS???
Zonde van je energie om je daarover op te winden.
En trouwens die bananen in je ondertekening in een smerige positie is zeker wel ISLAMITISCH :ego:
hamaswaalqaeda
05-01-2005, 18:03
[QUOTE=Mimo_Men]Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!
Als je het zo walgelijk vindt en je er aan irriteert waarom besteed je er dan uberhaupt aandacht aan MAYBE YOUR YEALOUS???
Zonde van je energie om je daarover op te winden.
jij heb zeker ook je haren blond geverfd,,,
Mimo_Men
05-01-2005, 19:47
salam broeders en zusters
Met jou a Bokala valt helaas niet praten en ik ga ook niet in discussie met jou, ik denk dat je nog te jong bent....
ik bedoel alleen dat moslima beter een hoofdoek moet dragen voor de beschreming tegen de kwaad zo dat ze niet lastig worden aangevallen...beter dan haar blonderen
maar tja voor uit dan maar als je het niet begrijpt dan wet ik echt awlad nas
en met bananen er niets mis mij dat zijn gewoon lachende bananen MAYBE YOUR YEALOUS???
hamaswaalqaeda
05-01-2005, 20:03
Met jou a Bokala valt helaas niet praten en ik ga ook niet in discussie met jou, ik denk dat je nog te jong bent....
ik bedoel alleen dat moslima beter een hoofdoek moet dragen voor de beschreming tegen de kwaad zo dat ze niet lastig worden aangevallen...beter dan haar blonderen
en met bananen er niets mis mij dat zijn gewoon lachende bananen MAYBE YOUR YEALOUS???
broeder,,, je moot je niet tot haar novo verlagen... laat het,,, er komen vast wel wat intelecten dalijk hierover praten,,, maar domme mensen doen er beter aan helemaal niks te zeggen,,,,,
salaam wa ra7ma
p.s. vergeef me voor mijn harde reacties, tegenover de mensen die zich aangesproken voelen.... ik ben gewoon eerlijjk
Jong ben ik zeker niet meer maar ik probeer met het niveau van m.nl mee te gaan
en je hebt gelijk dat moslima´s beter een hoofddoek kunnen dragen dan hun haar blond verfen (by the way i´am red) maar ze hebben hun harten nog niet geopend voor ALLAH moet je dan met zo´n sneer komen kun je ze beter niet op een vriendelijke wijze overtuigen van jou goede intenties en advies ik denk dat je daar meer mee opschiet.
en wat die bananen betreft ik vind de dansjes vrouwonterend (je ziet die negers in die clips van ze ook zulke idiote bewegingen maken achter de dames) maar ja ik zal wel niet meer verder kijken dan mijn neus lang is. ;)
trouwens wat vind je van maroc boys die hun haar blonderen?
hamaswaalqaeda
06-01-2005, 00:07
Jong ben ik zeker niet meer maar ik probeer met het niveau van m.nl mee te gaan
en je hebt gelijk dat moslima´s beter een hoofddoek kunnen dragen dan hun haar blond verfen (by the way i´am red) maar ze hebben hun harten nog niet geopend voor ALLAH moet je dan met zo´n sneer komen kun je ze beter niet op een vriendelijke wijze overtuigen van jou goede intenties en advies ik denk dat je daar meer mee opschiet.
en wat die bananen betreft ik vind de dansjes vrouwonterend (je ziet die negers in die clips van ze ook zulke idiote bewegingen maken achter de dames) maar ja ik zal wel niet meer verder kijken dan mijn neus lang is. ;)
trouwens wat vind je van maroc boys die hun haar blonderen?
eerlijk gezegd is dat wel homo hoor,,, geheheheh...
Het is al erg genoeg dat de meiden vanalles aan zichzelf veranderen hun wenkbrauwen plukken en zich omtoveren tot een djinn maar de kerels van tegenwoordig kunnen er ook wat van teksten op hun hoofd scheren blonderen gezichten poederen ook epileren baardjes bijtekenen met de khol van hun mamma´s :D
hamaswaalqaeda
06-01-2005, 01:00
Het is al erg genoeg dat de meiden vanalles aan zichzelf veranderen hun wenkbrauwen plukken en zich omtoveren tot een djinn maar de kerels van tegenwoordig kunnen er ook wat van teksten op hun hoofd scheren blonderen gezichten poederen ook epileren baardjes bijtekenen met de khol van hun mamma´s :D
laat me niet lachen ahhahahaha,,,, k7oel van mamas hahahaha
grappig
voetballlgirl22
06-01-2005, 17:27
ligt eraan wat voor blond,ik vind goud en koperblond wel mooi,maar sommige meiden met nederlands wit blond en zwarte wenkbraun vind ik geen gezicht.
Profiela
11-01-2005, 11:16
Ik vind het alleen staan als je zelf heel licht bent, dus lichte ogen en lichte wenkbrauwen en wimpers en een lichte huid, maar niet als je van nature donkere ogen en hele donkere winpers hebt, en een donkere huid dan vind ik het zo onnatuurlijk en lelijk!
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.