Bekijk originele versie : Verder leven na het overlijden
Tamshoent
05-01-2005, 11:38
Verder leven na het overlijden van een Familielid.....
heeft iemand hier mee te maken gehad en hoe pakt jullie familie het aan.... :traan1:
Wij zijn nu 1 maandje verder na de dood van mijn schoonzusje en tevens nichtje... en iedereen trekt zich terug op zijn of haar eigen manier... iedereen wil altijd mar alleen zijn :traan1:
ik hoop dat er mensen zijn die hun ervaring met mij kunnen delen, want ik zie de familie uit elkaar vallen en wil dat voorkomen :(
Dag Tamshoent,
In het begin is het altijd vreselijk moeilijk, maar na een tijdje ga je het een plekje geven. Dan zal het zeker beter gaan. Vergeten zul je het nooit, ook na jaren zul je momenten hebben dat de tranen komen, en die vreselijke pijn zult voelen. maar de wond zal helen, de littekens blijven over. Zoek elkaar vooral op, nu heb je alkaar het meest nodig.
Tamshoent
05-01-2005, 11:55
Dag Tamshoent,
In het begin is het altijd vreselijk moeilijk, maar na een tijdje ga je het een plekje geven. Dan zal het zeker beter gaan. Vergeten zul je het nooit, ook na jaren zul je momenten hebben dat de tranen komen, en die vreselijke pijn zult voelen. maar de wond zal helen, de littekens blijven over. Zoek elkaar vooral op, nu heb je alkaar het meest nodig.
Het probleem is dat de personen die er het meeste mee zitten niet er over willen spreken! Ik zie mensen kapot gaan en niemand staat er voor open om gesteund te worden :traan1:
sexy_sherine
05-01-2005, 12:05
hoe is ze overleden?
Tamshoent
05-01-2005, 12:09
hoe is ze overleden?
hartaanval!
sexy_sherine
05-01-2005, 12:50
hoe oud was ze?
had ze kinderen?
is het hier in nederland gebeurt?
waren jullie erbij?
Tamshoent
05-01-2005, 12:52
hoe oud was ze?
had ze kinderen?
is het hier in nederland gebeurt?
waren jullie erbij?
:(
ze was 22 allah yarhamha,
geen kids en ja het is in Nl. gebeurt....
:(
sexy_sherine
05-01-2005, 12:56
o wat erg! gecondoleerd.
had ze nooit last van iets, van haar hart of zo
Tamshoent
05-01-2005, 14:34
Thamsoent (jammer voor deze naam, ik noem je niet graag zo),
Zoals je weet heb ik contact met je nichtje gehad. Ik weet ook dat ze veel geleden heeft en moge ze de rust gevonden hebben.
Jullie als vrienden, familie en bloedverwanten zullen het natuurlijk erg moeilijk hebben. Iedereen gaat er anders mee om, de een trekt zich volledig terug en de ander praat er graag over. Ik wens jullie allen veel sterkte toe. Probeer te doen waar je je het meest prettig bij voelt en probeer anderen niet de schuld in de schoenen te schuiven. Immers haar dood stond al vast. Het doet alleen meer pijn als je beseft dat ze eigenlijk al door een hel ging voordat ze overleed.
Moge Allah jullie allen, veel Sabr schenken.
thanx voor je reactie !
ik geef niemand de schuld en verwijt niemand iets... maar ik wil zo graag voor iedereen er zijn, maar wordt letterlijk weggeduwt door iedereen.... :traan1: :traan1: ikkan met niemand praten erover.. .ik moet het nu ook zelf opkroppen omdat zij niet met me willen praten en dat doet pijn.....
Mysticalia
05-01-2005, 14:45
:traan1: ach zzina....
Geef het wat tijd.. het is maar een maandje geleden sinds haar overlijden Allah irhamha. Ze was zo bijzonder mashAllah, dat haar heengaan harten heeft opengescheurd.. :verdriet:
Veel sterkte en veel sbar in deze moeilijke tijd. Je familie zal moeten vechten om zich niet te laten meeslepen door tranen en pijn..
En veel huilen om een overleden persoon is niet goed in de Islaam.. :(
Veel sterkte zzina :blauwkus:
Tamshoent
05-01-2005, 14:47
:traan1: ach zzina....
Geef het wat tijd.. het is maar een maandje geleden sinds haar overlijden Allah irhamha. Ze was zo bijzonder mashAllah, dat haar heengaan harten heeft opengescheurd.. :verdriet:
Veel sterkte en veel sbar in deze moeilijke tijd. Je familie zal moeten vechten om zich niet te laten meeslepen door tranen en pijn..
En veel huilen om een overleden persoon is niet goed in de Islaam.. :(
Veel sterkte zzina :blauwkus:
Djazaak allah...... :blauwkus:
het is zo kort geleden, maar het lijkt zo lang ..... :traan1:
Mysticalia
05-01-2005, 15:02
:verdriet: inderdaad :verdriet:
Tamshoent
05-01-2005, 15:19
:verdriet: inderdaad :verdriet:
je hebt me verblijd met je reactie :kusgrijs:
Mysticalia
05-01-2005, 15:34
je hebt me verblijd met je reactie :kusgrijs:
Ik wou dat ik meer kon doen lieverd ;)
:blauwkus:
Tamshoent
05-01-2005, 15:39
Ik wou dat ik meer kon doen lieverd ;)
:blauwkus:
je reacties doen al wonderen... Wallahie!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.